Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ГИ за Панда 2 4х4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Такаааа, готов съм с доказателства http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%...82%D0%B0%D0%BD
    Втечнява се при налягане 1,6 МПа /при температура 20-25С°/.
    Демек до тогава се изпарява, а за да достигне до изпарителя не е нужно кои знае кво налягане.В подкрепа на тва си твърдение имам и свидетел pakumba които също е отварял сам бутилката с газ вътре, затворил я и си е палнал кат пич и се е прибрал от поляната Също така и колега и приятел от друг форум наскоро отваря 2 пъти бутилка за реглаж на поплавъка и каза че е запалил без проблем после и то с ГИ. Така че за мен варианта да остане неизгорена газ в бутилката заради липса на налягане е нищожен. Бих се съгласил че може колата да мине на бензин при определени условя, да кажем малко останало количество газ мого ниска темп на вън, ниско първоначално заредено налягане и в един момент консумацията на изпарителя да понижи до много ниски нива налягането в бутилката и предвид ниските външни темп тя да не насмогне да се изпари толкова бързо че да отговори на потреблението и колата да мине на бенз. Но не бух се съгласил че бутилка с газ вътре ако и се изпусне налягането ще остане неизползваема до следващо зареждане.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      Slavi_Lancia написа:
      Но не бух се съгласил че бутилка с газ вътре ако и се изпусне налягането ще остане неизползваема до следващо зареждане.
      Да, тук най-вероятно си прав. Но все пак, това което каза по-горе означава, че налягането на зареждане има значение, доколко ще се изхарчи газта. Освен това пък зависи и от съотношението пропан-бутан. Както и да е. Мисля че при мен това се получи и сега ще го доказвам и ще докладвам.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        Не съм съгласен за голямото налягане за втечняванеЦитат от Ловато България: Ценните му качества се дължат донякъде на простия химичен строеж: основните му съставки пропан (С3Н и бутан (С4Н10) имат различни температури на кипене: -45оC за пропана и 0оC за бутана. При малко увеличение на налягането или намаление на температурата, пропан-бутанът се втечнява, което позволява лесно съхранение и транспортиране. По този начин пропан-бутанът се пренася в течно състояние, а се използва под формата на газ. Това позволява в малък обем да се събере голямо количество енергия.На станциите за зареждане на автомобили с газ,в зависимост от сезона се доставят летни и зимни газови смеси с различно съдържание на пропан. В летните това съдържание е 50+/-10% пропан, в зимните - 90+/-10%. Това се налага защото пропана се изпарява в целия диапазон на работната температура, а бутана при температура по-ниска от 0 градуса остава течен.Намаляване количеството на пропана и увеличаване това на бутана в летните смеси на горивото е необходимо за ограничаване нарастването на налягането в бутилката при положителни температури на околната среда, и обратно - в зимните смеси на горивото пропана е повече от бутана, за да се поддържа необходимото налягане и надеждната работа на газовата система при отрицателни температури. Пропан бутана дето е в бутилчиците за зареждане на запалки нали не мислите, че се поддържа течен с това налягане! Аз не знам колко е но навсякъде пише, че е нищожно.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          А да питам тогава защо при сваляне на бутилка, обикновенно щом се махне нивомера вътре остава течност.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            Втечнява се при налягане 1,6 МПа /при температура 20-25С°/.
            Ето де 1,6 не е толкова много за една запалка
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              S_BANKOV написа:
              А да питам тогава защо при сваляне на бутилка, обикновенно щом се махне нивомера вътре остава течност.
              А ти какво искаш да остава
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                Аз не разбрах на едно мнение ли сме всички или не.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  Slavi_Lancia написа:
                  Втечнява се при налягане 1,6 МПа /при температура 20-25С°/.
                  Ето де 1,6 не е толкова много за една запалка
                  1,6 мега паскала са около 16 атмосфери...
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    Може, не претендирам че съм много запознат, макар че ми се стори 1,6 да е малко ама викам така и така ша се излагам ... Което пък ще рече че е абсолютно невъзможно да останеш без налягане. Сещам се едно време комшията кат преливаше газ все пак не е зареждал от кулонка че да има налягане
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      Преди малко заредих на един Шел и като загледах манометъра стрелката седеше между 5и10.И учудващо събра 21.450л.а в нея имаше още газ.До сега не са ми сипвали над 21.300л
                      И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                      Коментар


                        Slavi_Lancia написа:
                        Може, не претендирам че съм много запознат, макар че ми се стори 1,6 да е малко ама викам така и така ша се излагам ... Което пък ще рече че е абсолютно невъзможно да останеш без налягане. Сещам се едно време комшията кат преливаше газ все пак не е зареждал от кулонка че да има налягане
                        Слави, стига си се шегувал бре, излагал се бил :D Дайте да изясним случая. Влияе ли се количеството изразходвана газ от налягането при зареждане? Досега фактите които аз имам показват, че се влияе. Казвайте и вие
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          Не се влияе от налягането.
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            казах ви в началото - налягането няма значениенито в това дали лъжат, нито в изразходваното количествоналягането в бутилката зависи единствено от околната температураи 1 грам течна фаза да има и 30 литра да има - налягането в бутилката при една и съща температура е еднакво
                            2015 Renault Megane Expression GT
                            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                            Всичко за FIAT Bravo 2007

                            Коментар


                              Sev написа:
                              казах ви в началото - налягането няма значениенито в това дали лъжат, нито в изразходваното количествоналягането в бутилката зависи единствено от околната температураи 1 грам течна фаза да има и 30 литра да има - налягането в бутилката при една и съща температура е еднакво
                              Напълно съм съгласен, но нали и аз това казвам. Ако температурата е константа, както и обема то налягането в бутилката ще е толкова колкото заредят. Като се променя температурата ще се променя и налягането. В случая ако температурата падне ще се промени налягането в посока на долу, ако температурата се покачи ще тръгне нагоре. Искам да кажа, че независи само от термодинамичните свойства на пропан-бутана.Ако пиша глупости, моля обясни. Искам да си го изясна докрай това. Нещо ми се губи.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                Налягането в бутилката зависи от температурата и фракционния състав на сместа. Освен пропан и бутан, има още боклуци с висока температура на изпарение, затова понякога се случва да излееш остатъците от бутилката на земята и те да са течни при температура +5 градуса - случвало ми се е няколко пъти. Тогава в бутилката има течност, а няма налягане.Освен това, температурното разширение на газта е доста голямо.
                                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                                Коментар

                                Working...
                                X