Sev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГИ за Панда 2 4х4
Collapse
X
-
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
-
MEMO написа:и проблема не е в налягането на колонката а в качеството на газта.И с 5 атмосфери да ви заредят инжекциона обръща при 0.8 така че ако газта е качествена няма да има грижи.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Не може да е толкова ниско че да няма кои да бута газта на пред газта за да е течена я държи или налягането или температурата, в бутилката е ясно че не е температурата а налягането. (газта в бутилката се изпарява но в минимални количества докато се уравновеси системата, ако от бутилката се изсмуква изпарената газ тогава се превръща в ледено кубче, има такива случаи когато сондата е неправилно монтирана и засмуква много високо над течната газ) Щом нивото спада газта се изпарява и си набавя пак нужното налягане. Единственото логично обяснение за мен е в изпарителя ако по ниското му налягане по тръбата не може да преодолее някво съпростивление на няква клапа, пружина или мембрана в секцията за високо налягане и съответно от там няма от къде да се вземе и ниското налягане към реиката. Но това е едва ли е така, признавам че не съм отварял изпарител на ГИ но едва ли е по сложен от на обикновена агу дори е по прост. Някои които познава принципа му на работа да каже как работи и имали нужда от минимално налягане на входа и колко е то.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Danchojn написа:Sev написа:как обясняваш нещата тогава?или са сипали газ или не са?щом количеството е ОК, няма как ако всичко друго е било наред колата да не иска да работи на газ
Коментар
-
Нещо не се разбираме. Няма нищо в изпарителя, което да възпрепятства преминаването на газта. Налягането в бутилката ако приемем, че температурата е константа, ще се запази сравнително еднакво, през целия период на изчерпване. Но накрая ще пада лавинообразно. Тогава, за да не изпада водача на превозното средство в конфузни и опасни ситуации, се следи освен самото налягане на рейката и скоростта с която пада. Казах вече, че колата на празен ход работи. При потегляне минава на бензин при налични 15л в бутилката. Това означава едно единствено нещо - липса на дебит А дебит може да бъде осигурен само и единствено от налягането в бутилката. 1бар пак ще държи пропан-бутана течен, но няма да осигури дебит. Това е цялата работа. Същата тази бутилка, като я оставиш да я напече слънцето, колата ще пали и ще върви на газ като за световно И въпроса не опира до качеството на газта. Защото след добавяне на 1л от друга газостанция но с високо налягане, се изчерпиха всичките 16л, според консумацията на автомобила. Това е положението. Още едни газаджии го потвърдиха - налягането при зареждане има значение, особенно зимата.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Sev написа:Danchojn написа:Sev написа:как обясняваш нещата тогава?или са сипали газ или не са?щом количеството е ОК, няма как ако всичко друго е било наред колата да не иска да работи на газPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Мисля че sev иска да каже че при зареждане се вкарва само количество газ под определено налягане, в същото време празния обем в бутилката се свива и налягането му расте, та затова на мисля че е от значение с какво налягане ще вкараш газта в бутилката, от него зависи само колко ще се свиее празния обем в нея при пълненето. Консумацията на мотора на изпарена газ не е толкова голяма че дебита на течна газ подаван с 1 атм. да не може да го захрани. Да направим една проста сметка, ако в бутилката има 10 литра газ а една кола която се движи с 100км в час и 3000об/м. ги изразсходи тея 10 литра за 1 час, което е 10 на 100 то това значи че тея 10 литра преминават през тръбата за 1 час време, сами може да си направите сметка що за нисък дебит е това за да изтекат 10 литра за 1 час, дори и под 0,3атм са достатъчни за да избутат тва количество газ от бутилката на вън за 1 час. Така че още не сме стигнали в спора до истинатаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Само, че при тръгване харчиш поне 25/100 в случая 2.4л двг харчи поне 35/100. Датчика за налягане сработва защото дебита е ограничен и налягането пада бързо.Едно обикновено АГУ, като почне да му свършва газта и налягането падне, ако не е автоматично, толкова тромаво става, че на баира си гасне. Нали така. Същото е и тук, само дето ГИ не позволява да ти угасне на баира и минава на бензин.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Едно обикновено АГУ, като почне да му свършва газта и налягането падне, ако не е автоматично, толкова тромаво става, че на баира си гасне. Нали така.
Коментар
-
Ами аз какво различно казах. Сам казваш, върви само на ниски обороти! А настъпи го де! Нищо няма да се получи. Ако му галиш газта ще върви едва едва. Ето какво написах по-горе:Налягането в бутилката ако приемем, че температурата е константа, ще се запази сравнително еднакво, през целия период на изчерпване. Но накрая ще пада лавинообразно.Мисля се покрива с твоето мнение. Но в бутилката пак остават 2-3л газ, НО НЯМА НАЛЯГАНЕ. Незнам какво нелогично има.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Това е само последния километър. Като се настъпи сякаш и биеш спирачка. Колегите с АГУ много добре знаят как е.Ми незнам дали остават 2-3л, сигурно остава все нещо, но май и толкова няма, защото като изгасне окончателно на газ при мен 40л бутилка се пълни с 32-33л газ, точно колкото събра и като я напълних чисто новичка първият път.
Коментар
-
Аааа 2-3 литра не остават, може да останат ако е денивелирана бутилката или е некои 100 литров гюм, освен ако сондата не е по високо за да не ги засмучи, помня като сменяха моята бутилка гаранционно че беше спукана, ме бяха накарали да изразсходя газта до краи, след тва момчето като извади сондата на дъното имаше не повече от 100 грама, която се изпари бързи бързо. Хубууу да кажем че в една бутилка има 2 литра газ и 5 атмосфери, ако в нея долеем 2 литра газ с 2 атмосфери или 2 литра газ с 15 атмосфери ква е разликата, никаква, налягането в бутилката ще се увеличи само заради долятия обем а не заради налягането с което е долята, така че пак не вярвам че тва е причината Това е когато говрим за доливане. Ако говорим за пълнене до горе тогава е ясно че налягането играе роля, но в случаи я спорим че доливка на малко газ от друга газстанция с високо налягане оправя проблема, е не мога се съглася Аи да кажем че тая малка част се окаже ключова за да се прехвърли някъв праг и газовата да заработи, но тоя литър свършва за 10 км и кво после не би ли трябвало колата пак да мине на бензин и тея 15 литра вътре пак да си хартиса, от къде се взима тогава налягането за тея 15 литра в бутилката че да ги изгори до краиПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Аааа 2-3 литра не остават,Slavi_Lancia написа:Хубууу да кажем че в една бутилка има 2 литра газ и 5 атмосфери, ако в нея долеем 2 литра газ с 2 атмосфери или 2 литра газ с 15 атмосфери ква е разликата, никаква, налягането в бутилката ще се увеличи само заради долятия обемPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
rotdot
Danchojn написа:Ами аз какво различно казах. Сам казваш, върви само на ниски обороти! А настъпи го де! Нищо няма да се получи. Ако му галиш газта ще върви едва едва. Ето какво написах по-горе:Налягането в бутилката ако приемем, че температурата е константа, ще се запази сравнително еднакво, през целия период на изчерпване. Но накрая ще пада лавинообразно.Мисля се покрива с твоето мнение. Но в бутилката пак остават 2-3л газ, НО НЯМА НАЛЯГАНЕ. Незнам какво нелогично има.
Коментар
-
rotdot написа:Вече ... 60 70 хиляди на газ и такова чудо не съм виждал. Винаги карам докато свърши газта докрай и даже и последните 10 метра няма проблеми. Като вземе да свършва започва да пищи, ако не превключа на бензин продължава да си върви и след малко прехлъцва и си минава сама на бензин. Случвало ми се е това и с над 4000 оборота при изпреварване - колата си върви и с последните 200 грама.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар