Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ГИ за Панда 2 4х4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Най-добре един Йон за теб, като чета тук какво пишеш... (без лоши чувства, само констатация).П.С.Какъв ти е инжекциона, че съвсем ми се изгуби сред другите писаници? Марка и модел (ако има) ще са повече от достатъчни Като гледам е добра системата, та не е за пренебрегване.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      Synthy написа:
      Най-добре един Йон за теб, като чета тук какво пишеш... (без лоши чувства, само констатация).
      Ако имаш в предвид йонизатор, не благодаря.
      Synthy написа:
      П.С.Какъв ти е инжекциона, че съвсем ми се изгуби сред другите писаници? Марка и модел (ако има) ще са повече от достатъчни Като гледам е добра системата, та не е за пренебрегване.
      Система TOMASETO STAG 300+
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        Избягвай да слагаш блуфорс. Порови се в интернет и виж какви са резултатите след ползване на блуфорс. Много хора изпищяха със заминали инжектори,след употреба на блуфорс. Добавката,която поставят, раздува гумичките на инжекторите и ги прецаква.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          Danchojn написа:
          Ако имаш в предвид йонизатор, не благодаря.
          http://www.westovergroup.co.uk/upload/images/ion_1_1253885715.jpg
          Danchojn написа:
          Система TOMASETO STAG 300+
          Благодаря!
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            dudulia написа:
            Избягвай да слагаш блуфорс. Порови се в интернет и виж какви са резултатите след ползване на блуфорс. Много хора изпищяха със заминали инжектори,след употреба на блуфорс. Добавката,която поставят, раздува гумичките на инжекторите и ги прецаква.
            Ако е така и си 100% сигурен да я махам от томболата?
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              http://www.westovergroup.co.uk/uploa...885715.jpgАз какво си помислих, пък то какво било. Не звучи зле но е твърде малък пробега.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                Абсолютно точното засичане на разхода на газ наистина е доста трудна задача,затова точно тази разлика е пренебрежителна за мен.Разбирам какво искаш да кажеш за маршрута и стила на шофиране,но освен ако не караш само вечер то всеки ден е различен,при всяко зареждане не се знае дали си заредил точно толкова,колкото си платил и още много дребни субективни фактори,които могат да доведат до такава разлика в разхода.Полезно е да споделиш опит определено,но за съжаление не се знае качеството на газта какво ще е следващата "партида".Отказал съм се да се вманиачавам в това специално.По миналото лято усетих,че като зареждам от ОМВ вместо Лукоил или Шел ми спадна доста разхода от около 12 градско до 10-10,5 и бях много доволен.След около месец,два,се покачи рязко с около 2-3 литра.Е тогава смених веригата.От тогава този разход рядко постигам,явно за кратък период са зареждали по-добра газ и дотам...Съветът ми е,след като установиш с коя газ ти харесва как върви колата да си я караш и да си свиркаш.Не се вманиачаваи и не я мисли толкова
                Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                Коментар


                  Малко нова информация.Може и да не е похарчила газта до края колата, защото както казах мина на бензин, без да е светнала червена лампа. Това означава, че има течен пропан-бутан вътре. Но няма налягане или налягането е под критичната точка - например 0.9-1 бар. Т.е. не съм изгорил заредения пропан-бутан, до край, просто налягането е станало ниско. Понеже на бутилката обема е константа, то температурата влияе на налягането вътре. И ако приемем, че температурата е също константа, а тя е горе долу така в случая, налягането в бутилката няма ли да зависи от първоначалното при зареждане? Аз мисля, че зависи. Т.е. ако приемем температурата и обема за постоянни величини имаме:1. Зареждам от колонка с 10бара и на края в резервоара ще останат да кажем 2л газ.2. Зареждам от колонка с 5 бара и накрая в резервоара ще останат примерно 4л газ които няма да усвоя, поради липса на налягане. Освен това пропан-бутана трябва да се изпарява в изпарителя. В бутилката според мен не се изпарява, защото и минимално налягане ще го държи течен газа. Просто в зависимост от температурата се разширява и свива, но не се изпарява. След това звъннах и на хората в сервиза - казаха че оптимума на заряд е 10бара и да не зареждам там където е под 7бара. Подвърдиха, че щом не е светнала червена лампа, то има газ но не и налягане.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    Danchojn написа:
                    Малко нова информация.Може и да не е похарчила газта до края колата, защото както казах мина на бензин, без да е светнала червена лампа. Това означава, че има течен пропан-бутан вътре. Но няма налягане или налягането е под критичната точка - например 0.9-1 бар. Т.е. не съм изгорил заредения пропан-бутан, до край, просто налягането е станало ниско. Понеже на бутилката обема е константа, то температурата влияе на налягането вътре. И ако приемем, че температурата е също константа, а тя е горе долу така в случая, налягането в бутилката няма ли да зависи от първоначалното при зареждане? Аз мисля, че зависи. Т.е. ако приемем температурата и обема за постоянни величини имаме:1. Зареждам от колонка с 10бара и на края в резервоара ще останат да кажем 2л газ.2. Зареждам от колонка с 5 бара и накрая в резервоара ще останат примерно 4л газ които няма да усвоя, поради липса на налягане. Освен това пропан-бутана трябва да се изпарява в изпарителя. В бутилката според мен не се изпарява, защото и минимално налягане ще го държи течен газа. Просто в зависимост от температурата се разширява и свива, но не се изпарява. След това звъннах и на хората в сервиза - казаха че оптимума на заряд е 10бара и да не зареждам там където е под 7бара. Подвърдиха, че щом не е светнала червена лампа, то има газ но не и налягане.
                    Не виждам логика в това изказване. Газта се изпарява и ще я изразходваш. Друг е въпроса,че ако си заредил лятна газ, когато е много студено изпаряването е по-малко и това може да бъде причина за оставане на малко гориво.
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      Точно това схващане, че газта се изпарява в бутилката е погрешно. Тя се изпарява само в изпарителя. Така трябва да е. В бутилката тя се свива и разширява според температурата, но не се изпарява. Ако се изпаряваше щеше да гърми. Освен това пропан-бутана се държи течен при доста ниски налягания. Дори оставен на атмосверното не се изпарява бързо. Веднага ще дам пример. Бях свидетел как отвориха пълна бутилка с газ пред мен. Изпуснаха внимателно налягането и извадиха сондата - гадта вътре си стоеше като вода. Смениха един уплътнител и върнаха сондата. След това колата на газ не можеше да запали. Думите бяха - Отиди зареди 1литър за да вкараш налягане и ела да запалим. Вчера си говорих по този въпрос надълго и широко и с хората дето поставиха моят ГИ - информацията се потвърди. Просто пропан-бутана в бутилката не се изпарява. Докато имаш налягане което да го бута към изпарителя, ще работи, защото там помпа няма. Падне ли налягането ГИ спира щото ако настъпиш газта и няма да има никой. Извода за мен е да се проверява с какво налягане се зарежда, въпреки че не знаем манометрите колко са точни.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        Има толкова много условности при зареждане ,така ,че трудно може да се засече точен разход.В тази тема съм сложил няколко снимки от проверка на газова колонка.Според проверяващите разликата в километрите идва от съотношението пропан/бутан.Карай си на воля и въобще не се притеснявай от литър +/-
                        FIAT FORUM BULGARIA
                        Ракията е над политиката

