Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ГИ за Панда 2 4х4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Последно засичане на газ - 7.4/100. Последните две седмици. Нали се позатопли. Ще падне още.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      Danchojn написа:
      Имам още наблюдения. Ще ги споделя.Бенз компа, дето мери разходите, ги мери на база инжекторните времена и дебита им. Нали така. В момента ми показва среден разход на бензин 6.8/100. Ако приемем, че на газ е 8 то разликата е точно 15%. Някои газаджии казват - като по учебник. Дали е като по учебник не знам, но бензиновия разход ми е нормален за тежкия сезон дето мина. Верно че е усреднен от 1000км, но те си бяха в снега и ниските температури. Въпросът, е че щом бенз комп е сметнал разхода, както преди, ГИ е настроен перфектно или по-скоро се е самообучил перфектно. В крайна сметка бензиновото ЕКУ не знае че е газифицирано но газта му е дала правилните числа. Това имам в предвид.
      Колеги, тук не съм бил съвсем коректен. Бензиновия комп мери разхода само по дебитомера. Съобрязава се и прави корекции с температура и т.н но не се интересува нито от дюзи нито от гориво. Извинявам се за подвеждането.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        Danchojn написа:
        Колеги, тук не съм бил съвсем коректен. Бензиновия комп мери разхода само по дебитомера. Съобрязава се и прави корекции с температура и т.н но не се интересува нито от дюзи нито от гориво. Извинявам се за подвеждането.
        Малко извън темата, но ми стана интересно - ако мери с дебитомера, при изключена букса поне при дизела продължава да ми показва разход?
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          Кара по таблица, коята не е чак толкова неточна. Има приятел във фирма занимаваща се със автомобилен софтуер и хардуер. Снощи си говорихме доста на тая тема. Пишат за колите по цял свят. Еку-та, табла и т.н. Та той ме светна по въпроса, че е така. Много е лесно от там да го вземеш, но не е пък много точно. Въпреки, че при мен се покриват доста добре с измерения пълно-пълно.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            при мен показанията на борд компютъра не се промениха след като сложих газтат.е. изчислява разход, все едно колата се движи на бензинкато изчисля колко газ съм изгорил, излиза това на компа плюс 15-20%
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              Да и аз това забелязвам, че на бензин нещата си останаха както бяха като показание. Което означава перфектни ГИ-та. Т.е. пропан-бутана като гориво е дал това което се очаква от бензина. Което е добре.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                Следващо засичане.Разход 7.3/100.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  опиши ги по-подробно тук - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=85757
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    След смяна на кабели и по прецизна настроика вече градско 8,4. Данчо скоро ще те стигна само да врътна изпарителя надлъжно и ще ти дишам във врата :P
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      Slavi_Lancia написа:
                      След смяна на кабели и по прецизна настроика вече градско 8,4. Данчо скоро ще те стигна само да врътна изпарителя надлъжно и ще ти дишам във врата :P
                      Давай, само така. Ще се радвам. Между другото последните две зареждания направих на ШЕЛ и май е най-добре засега.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        А какво значение оказва на разхода как е монтиран изпарителя?
                        И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                        Коментар


                          MartoModev написа:
                          А какво значение оказва на разхода как е монтиран изпарителя?
                          Според мен при съвременните изпарители (с малък радиус на мембраните) почти никакво.
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            Питам щото моя не е монтиран напречно.И се чудя дали от това не мога да сваля разхода под 10/100 за 1.4 60к.с.
                            И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                            Коментар


                              При ГИ не мисля че има значение но при обикновено меко казано ГОЛЯЛМО, ще ви кажа що, и преди си го знаех де но сега си го доказах сам на себе си че инерционите сили влияят на изпарителя по точно на мембраните му. Скоро си направих една платка за мониторинг на ламбда сондата и по нея си оправям сместа на газ. Когато стоя на място на празен ход ми светят първите два диода което говори за бедна смес, (Общо са 8 диода, два жълти за бедна, 6 зелени за в нормите и след тях 2 червени за богата) когато ускорявам немога да преценя какво се случва с сместа но би трябвало да обеднява, защото мембраната се тласка към предната час на изпарителя. Когато пусна да кажем по инерция и колата е на празен ход светят както казах двата жълти за бедна смес, в мига в които чукна спираката да спирам сместа веднага се обогатява много, светват всички зелени дори едната червена премигва, и тва не е при кои знае кво интензивно спиране. Направете си сметка за 100 км градско колко пъти ми се налага да спра и колко преразсход се натрупва. Сещам се и нещо друго но едва ли то е фактора, да не би като натисна спирачката от задеистването на сервото да повлиява на въздуха в колектора и сместа да се обогатява, малко не виждам логика щото падне ли вакума в колектора ще падне и засмукването на газ. Така че отдавам всичко на напречния изпарител и съвсем скоро ще го врътна. По спомен на дедрата като го врътнах разсхода ми падна с почти литър. Под 11 в граДА НЕМОЖЕХ ДА Я СВАЛЯ А ПОСЛЕ НОРМАЛНО ГОРЕШЕ 10 . Та така аз лично си мисля че има фаида да се врътне изпарителя на обикновена АГУ, за ги може да влияе но минимално там са малки мембрани и инерците не могат да им влияят чак така.
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар


                                a освен това ГИ - има и МАП сензор в рейката и реагира на промените в налягането

                                Коментар

                                Working...
                                X