Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГИ за Панда 2 4х4
Collapse
X
-
nedialk00
-
nedialk00
бяха ми обяснявали, даже човек дето бачка на газстанция, вика че като е по ниско налягането, лъжат в литрите, заредил си примерно 25 ама всъщност са 21 някъде
Коментар
-
Sev написа:един път след като е втечнен - няма значение какво е наляганетопри положение, че горивото се налива течно - не лъжатпоне не и със зависимостта обем/налягане - това важи за газообразна формаBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
nedialk00
принципно най-добре да се вземе бутилка от топливо, и да си я прелива човек, ама си е хамалогия
Коментар
-
Ми то налягането ако има значение да вземе да си подбираме газстанциите Отиваме: Момент да погледна, аха 6 атмосфери, чао пич хахаха Да бре някои запознат няма ли да каже играе или не налягането, аз на Лукоила до нас на повече от 5 атмосфери не съм го виждалПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Теоретично през дебитомера на колонката минава течна газ , както знаем при течностите налягането не оказва значение спрямо обема им.Обем защото се заплаща за литър.Ако колонката не е "лекувана" налягането няма значение,ако е "лекувана" хептен няма значение.Работил съм преди десетина години на газостанция и тогава далаверите ставаха по друг начин,сега колонките са различни и далаверите сигурно.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
muns61 написа:Danchojn написа:Ок. Хора сме, да си помагаме с каквото можем и това е, пък за решенията, всеки си преценява.Благодаря на всички за участието в темата и за помоща, тя бе важна за мен. Ще следя разхода и ще пиша. Някой може ли да каже, какво трябва да е налягането с което се пълни пропан-бутана в бутилката по газостанциите? Защото срещам най-различни показания. Първия път на шел беше 10. На Ромпетрол 8 май-беше. На ОМВ вообще нямаше манометър. Мисля, че и 12 бара съм срещал.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Значи относно настройките, нищо не мога да кажа. Мога да повторя. Направени са в движение за около 25км. но не съм карал аз а те. Първите 15км. Газовото Еку само следи бензиновото и си попълва таблиците. Когато е готово минава на газ и сигнализира че адаптацията е приключила. Адаптацията продължава винаги, но какви точно параметри пипа незнам. Честно казано, надявам се и да не разбирам. Онзи ден като чистих картерната вентилация, поогледах и по-подробно. Навсякъде където се е налагало връзки да се правят всичко е усукано, споено и изолирано. И преди казах, че кабелите на разпръсквачите не са рязани, защото СТага има в комплекта бошовски кабели и са свързани през тях. Изпарителя е монтиран като хората, компа също, оформено е всичко в кабелен сноп. Няма прелитащи напряко кабели и тем подобни. Не съм си имал работа досега с ГИ, не знам какво друго да споделя. Аз съм доволен, че колата върви и монтажа е читав.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Нормалното налягане е от 8 до 12 атм.А относно разхода ти мисля,че е перфектен и то на газ.По каталог го дават:Среден разход на гориво(бензин) - 6.6 л/100кмРазход - извънградско - 5.8 л/100кмРазход - градско - 7.9 л/100кмFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар