Slavi_Lancia написа:
При ГИ не мисля че има значение но при обикновено меко казано ГОЛЯЛМО, ще ви кажа що, и преди си го знаех де но сега си го доказах сам на себе си че инерционите сили влияят на изпарителя по точно на мембраните му. Скоро си направих една платка за мониторинг на ламбда сондата и по нея си оправям сместа на газ. Когато стоя на място на празен ход ми светят първите два диода което говори за бедна смес, (Общо са 8 диода, два жълти за бедна, 6 зелени за в нормите и след тях 2 червени за богата) когато ускорявам немога да преценя какво се случва с сместа но би трябвало да обеднява, защото мембраната се тласка към предната час на изпарителя. Когато пусна да кажем по инерция и колата е на празен ход светят както казах двата жълти за бедна смес, в мига в които чукна спираката да спирам сместа веднага се обогатява много, светват всички зелени дори едната червена премигва, и тва не е при кои знае кво интензивно спиране. Направете си сметка за 100 км градско колко пъти ми се налага да спра и колко преразсход се натрупва. Сещам се и нещо друго но едва ли то е фактора, да не би като натисна спирачката от задеистването на сервото да повлиява на въздуха в колектора и сместа да се обогатява, малко не виждам логика щото падне ли вакума в колектора ще падне и засмукването на газ. Така че отдавам всичко на напречния изпарител и съвсем скоро ще го врътна. По спомен на дедрата като го врътнах разсхода ми падна с почти литър. Под 11 в граДА НЕМОЖЕХ ДА Я СВАЛЯ А ПОСЛЕ НОРМАЛНО ГОРЕШЕ 10 . Та така аз лично си мисля че има фаида да се врътне изпарителя на обикновена АГУ, за ги може да влияе но минимално там са малки мембрани и инерците не могат да им влияят чак така.
Коментар