Последно засичане на газ - 7.4/100. Последните две седмици. Нали се позатопли. Ще падне още.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГИ за Панда 2 4х4
Collapse
X
-
Danchojn написа:Имам още наблюдения. Ще ги споделя.Бенз компа, дето мери разходите, ги мери на база инжекторните времена и дебита им. Нали така. В момента ми показва среден разход на бензин 6.8/100. Ако приемем, че на газ е 8 то разликата е точно 15%. Някои газаджии казват - като по учебник. Дали е като по учебник не знам, но бензиновия разход ми е нормален за тежкия сезон дето мина. Верно че е усреднен от 1000км, но те си бяха в снега и ниските температури. Въпросът, е че щом бенз комп е сметнал разхода, както преди, ГИ е настроен перфектно или по-скоро се е самообучил перфектно. В крайна сметка бензиновото ЕКУ не знае че е газифицирано но газта му е дала правилните числа. Това имам в предвид.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Колеги, тук не съм бил съвсем коректен. Бензиновия комп мери разхода само по дебитомера. Съобрязава се и прави корекции с температура и т.н но не се интересува нито от дюзи нито от гориво. Извинявам се за подвеждането.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Кара по таблица, коята не е чак толкова неточна. Има приятел във фирма занимаваща се със автомобилен софтуер и хардуер. Снощи си говорихме доста на тая тема. Пишат за колите по цял свят. Еку-та, табла и т.н. Та той ме светна по въпроса, че е така. Много е лесно от там да го вземеш, но не е пък много точно. Въпреки, че при мен се покриват доста добре с измерения пълно-пълно.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
-
Slavi_Lancia написа:След смяна на кабели и по прецизна настроика вече градско 8,4. Данчо скоро ще те стигна само да врътна изпарителя надлъжно и ще ти дишам във врата :PPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
MartoModev написа:А какво значение оказва на разхода как е монтиран изпарителя?Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
При ГИ не мисля че има значение но при обикновено меко казано ГОЛЯЛМО, ще ви кажа що, и преди си го знаех де но сега си го доказах сам на себе си че инерционите сили влияят на изпарителя по точно на мембраните му. Скоро си направих една платка за мониторинг на ламбда сондата и по нея си оправям сместа на газ. Когато стоя на място на празен ход ми светят първите два диода което говори за бедна смес, (Общо са 8 диода, два жълти за бедна, 6 зелени за в нормите и след тях 2 червени за богата) когато ускорявам немога да преценя какво се случва с сместа но би трябвало да обеднява, защото мембраната се тласка към предната час на изпарителя. Когато пусна да кажем по инерция и колата е на празен ход светят както казах двата жълти за бедна смес, в мига в които чукна спираката да спирам сместа веднага се обогатява много, светват всички зелени дори едната червена премигва, и тва не е при кои знае кво интензивно спиране. Направете си сметка за 100 км градско колко пъти ми се налага да спра и колко преразсход се натрупва. Сещам се и нещо друго но едва ли то е фактора, да не би като натисна спирачката от задеистването на сервото да повлиява на въздуха в колектора и сместа да се обогатява, малко не виждам логика щото падне ли вакума в колектора ще падне и засмукването на газ. Така че отдавам всичко на напречния изпарител и съвсем скоро ще го врътна. По спомен на дедрата като го врътнах разсхода ми падна с почти литър. Под 11 в граДА НЕМОЖЕХ ДА Я СВАЛЯ А ПОСЛЕ НОРМАЛНО ГОРЕШЕ 10 . Та така аз лично си мисля че има фаида да се врътне изпарителя на обикновена АГУ, за ги може да влияе но минимално там са малки мембрани и инерците не могат да им влияят чак така.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
u_bo
Реклама
Collapse
Коментар