                        Видео от Италфест 2011

                        Коментар


                          Danchojn написа:
                          Точно това схващане, че газта се изпарява в бутилката е погрешно. Тя се изпарява само в изпарителя. Така трябва да е. В бутилката тя се свива и разширява според температурата, но не се изпарява. Ако се изпаряваше щеше да гърми. Освен това пропан-бутана се държи течен при доста ниски налягания. Дори оставен на атмосверното не се изпарява бързо. Веднага ще дам пример. Бях свидетел как отвориха пълна бутилка с газ пред мен. Изпуснаха внимателно налягането и извадиха сондата - гадта вътре си стоеше като вода. Смениха един уплътнител и върнаха сондата. След това колата на газ не можеше да запали. Думите бяха - Отиди зареди 1литър за да вкараш налягане и ела да запалим. Вчера си говорих по този въпрос надълго и широко и с хората дето поставиха моят ГИ - информацията се потвърди. Просто пропан-бутана в бутилката не се изпарява. Докато имаш налягане което да го бута към изпарителя, ще работи, защото там помпа няма. Падне ли налягането ГИ спира щото ако настъпиш газта и няма да има никой. Извода за мен е да се проверява с какво налягане се зарежда, въпреки че не знаем манометрите колко са точни.
                          Не ми се спори. Ако този човек не беше заредил 1 литър и няма да запали никога на газ? В пример за това,че газта се изпарява са газовите запалки. Ако газта не се изпаряваше,то тези запалки щяха да спрат да палят,а вътре щеше да си седи течна газ. Друг е въпроса дали се изпарява достатъчно бързо. Преди години отворих бутилка с количество ПБ в нея. Без да доливам газ си я изразходвах след това.Според теб колко литра газ си имал в бутилката,когато си минал на бензин?
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            Да де ама запалката е друга бира - пускаш газта ва атмосферата директно, като при това не я съхраняваш дори и на 1 бар. Не казвам, че отворената бутилка няма да се изпари в атмосферата газта - но в рамките на 15 мин работа нямаше такива признаци. Това бе направено в София газ комерс. Хората като събраха сондата директно ме пратиха да сипя литър газ. Аз пробвах да стартирам преди това - не става. Не е въпроса да спорим или караме а да стигнем заедно до истината. Затова се радвам че коментираме. Не знам дали съм прав 100%, но така ми казват, така прочетох и съм съгласен дотук. Само си помисли ако газта се изпаряваше в бутилката, какво щеше да стане със запалката ти в джоба Може да не съм се изразил правилно, затова да уточня.- пропан-бутани подложен на слабо налягане явно не се изпарява.- пуснат в атмосферата ще се изпари
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              Ам не си прав газта не се изапрява в бутилката ако няма налягане, достигне ли нужното налягане краи с изпаренията. Отваряш бутилката- няма налягане, газта почва да се изпарява, колко бързо зависи от много неща но не е моменталически. Да речем че газта не се изпарява при налягане Х, отваряш бутилката налягането пада и почва изпарение, затваряш бутилката и изпарението продължава до достигане на налягането Х, за колко време тва ще се случи е отделен въпрос, зависи от фактори като температура обем на бутилката количество газ али бали Но не е нужно да зареждаш за да запалиш или да ти вкарат налягане, СГК са те пратили да заредиш за да не чакат 1 час да се върне налягането Така си мислим аз и си мислим правилно да си мислим ако някои не е съгласен чакам го на спор
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар


                                Абсолютно съм съгласен, че като се затвори бутилката ще продължи някакво изпарение и ще спре след някакво време. НОООООООООООООО. Ако ГИ спира газа и минава на бензин при 0.9бара да кажем, то газта там някъде е спряла с изпарението си според енциклопедиите. Не че споря, нямам голям опит ама дайте да го разчепкаме тоя въпрос, щото говорих вече с 5 човека с обикновени газови и всички са на моето мнение. Като заредят на колонки с по-ниско налягане не изразходват всичката газ. А при тях нивото го показва стрелкичка, не комп и не може да бъде под въпрос.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X