Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ГИ за Панда 2 4х4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    dudulia написа:
    Честито и добре дошъл в клуба на газифицираните. Много безпроблемни и евтини километри!
    Благодаря ти! Дано да е така.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #62
      Slavi_Lancia написа:
      Данчо забравих да ти кажа, не оставяи бензина да се задържа много в резервоара, аз сипвам по 20 лева и гледам за около 2 макс 3 месеца да ги изгоря. Сега зимата ще поработва повече на бенз ама лятото ако ти прехвърля на газ на 40 градуса ще го прави много бързо и бензина се застоява. Лятно време след дълъг път аз правя един съвет даден ми от Дидо, последните 3-4-5км си ги довършвам на бензин. По време на самия път някои път също минавам на бензин за 3-4 км. Задържи ли се дълго време бензва в резерва почва да се отразява кофти на паленето на фиатките. Сев вече например пали с 100 октанов и не е споделил да има проблем от как смени октана на бензина.п.п. Дидо за кви шлаухки става дума На моята като навиваха резбите в колектора си бях занесъл грес и ги карах да топят метчика в нея бая стружки полепнаха по него, което не полепна през ауспуха.
      Слави,поставя се шлаух,който се свързва с щуцера,който е навит на всмукателните колектори.Този шлаух е може би 3-4 см и подвежда газта максимално близо до всмукателния клапан. До сега подобно изпълнение съм виждал единствено на едно БМВ 8 или 10 цилиндъра(не помня колко бяха),на което монтираха ГИ някакви газаджии срещу БРЦ в Пловдив. Не мога да намеря брошурата на Принс,за да видиш схемата как изглежда.
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #63
        Е честито и от мен! :D Сега сме от едно семейство-газифицираното.Дано си много доволен от системата и да ти служи дълго и безпроблемно.
        Fiat Brava 1.2,16в

        Коментар


          #64
          Поставянето на шлаухи е опростен вариант.На някой модели автомобили на БМВ,Пежо,Ситроен се налага удължаване на щуцерите за подаване на газа по близо до всмукателните клапани.Ние демонтираме всмукателния колектор и монтираме удължени медни щуцери.

          Коментар


            #65
            И каква стана тя. Един от върлите противници на АГУ:
            Danchojn написа:
            dudulia написа:
            Danchojn написа:
            Грешни пари се набиват, с поставянето на газовата. Колко хора с газова са без проблеми - много малко. Освен това един ненастроен добре газов инжекционен, става много опасен за мотора. Да не говорим за цената и качеството на поставяне.Моят съвет - не слагай газ! Дали стават метални вместо пластмасови колектори незнам.
            Би ли аргументирал това твърдение?
            Да!До момента на три Фиата е твърдо доказано, че моторите са прецакани от ненастроени газови инжекциони. Единият Фиат беше със Стефанели, другите непомня. Общо взето заключението беше, че по-добре с обикновено АГУ и допълнителните там компоненти. И трите мотора имаха различно износени цилиндри и т.н. Просто принципа е кофти. Истината е заводския ГИ, където дори ЕКУ-то в някои случай си е едно и не трябва нито да го лъжеш, нито да му триеш грешки, просто работи в два режима. На колко от вас, на колите ви има поставена специална газова сонда на генерацията? Това е само една съществена разлика от заводския ГИ и монтирания тук от някой представител. Газта и така и така натоварва топлинно мотора, представете си какво се случва при неправилна смес, особенно ако е бедна. А и без газова сонда тя никога всъщност не е правилна, само е доближена до истината. Мисля, че няма нужда да пиша повече, а няма и смисъл! Това го има при всички марки коли. Евтиното в един момент излиза скъпо. И аз бях тръгнал преди да слагам ГИ но се отказах поради тези причини и несъжалявам. Дано вие нямате проблеми.Поздрави!
            вече е в отбора.Честито и много безаварийни и нискобюджетни километри.
            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

            Коментар


              #66
              Danchojn написа:
              ilian4o88 написа:
              Danchojn написа:
              TOMASETTO STAG - 300+ Ей това ша слагам. 2 год. пълна гаранция.
              Каде ще я слагаш ако може и адрес да отида да вида дали може нещо да се направи че не ми се занимава с тия СОФ ГАЗ
              Илианчо, не те забравих и теб. За съжаление човека отказа да се занимава с Бардолини, защото няма с какво и как да го направи. Ако искаш кажи какъв е проблема, във вторник ще ходя при него, с друг колега, мога да поразпитам поне ориентировъчно, ако е възможно изобщо.
              благодаря ти аз ще отида с колата направо там ама първо трябва да отида до тия ........ софгаз да вида кво ще правиме с инжектора че работи като дизел
              "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

              Коментар


                #67
                landi написа:
                Поставянето на шлаухи е опростен вариант.На някой модели автомобили на БМВ,Пежо,Ситроен се налага удължаване на щуцерите за подаване на газа по близо до всмукателните клапани.Ние демонтираме всмукателния колектор и монтираме удължени медни щуцери.
                Защо това се прави само за тези модели,а не за всички?
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #68
                  tipo33 написа:
                  Е честито и от мен! :D Сега сме от едно семейство-газифицираното.Дано си много доволен от системата и да ти служи дълго и безпроблемно.
                  Благодаря!
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #69
                    Stefanaki написа:
                    И каква стана тя. Един от върлите противници на АГУ:Честито и много безаварийни и нискобюджетни километри.
                    Абсолютно си прав. Но това е, какво да се прави. Точно това удебеленото в поста ми тогава ме притесняваше и ще ме притеснява, докато не се убедя, че всичко е ок. Все пак трябва да се движа, то е ясно, че всички дето слагаме газ, не сме от богатите. Благодаря за пожеланието.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #70
                      Малко снимки
                      Прикачени файлове
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #71
                        dudulia написа:
                        landi написа:
                        Поставянето на шлаухи е опростен вариант.На някой модели автомобили на БМВ,Пежо,Ситроен се налага удължаване на щуцерите за подаване на газа по близо до всмукателните клапани.Ние демонтираме всмукателния колектор и монтираме удължени медни щуцери.
                        Защо това се прави само за тези модели,а не за всички?
                        Зависи от конфигурацията на смукателния колектор.
                        OVB X18XE1 седан+ГИ

                        Коментар


                          #72
                          Сега виждам още един пропуск в монтажа на моята бутилка Нито в София (при монтажа) нито в Пловдив (при смяната и щото беше спукане) не ми сложиха капака на бутилката, които реално играе роля ако изтече газ от нея да не отиде в купето а да излезе от долу под колата пак ще тряя да го мисля с подръчни средвства
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #73
                            Слави, тоя капак не се ли продава отделно?
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #74
                              супер е станало и изпарителя е сложен както трябва засече ли разход

                              Коментар


                                #75
                                Още не съм засякъл разход, ще пиша по натам за разхода.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X