в клапана къде да се намира, развиваш му капачето отдолу и готово
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГИ за Панда 2 4х4
Collapse
X
-
nedialk00
-
сега разбираш ли колко време си загубил в чудене дали да сложиш газ или не във време говорим в пари нема го смятаме мани ми и още се чудеше та даже се беше и отказалПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Поредният пример, който затвърждава, че налягането на зареждане на пропан-бутан е важно. Вчера, вечерта единият от колегите дето сложиха веднага след мен ГИ, същия като моя, му свършва газта. Спира на Петрол и зарежда 10л. Тръгва и ГИ пищи и неще на газ. Връща се и разправии. Сипва за още 5 лв. Индикацията вече показва извън резерва разбира се. Колата пак отказва да върви на газ. Пищи - ниско налягане. Някъде по-напред бях обяснил за сигнализацията. Тогава е решил да ми се обади. Поговорихме и решихме да иде на близката ОМВ и да зареди 1л газ. Така направи и автомобила тръгна веднага на газ. Днес сутринта 20км не е имало проблем. Няма и да има. Та така, гледайте с кво налягане пълнят, че оня ден на Ромпетрол беше 16атм манометъра и аз си тръгнах без да зареждам. Говоря за този в Дружба. Там газта е перфектна. Обаче след мен същия ден е минал съседа и заредил без много да му мисли. Сега не му се движи поплавъка, защото и стрелката на самата бутилка сочи в нищото. Най-вероятно е разкачен или счупен, незнам. Като я изпразни ще ходи да види. Така че , момчета, моите наблюдения са че Шел са най-коректни. Поне тези дето аз зареждам.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар