А сега резултата от пътуването София - Пловдив.В началото докато карах с около 100 км температурата ми взе да стои малко над нормалното. Нещо взе да ме човърка отвътре. Като увеличих на 120км/час - ужас ! Колата започна да прегрява. Досетих се че при каране с над 2000 оборота сместа идва прекалено обогатена и колата грее. Последва спиране и затягане на "двойника" с 1 оборот. Пак потеглих с 120км/час. Може би леко подобрение, но може би си внушавах. Отново спиране и затягане с още един оборот. Този път се усети разлика, но продължи да грее. Отножо спиране и отново затягане с 1 оборот на "двойника". Този път май уцелих. Стрелката за температурата остана малко над нормалното. Последва още половин оборот затягане. Температурата "заспа" на положението в което бях свикнал да я виждам нормално. Пробвах за кратко със 140км/час - това ми е почти максималната скорост на газ. Температурата не мръдна. УСПЕХ. Уцелих. ДА, АМА НЕ. Така казваше един бивш политик. Получи се неприятен страничен ефект. Сега колата е някак спъната и се усеща че не набира както преди. Освен това, като натисна педала на газта повече от определено положение, колата силно забива нос в земята т.е. задавя се и буквално реагира все едно силно съм натиснал спирачката.Изводи:1. Колегите които казват че високите обороти се нагласят от "двойника"/"тройника" са 100% прави.2. Трябва да си сваля смесителя/плочката и да го разгледам. Вероятно няма отвор за втората клапа на карбуратора ми или е неподходящ отвора или пък са ми обърнали смесителя обратно и затова като се отвори втората клапа на карбуратора сместа изведнаж става много бедна. Не ми засмуква въздух - сигурен съм, има гумени уплътнения над и под смесителя/плочката.Дано съм бил полезен с експериментите си.Между другото - даде ми разход малко над 8/100. Скоростта беше почти през цялото време 120 до 130. От време на време по големите надолнища след тунелите пусках по малко по инерция.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да си настроим газовата уредба за оптимален разход
Collapse
X
-
http://snimka.bg/photo.php?photo_id=...id=1071454за това винтче ли говорим? в другата тема по този въпрос писах, че съм гледал вътре и това винтче не натиска пружина, не затваря нищо и ми стана много чудно какво прави. изглежда колега тхе машине е прав. и в крайна сметка какво прави този винт, при мен няма никаква разлика нито в оборотите на празен ход нито във вървеното като го отвивам развивамLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:http://snimka.bg/photo.php?photo_id=1071450http://snimka.bg/photo.php?photo_id=1071454за това винтче ли говорим? в другата тема по този въпрос писах, че съм гледал вътре и това винтче не натиска пружина, не затваря нищо и ми стана много чудно какво прави. изглежда колега тхе машине е прав. и в крайна сметка какво прави този винт, при мен няма никаква разлика нито в оборотите на празен ход нито във вървеното като го отвивам развивамминимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Разгледах си смесителя/плочката. Не ми хареса.Модела е добър - има си двата отвора за първа и втора клапа на карбуратора ми, освен това е с втулки/пръстени с отвори, които могат да се сменят или доразпробиват и един вид е удобен за експериментиране и по-фино нагласяне.НО .....Корпуса е отливка от много некачествен метал, от който се отчупи парче от преградата между двете клапи, докато изваждах пръстените за да ги разменя.Газаджиите в официалния сервиз на BRC в София (http://brc.hit.bg/) ми бяха монтирали на първата клапа пръстена с повечето отвори, а на втората този с по-малко отвори. Това мисля е била причината за задавянето което се получава като натисна педала за газта до край и се отвори втората клапа. Сега размених местата на пръстените и колата върви малко по-добре. Все още се получава задавянето, но вече при по-силно натиснат педал на газта. Това което ме притеснява е, че пръстена с по-малкото отвори е с по-голям диаметър. В момента него съм поставил на първата клапа. Мисля че би трябвало този с по-големия отвор да е на втора клапа. Т.е. нещата нещо са кръстосани - пръстена с повече отвори е с по-малък диаметър, а този с по-малко отвори е с по-голям диаметър. Странна работа. Ще ходя при газаджия да видя какъв смесител/плочка може да ми предложи и какво ще ме посъветва.Между другото, мисля за всички е полезно да прочетат размислите на колегата Johnfound тук:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...Намирам ги за изключително полезни.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар