Данчо друго опасение имам аз, марката на сондата а не налягането по колонките, моята съм я зареждал и с 5 и с 15 и никога не е имала проблем, но турските сонди са си капризни, има и още нещо за да неще да мине на газ, сигурни ли сте че клапана на бутилката ви отваря в този момент? и сипването на допълнителна газ просто не го разбутва и заработва?. Не случаино моите маистори на които така се накарах като ми го бяха изтърбушили тоя клапан маи се оказват прави че само проблеми създава особено в по топли дни. Та като стане вън 35 градуса и ако ви зачестят проблемите замислете се над него. При мен налягането влияе единствено че като зареждам на по ниско налягане бутилката събира 20,5 л а като зареждам с над 10 събира 21,8. При последните мои преходи тези дни 460км =46 литра газ ако някои ми беше казал че само с една смяна на гумите и дистрибуторна капачка ще сваля 1,5 литра разсход щях да му се изсмея, ама е факт, и вече съм много доволен от разсхода на хонделката А и още нещо, няма система която да ви мери налягането в бутилката че да ви казва че е ниско и да не мине на газ, тва се случва само и единствено щото някои от двата ви клапана прави мизерии. Ял съм го тоя за това си казвам след като изхвърлих набедения клапан повече никога не съм имал такъв проблем с Бравото ми едно време, но в Сандански упорито отказваше да мине на газ едно лято.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГИ за Панда 2 4х4
Collapse
X
-
Да де, ама няма как да сипеш малко под 1л газ и колата да заработи и изконсумира всичката. Не се мери налягането в самата бутилка. Мери се налягането при рейката но се мери и колко бързо се променя. Но явно е недостатъчно. В сервиза хората си казаха - НЕ ЗАРЕЖДАЙ ПОД 7 БАРА. Нарочно два дни по-късно, колегата се върна на същия този Петрол - по-време на зареждането манометъра показва 4 бара - това е под всякаква критика. Пак да кажа - няма нищо турско в СТАГА. Тя колата си тръгваше и работеше на газ, напълно равномерно и момента в който искаш да потеглиш минава на бензин, изпищявайки - бърз спад на налягането. И един литър зареден на 9 бара го оправи!Въпросният сервиз се оказа официален партньор на Рено и Дачия. Всички нови и гаранционни коли се газифицират там. Не случайно човека каза, че има над 3000 монтажа. Разбрах го от мой приятел с нов Меган - 1.6 монтирал е там преди 4 години СТАГ 200. Никакви проблеми досега - около 60 000км. Може и да са повече.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
rotdot
-
Мислех че въобще не ще да премине на газ след палене на бенз. И въпреки това за налягането никои не може да ме съгласи че е от значение. Факт е че отворена и затворена след това бутилка в която е имало газ колата пали и тръгва го доказва. НЕ знам защо при вас играе такова голямо значени, до сега не съм чувал и чел за такъв проблемПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Danchojn написа:Поредният пример, който затвърждава, че налягането на зареждане на пропан-бутан е важно.
Коментар
-
Момчета, не сте прави, защото не е минал 20км. Измина си всичките км, включващи и газта от Петрол. Тези 20км, бяха просто до следващата сутрин, през които нямаше проблем. Той продължи да кара докато не свърши газта и се оказа, че с количеството е било всичко точно, защото си мина км по сметка.Пак пояснявам. С количеството на пропан-бутана проблем няма. На Петрол не са го метнали с количеството. Не може 1л пропан-бутан при сипани вече 15л, да оправи нещо повредено. Пак казвам, това е потвърдено и от сервиза. При заряд с налягане под 7бара ГИ може да откаже да работи и това е с цел избягване на проблеми. Ще повторя и още нещо, което вече съм го казвал. Моят стар автомобил беше с обикновено АГУ Ловато. Никакви такива клапани не е имало. След отварянето на пълна бутилка и последващо затваряне, в рамките на 30мин , докато всичко се затвори и т.н. нямаше постигнат термодинамичен баланс и автомобила на пропан-бутан НЕ ЗАПАЛИ. Слави ми разказа, че е имало точно такива случаи и автомобилите са палили - аз не съм го видял, но му вярвам. Случаят обаче, не води към нищо друго освен ниското налягане на колонката.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
От ниско налягане на колконката ефекта може да е само да ти сипят по-малко газ на празна до пълна бутилка. Друго не.Ако беше прав - то сигурно щеше да разнасяш постоянно наполовина пълна бутилка - щото уредбата ще ти спира по налягане газта като падне под определена стойност.Едва ли уредбата спира по налягане като падне под 4 бара - това си е много газ...Иначе едно време като карах на газ, гледах че масово ми пълнеха при 10,5 - 12,5 бара...Сега ако има някаква регулация и са намалили наляганията, не знам...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Налягането на колонката зависи от фракционния състав на газта, съотношението пропан и бутан и разни други гадости.ГИ не мери налягането в бутилката, но ако е ниско, при рязко повишаване на консумацията дебита към изпарителя е недостатъчен и след него налягането пада - този пад предизвиква превключването на бензин.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Е, да де, ама това е признак за свършваща газ, не за нещо друго.Т.е. при 4 бара ще могат да ти сложат 10 литра, не повече, а при 9 бара - 20, например - давам само применри, знам че е много по-сложно за смятане.И ако ГИ ти минава на бензин при 4 бара, то винаги ще си разнасяш 4 бара с тебе и ще допълваш колкото може според налягането на текущата колонка.В този смисъл 1 литър зареден на 9 бара не променя налягането в бутилката по начин различен от 1 литър зареден на 5 бара например.1 литър си е 1 литър и той според налягането заема един и същ обем всеки път.По скоро добавения 1 литър е спомогнал да се вдигне достатъчно налягането в бутилката за да спре да изключва за момента.Може би има друга причина - при студен двигател, когато е по-голяма консумацията е недостатъчен дебита и затова ГИ бяга на бензин.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Е, да де, ама това е признак за свършваща газ, не за нещо друго.Т.е. при 4 бара ще могат да ти сложат 10 литра, не повече, а при 9 бара - 20, например - давам само применри, знам че е много по-сложно за смятане.И ако ГИ ти минава на бензин при 4 бара, то винаги ще си разнасяш 4 бара с тебе и ще допълваш колкото може според налягането на текущата колонка.В този смисъл 1 литър зареден на 9 бара не променя налягането в бутилката по начин различен от 1 литър зареден на 5 бара например.1 литър си е 1 литър и той според налягането заема един и същ обем всеки път.По скоро добавения 1 литър е спомогнал да се вдигне достатъчно налягането в бутилката за да спре да изключва за момента.Може би има друга причина - при студен двигател, когато е по-голяма консумацията е недостатъчен дебита и затова ГИ бяга на бензин.
Коментар
-
И аз тва се опитвам да кажа, и 1 бар да има налягане в бутилката то тои е нужен само за да избутва газта до изпарителя и естествено да надвишава зададеното налягане към реиката. Друг е въпроса ако самия изпарител не иска да обработва налягането към реиката ако към него примерно не постъпва налягане да кажем с 7 бара и тои да спира да бачка ако налягането е по ниско, от там реиката остава незахранена и ГИ минава на бенз заради липса на налягане в реиката. тва ми е единственото и логично обяснение. Естествено не съм сигурен така ли работят изпарителите, просто търся разумно обяснение защо ви се получава така при различно зареждане. И друго си мисля, 1 литър вкаран в бутилката с 5 атмосфери и с 15 си е едно и също нещо просто с 15 ще влезе 3 пъти по бързо, и би се отразило само ако тва е последния събран литър в бутилката, ако е долят лътър в половин пълна бутилка няма как да повиши налягането в самата бутилка. Абре едва ли ме разбрахте чак аз се обърках, ма що не измислите как да си сложите един манометър на бутилките е така за сверка на часовника или на самата тръба към изпарителя. Така на газ ще виждате с кво налягане е газта към изпарителя.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Danchojn написа:MEMO написа:Автомобилните изключват по НИВО затова имат поплавъци а не манометри.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар