Здравейте колеги, Колкото и да не ми се ще, ще трябва да минавам и аз на LPG. За метан и дума да не става. Досега събрах следната информация: ДВГ то е 1.2 MPI 60кс. С адаптивно ЕКУ тинтири минтири.1. БРЦ - 1500лв. Множко ми е, но тя предлагала добра комуникация по ОБД, поне така ми казват...2. Фобос1 не била с ОБДМоля дайте идеи. Много добри отзиви чувам и чета за Еврогаз. Говорих с тях, хората наистина изглеждат коректни, но от мойта Панда си нямат и представа. Не че е толкова сложен автомобил, като я видят ще кажат, въпросът, е че се изисква задължително комуникация по ОБД за да няма грижи.Къде поставят таксиджиите?Вообще всяка информация ще ми е полезна.БРЦ ако монтирам ще е в София Газ Комерс, не при официалния вносител.Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГИ за Панда 2 4х4
Collapse
X
-
Ясно, че ЕКУ е адаптивно, но ако е в общи линии същото или подобно на останалите 1.2 8V не би трябвало да имаш особенни проблеми.За мен истината е, че колкото повече отлагаш, толкова повече губиш. Освен ако не е супер чепато не виждма какво толкова те притеснява. Обикновенно разкачането на батерията даже за минута помага, без да съм сигурен конкретно за твоя модел. Едва ли ти е проблем да го правиш 2-3 пъти в годината, ако се налага. Случва се на дълъг път да се ошашка компа, ако се кара само на газ, но много рядко.
Коментар
-
Danchojn написа:Нямат.За сега се ориентирах към Бардолини - СофГаз Горубляне - С ОБД, бутилка на мястото на резервната гума, най-високият клас 1120лв."Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Коментар
-
wwalker написа:Ясно, че ЕКУ е адаптивно, но ако е в общи линии същото или подобно на останалите 1.2 8V не би трябвало да имаш особенни проблеми.За мен истината е, че колкото повече отлагаш, толкова повече губиш. Освен ако не е супер чепато не виждма какво толкова те притеснява. Обикновенно разкачането на батерията даже за минута помага, без да съм сигурен конкретно за твоя модел. Едва ли ти е проблем да го правиш 2-3 пъти в годината, ако се налага. Случва се на дълъг път да се ошашка компа, ако се кара само на газ, но много рядко.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
За пробиването на колекторите, ми казаха откровено, че не се свалят. Изсмукват се струшките по време на пробиването. При това положение, мисля че няма проблем. Ще видим кво ще излезне, но от сервиза има и много доволни хора. То е ясно, че на 100% няма да ми угодят, защото всеки си има виждане, но в крайна сметка сме хора и най-важното е да сме здрави, честни, усмихнати и трудолюбиви.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:За пробиването на колекторите, ми казаха откровено, че не се свалят. Изсмукват се струшките по време на пробиването. При това положение, мисля че няма проблем. Ще видим кво ще излезне, но от сервиза има и много доволни хора. То е ясно, че на 100% няма да ми угодят, защото всеки си има виждане, но в крайна сметка сме хора и най-важното е да сме здрави, честни, усмихнати и трудолюбиви."Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Коментар
-
Илянчо, и аз се отказах да ходя човече. Оказа се, че до работата ми има човек, който монтира ГИ с компоненти Томасето, рейка Валтек и т.н. Записах се за утре да видим а от Софтгаз се отписах. Не ми хареса това, че няма настройки в движение. Тук първо се правят настройки в движение, след което се задава автоматичен режим на обучение на компа. Карало се така 15 км на бензин, докато газовото се обучи и си премине на газ. Нещата звучат логично и се хванах на играта. Ще пиша след това и или ще съм доволен или ще ближем раните.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Илянчо, и аз се отказах да ходя човече. Оказа се, че до работата ми има човек, който монтира ГИ с компоненти Томасето, рейка Валтек и т.н. Записах се за утре да видим а от Софтгаз се отписах. Не ми хареса това, че няма настройки в движение. Тук първо се правят настройки в движение, след което се задава автоматичен режим на обучение на компа. Карало се така 15 км на бензин, докато газовото се обучи и си премине на газ. Нещата звучат логично и се хванах на играта. Ще пиша след това и или ще съм доволен или ще ближем раните."Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Коментар
-
Danchojn написа:С каква рейка си. Тук човека каза, че рейките валтек, които той поставя му идват за ремонт след 100 000км. Видях му окомплектацията - всичко е опаковано и доставено от Италия. Също така каза, че има доста ментета на Валтек.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар