Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ГИ за Панда 2 4х4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Данчо друго опасение имам аз, марката на сондата а не налягането по колонките, моята съм я зареждал и с 5 и с 15 и никога не е имала проблем, но турските сонди са си капризни, има и още нещо за да неще да мине на газ, сигурни ли сте че клапана на бутилката ви отваря в този момент? и сипването на допълнителна газ просто не го разбутва и заработва?. Не случаино моите маистори на които така се накарах като ми го бяха изтърбушили тоя клапан маи се оказват прави че само проблеми създава особено в по топли дни. Та като стане вън 35 градуса и ако ви зачестят проблемите замислете се над него. При мен налягането влияе единствено че като зареждам на по ниско налягане бутилката събира 20,5 л а като зареждам с над 10 събира 21,8. При последните мои преходи тези дни 460км =46 литра газ ако някои ми беше казал че само с една смяна на гумите и дистрибуторна капачка ще сваля 1,5 литра разсход щях да му се изсмея, ама е факт, и вече съм много доволен от разсхода на хонделката А и още нещо, няма система която да ви мери налягането в бутилката че да ви казва че е ниско и да не мине на газ, тва се случва само и единствено щото някои от двата ви клапана прави мизерии. Ял съм го тоя за това си казвам след като изхвърлих набедения клапан повече никога не съм имал такъв проблем с Бравото ми едно време, но в Сандански упорито отказваше да мине на газ едно лято.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      Да де, ама няма как да сипеш малко под 1л газ и колата да заработи и изконсумира всичката. Не се мери налягането в самата бутилка. Мери се налягането при рейката но се мери и колко бързо се променя. Но явно е недостатъчно. В сервиза хората си казаха - НЕ ЗАРЕЖДАЙ ПОД 7 БАРА. Нарочно два дни по-късно, колегата се върна на същия този Петрол - по-време на зареждането манометъра показва 4 бара - това е под всякаква критика. Пак да кажа - няма нищо турско в СТАГА. Тя колата си тръгваше и работеше на газ, напълно равномерно и момента в който искаш да потеглиш минава на бензин, изпищявайки - бърз спад на налягането. И един литър зареден на 9 бара го оправи!Въпросният сервиз се оказа официален партньор на Рено и Дачия. Всички нови и гаранционни коли се газифицират там. Не случайно човека каза, че има над 3000 монтажа. Разбрах го от мой приятел с нов Меган - 1.6 монтирал е там преди 4 години СТАГ 200. Никакви проблеми досега - около 60 000км. Може и да са повече.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        На рената не им ли слагат Ланди Ренцо?

        Коментар


          Мислех че въобще не ще да премине на газ след палене на бенз. И въпреки това за налягането никои не може да ме съгласи че е от значение. Факт е че отворена и затворена след това бутилка в която е имало газ колата пали и тръгва го доказва. НЕ знам защо при вас играе такова голямо значени, до сега не съм чувал и чел за такъв проблем
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            Може би Слави, просто ГИ-то не го позволява. Може да са малко височки границите на превключване по налягане.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              Danchojn написа:
              Поредният пример, който затвърждава, че налягането на зареждане на пропан-бутан е важно.
              ами щом с един литър от ОМВ колата е тръгнала на газ и е минала 20 км означава само едно - имало е проблем с автоматиката на уредбатаи не е било отчетено наляганеа това че на ОМВ е сработило е просто съвпадение
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                Момчета, не сте прави, защото не е минал 20км. Измина си всичките км, включващи и газта от Петрол. Тези 20км, бяха просто до следващата сутрин, през които нямаше проблем. Той продължи да кара докато не свърши газта и се оказа, че с количеството е било всичко точно, защото си мина км по сметка.Пак пояснявам. С количеството на пропан-бутана проблем няма. На Петрол не са го метнали с количеството. Не може 1л пропан-бутан при сипани вече 15л, да оправи нещо повредено. Пак казвам, това е потвърдено и от сервиза. При заряд с налягане под 7бара ГИ може да откаже да работи и това е с цел избягване на проблеми. Ще повторя и още нещо, което вече съм го казвал. Моят стар автомобил беше с обикновено АГУ Ловато. Никакви такива клапани не е имало. След отварянето на пълна бутилка и последващо затваряне, в рамките на 30мин , докато всичко се затвори и т.н. нямаше постигнат термодинамичен баланс и автомобила на пропан-бутан НЕ ЗАПАЛИ. Слави ми разказа, че е имало точно такива случаи и автомобилите са палили - аз не съм го видял, но му вярвам. Случаят обаче, не води към нищо друго освен ниското налягане на колонката.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  как обясняваш нещата тогава?или са сипали газ или не са?щом количеството е ОК, няма как ако всичко друго е било наред колата да не иска да работи на газ
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    От ниско налягане на колконката ефекта може да е само да ти сипят по-малко газ на празна до пълна бутилка. Друго не.Ако беше прав - то сигурно щеше да разнасяш постоянно наполовина пълна бутилка - щото уредбата ще ти спира по налягане газта като падне под определена стойност.Едва ли уредбата спира по налягане като падне под 4 бара - това си е много газ...Иначе едно време като карах на газ, гледах че масово ми пълнеха при 10,5 - 12,5 бара...Сега ако има някаква регулация и са намалили наляганията, не знам...
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      Налягането на колонката зависи от фракционния състав на газта, съотношението пропан и бутан и разни други гадости.ГИ не мери налягането в бутилката, но ако е ниско, при рязко повишаване на консумацията дебита към изпарителя е недостатъчен и след него налягането пада - този пад предизвиква превключването на бензин.
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        Е, да де, ама това е признак за свършваща газ, не за нещо друго.Т.е. при 4 бара ще могат да ти сложат 10 литра, не повече, а при 9 бара - 20, например - давам само применри, знам че е много по-сложно за смятане.И ако ГИ ти минава на бензин при 4 бара, то винаги ще си разнасяш 4 бара с тебе и ще допълваш колкото може според налягането на текущата колонка.В този смисъл 1 литър зареден на 9 бара не променя налягането в бутилката по начин различен от 1 литър зареден на 5 бара например.1 литър си е 1 литър и той според налягането заема един и същ обем всеки път.По скоро добавения 1 литър е спомогнал да се вдигне достатъчно налягането в бутилката за да спре да изключва за момента.Може би има друга причина - при студен двигател, когато е по-голяма консумацията е недостатъчен дебита и затова ГИ бяга на бензин.
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар


                          Yavor написа:
                          Е, да де, ама това е признак за свършваща газ, не за нещо друго.Т.е. при 4 бара ще могат да ти сложат 10 литра, не повече, а при 9 бара - 20, например - давам само применри, знам че е много по-сложно за смятане.И ако ГИ ти минава на бензин при 4 бара, то винаги ще си разнасяш 4 бара с тебе и ще допълваш колкото може според налягането на текущата колонка.В този смисъл 1 литър зареден на 9 бара не променя налягането в бутилката по начин различен от 1 литър зареден на 5 бара например.1 литър си е 1 литър и той според налягането заема един и същ обем всеки път.По скоро добавения 1 литър е спомогнал да се вдигне достатъчно налягането в бутилката за да спре да изключва за момента.Може би има друга причина - при студен двигател, когато е по-голяма консумацията е недостатъчен дебита и затова ГИ бяга на бензин.
                          Пада в налягането на газта не винаги е от липса на газ ,дори е обратното.Аз например вече втора зима във Варна карам с няква газ дето неще да се изпарява както трябва /сбъркано и е съотношението пропан бутан/ ,и дори с пълна бутилка при рязко даване на газ обръщаше на бензин но количествено си беше ок.Газовите инжекциони обръщат стандартно при о,8 бара/моя зимата го смъкнах на 0,3/ но газова фаза ,така че 1бар в бутилката си е доста газ и проблема не е в налягането на колонката а в качеството на газта.И с 5 атмосфери да ви заредят инжекциона обръща при 0.8 така че ако газта е качествена няма да има грижи.И с 5 бара съм зареждал и с 15 ,разликата на 28 литра бутилка е 2 литра максимум така че тая логика с два пъти повече литри при два пъти повече налягане е верна само при бутилки за битова газ.Автомобилните изключват по НИВО затова имат поплавъци а не манометри.

                          Коментар


                            И аз тва се опитвам да кажа, и 1 бар да има налягане в бутилката то тои е нужен само за да избутва газта до изпарителя и естествено да надвишава зададеното налягане към реиката. Друг е въпроса ако самия изпарител не иска да обработва налягането към реиката ако към него примерно не постъпва налягане да кажем с 7 бара и тои да спира да бачка ако налягането е по ниско, от там реиката остава незахранена и ГИ минава на бенз заради липса на налягане в реиката. тва ми е единственото и логично обяснение. Естествено не съм сигурен така ли работят изпарителите, просто търся разумно обяснение защо ви се получава така при различно зареждане. И друго си мисля, 1 литър вкаран в бутилката с 5 атмосфери и с 15 си е едно и също нещо просто с 15 ще влезе 3 пъти по бързо, и би се отразило само ако тва е последния събран литър в бутилката, ако е долят лътър в половин пълна бутилка няма как да повиши налягането в самата бутилка. Абре едва ли ме разбрахте чак аз се обърках, ма що не измислите как да си сложите един манометър на бутилките е така за сверка на часовника или на самата тръба към изпарителя. Така на газ ще виждате с кво налягане е газта към изпарителя.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              MEMO написа:
                              Автомобилните изключват по НИВО затова имат поплавъци а не манометри.
                              ГИ превключва на бензин при спад в налягането на пропан бутана в газовата фаза, не в течната.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                Danchojn написа:
                                MEMO написа:
                                Автомобилните изключват по НИВО затова имат поплавъци а не манометри.
                                ГИ превключва на бензин при спад в налягането на пропан бутана в газовата фаза, не в течната.
                                Пада в налягането на газта не винаги е от липса на газ ,дори е обратното.Аз например вече втора зима във Варна карам с няква газ дето неще да се изпарява както трябва /сбъркано и е съотношението пропан бутан/ ,и дори с пълна бутилка при рязко даване на газ обръщаше на бензин но количествено си беше ок.Газовите инжекциони обръщат стандартно при о,8 бара/моя зимата го смъкнах на 0,3/ но газова фаза ,така че 1бар в бутилката си е доста газ и проблема не е в налягането на колонката а в качеството на газта.И с 5 атмосфери да ви заредят инжекциона обръща при 0.8 така че ако газта е качествена няма да има грижи.И с 5 бара съм зареждал и с 15 ,разликата на 28 литра бутилка е 2 литра максимум така че тая логика с два пъти повече литри при два пъти повече налягане е верна само при бутилки за битова газ.Автомобилните изключват по НИВО затова имат поплавъци а не манометри.И аз това казах .

                                Коментар

                                Working...
                                X