Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ГИ за Панда 2 4х4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За протокола, моето не е панда но е със същия двигател, градско в Пловдив 9,6 последната засечка. Много беееее, ма кво е многото тя бензин гореше 9 баси ламята са тва италянките на косъм е да стигне разсхода на Хондата в града хахаха
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      сега разбрах какво имаш в предвидсистемата има нужда от определено налягане , за да работии това е пряко свързано с налягането в бутилкатаи при определени параметри ГИ прехвърля на бензинт.е. колкото е по-топло около бутилката, толкова повече от горивото ще успееш да изразходишако е студено ще е по-малконо точно каква ще е разликата не съм се замислял и не съм търсил характеристиките на пропан-бутана в зависимост от температурата
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        Днес, преди малко на Ромпетрол момчетата са казали на колега, че се очаква 20ст поскъпване на пропан-бутана
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          На мен ми казаха 18, няма страшно!
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            Slavi_Lancia написа:
            За протокола, моето не е панда но е със същия двигател, градско в Пловдив 9,6 последната засечка. Много беееее, ма кво е многото тя бензин гореше 9 баси ламята са тва италянките на косъм е да стигне разсхода на Хондата в града хахаха
            и аз доста се замислих като гледах разхода на автора на темата,един ственото разумно обяснение е, че неговия ГИ манипулира показанията на ламбдата,затова една молба към Danchojn - колега погледни кабела на ламбдата - има ли интервенции по него?

            Коментар


              u_bo написа:
              затова една молба към Danchojn - колега погледни кабела на ламбдата - има ли интервенции по него?
              Има. ГИ следи ламбдата. Това го коментирахме в сервиза доста. Нейните показания се отчитат. Тя си работи, защото това си е кислороден датчик. Малко по мудно но работи. Човека каза - наша работа е да накараме работата на газ да е такава, че бензиновото Еку да не отчита грешки по ламбдата. Как точно не знам но са се вързали към първата сонда, преди катализатора. То втората е само за контрол на каталитичното устройство.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                Екуто на ГИ взема живи данни от Бензиновото ЕКУ
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  S_BANKOV написа:
                  Екуто на ГИ взема живи данни от Бензиновото ЕКУ
                  Цъ! Работи със своите датчици, но ползва и някои от двг, като сондата. Предвиден е все пак да работи и на кола без бенз ЕКУ. Връзка по ОБД няма при мен.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    Danchojn написа:
                    Цъ! Работи със своите датчици, но ползва и някои от двг, като сондата. Предвиден е все пак да работи и на кола без бенз ЕКУ. Връзка по ОБД няма при мен.
                    Тць ама освен данни от своите датчици ползва данни и от бензиновото ЕКУ, което не е задължително да има връзка по ОБД, как без бензиново ЕКУ
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      Е ти сигурно имаш предвид сигналите за дюзите, бобината! Аз си помислих, че си взема на готово температура и тем подобни.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        Тц, интервенцията по сондата ти е единствено за мониторинг. Ги не се интересува от нея, моята не е пипана дори, разчита се изцяло на информация от бензиновите дюзи.
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          Е за какво им е да я следят, ако няма да вземат под внимание показанията и? Според мен коригират нещо - нали уж имало непрекъсната адаптация
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            Да я гледат на монитора кво показва при настроиките, бачка ли, как бачка, общо взето чисто диагностично. Искам да кажа че кабелчето закачено за нея не играе роля за смесообразуването. Ся не претендриам че съм запознат с Стаг но принципно закачането на сондата е само за мониторинг. Моята на Бравото беше вързана, откачих я и карах без нея щото си мислех да не би газовия комп нещо да и влияе и от там и бензиновия да се обърква (търсеики решение на проблемите ми с работата на бензин) нищо не се промени, просто на дисплея спря да я отчита, сещате се ако тя играе рола кво щеше да се случи с разход вървеж и тем подобни. На Хондата въобще не е връзвана. А постояната адаптация е квото каже бензиновия това е , а тои си се адаптира постояно, съответно към него се адаптира и газовия.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              Да, има логика. Освен това ламбдата се отчита само при постоянна газ. Верно че ГИ-то сменя само леко времената на инжекторите от бензиновия.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                Slavi_Lancia написа:
                                Да я гледат на монитора кво показва при настроиките, бачка ли, как бачка, общо взето чисто диагностично. Искам да кажа че кабелчето закачено за нея не играе роля за смесообразуването. Ся не претендриам че съм запознат с Стаг но принципно закачането на сондата е само за мониторинг. Моята на Бравото беше вързана, откачих я и карах без нея щото си мислех да не би газовия комп нещо да и влияе и от там и бензиновия да се обърква (търсеики решение на проблемите ми с работата на бензин) нищо не се промени, просто на дисплея спря да я отчита, сещате се ако тя играе рола кво щеше да се случи с разход вървеж и тем подобни. На Хондата въобще не е връзвана. А постояната адаптация е квото каже бензиновия това е , а тои си се адаптира постояно, съответно към него се адаптира и газовия.
                                Точно така Слави, ламбда сондата се закача за мониторинг. За самоадаптацията мисля,че не си прав. Вярно е,че ЕКУ-то на колата се адаптира,но новите модели ГИ (не съм сигурен дали всички са така),който са вързани по ОБД имат опция да се самоадаптират, така че изместването в бензиновото ЕКУ да е минимално.
                                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                                Коментар

                                Working...
                                X