Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за избора на газова уредба

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Помощ за избора на газова уредба

    Slavi_Lancia написа:
    landi написа:
    Danchojn написа:
    jack_daniels21 написа:
    Здравейте колеги Искам да сложа газ на Фиат Пунто 1.2 16в спортинг 1997 година 85к.с. и се чудя дали да е инжекция или може и обикновен с емулатори и т.н. Та давайте някакви предложения
    Както са казали колегите, обикновено АГУ - не става. Варианта е хубав ГИ - например БРЦ но цената отива около 1500лв. И аз мислех да слагам, но варианта ми е само БРЦ, заради адаптивното ЕКУ. Като теглих чертата, при мен ще се избие за 2 години и то в доста идеалистичен вариант. Много са и се отказах. Имай в предвид, че поставянето на ГИ ти носи само едно предимство - цената на газта.
    BRC имат евтин вариант с рейл инжектори и е 1150-1200лв.
    Ам то БРЦ с раил.... ужас, като на свинче звънче. Баш с реиката компромис...... то по хубуу Фобос с БРЦ реика ама тя цената пак отиде 1500, рейката на брц не е никък евтина щом един инжектор го продават за 100тина лева, ама поне кара много.Предложи му Ланди нали е на доста по разумна цена от БРЦ маи, ако не бъркам около 1200 се намира
    Цената на Ланди с рейл е 970лв но аз не бих го препоръчал.Другите цени са от 1100-1600лв.Рейл е Валтек са най евтините инжектори за ниско бюджетни системи.

    Коментар


      #17
      Ами Дидо против съм раил заради някои основни проблема при тях, първо силния шум на реиката, втора малкия живот на елементите в нея, които за 10-20 се разтропват яко, верно ремонтния комплект е 8 лева на брои. Втора много чест дефект е да изгори бубина, трето много често зимата тея инжектори в студа трудно се раздвижват,особено когато се поизносят буталцата в тях. Четвърто прекалено бавни са, стават за повечето стилове на каране но ако се изиска от тях повече не успяват. Говоря сякаш цял живот съм се занимавал с Раил хахах, наблюденията сами изцяло от проблеми по форумите свързани с тая реика. И то това като чили се наблюдава послоедните 1-2 год. Преди това екземплярите на Раил като чили бяха доста по надеждни сега маи взеха да се дънят. Или просто станаха по масови и за това и по често изкачат недоволни. Аз лично не бих си сложил Раил.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #18
        Slavi_Lancia написа:
        Ами Дидо против съм раил заради някои основни проблема при тях, първо силния шум на реиката, втора малкия живот на елементите в нея, които за 10-20 се разтропват яко, верно ремонтния комплект е 8 лева на брои. Втора много чест дефект е да изгори бубина, трето много често зимата тея инжектори в студа трудно се раздвижват,особено когато се поизносят буталцата в тях. Четвърто прекалено бавни са, стават за повечето стилове на каране но ако се изиска от тях повече не успяват. Говоря сякаш цял живот съм се занимавал с Раил хахах, наблюденията сами изцяло от проблеми по форумите свързани с тая реика. И то това като чили се наблюдава послоедните 1-2 год. Преди това екземплярите на Раил като чили бяха доста по надеждни сега маи взеха да се дънят. Или просто станаха по масови и за това и по често изкачат недоволни. Аз лично не бих си сложил Раил.
        Напълно съм съгласен с теб!!!

        Коментар


          #19
          Сега остана само да седнем на бира :D
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #20
            Slavi_Lancia написа:
            Сега остана само да седнем на бира :D
            По всяко време през седмицата на Кукленско си добре дошъл!Сега не е ли по добре на винце с пържолки! :D

            Коментар


              #21
              landi написа:
              Slavi_Lancia написа:
              Сега остана само да седнем на бира :D
              По всяко време през седмицата на Кукленско си добре дошъл!Сега не е ли по добре на винце с пържолки! :D
              Аааа по добре е Сори за офтопика в темата, да те питам преди около два месеца на едно сиво ЦРВ слагахте ланди, дали си спомняш Не е моето на един приятел Щото помня че казваше че там е слагал неговото Ланди.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #22
                Слави,какво да ти кажа... На БРЦ-то съм с БРЦ инжектори,а на Зенита съм с рейл. Равносметката след 40 000км пробег и на двете коли: На БРЦ ми изгоря датчика налягане - температура. Оказа се,че според техниците бил често срещан проблем и проблема беше отстранен срещу скромната сума от 120 лева. След 40 000км рейла със сигурност не е по-шумен от БРЦ. При рейл и да ми изгори бобината я сменям срещу 10-15 кинта,а при БРЦ какво правим? Ако говорим за времена, то на БРЦ времето е 2,1 мсец ,а на рейл 2,3 мсек. Честно казано бих си спестил 400 кинта разлика и за тези пари бих си сменял цялата рейка,ако има нужда! При мен БРЦ не дава по-добри резултати от Рейл. Аз не отричам,че са добри инжектори,но за мен цената им е неоправдана. Интересно защо в БГ не се продават инжектори Хана?
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #23
                  Само да спомена, според един приятел газаджия (вече бивш де), на Стефанели инжекторите са от най-бързите и надежни. Защо - не знам, ама той си игра да разглобява и каза че нямат много общо като конструкция с другите, била много опростена и от там надеждна. А сега да попитам: Какво ще се случи, ако вместо газови инжектори се сложат бензинови - още една рейка до бензиновата, същата? Те са достатъчно бързи, надеждни... само физическите размери ли са проблема?
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #24
                    Абе, я ми кажете, като се дупчат колекторите, свалят ли ги по сервизите дето монтират ГИ?
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      Е как бе естествено че ги свалят, нали така ти обясняват - някак си по трудоемко и сложно изглежда.Истината е че дупчат на място, и стружките остават в колектора и от там изгарят, и до сега не е имало фалове ама знае ли човек.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        Таа работа не е добре. Уф, нема си дам колата да ми ровят по нея................
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          Synthy написа:
                          Само да спомена, според един приятел газаджия (вече бивш де), на Стефанели инжекторите са от най-бързите и надежни. Защо - не знам, ама той си игра да разглобява и каза че нямат много общо като конструкция с другите, била много опростена и от там надеждна. А сега да попитам: Какво ще се случи, ако вместо газови инжектори се сложат бензинови - още една рейка до бензиновата, същата? Те са достатъчно бързи, надеждни... само физическите размери ли са проблема?
                          Дебита на бензиновите е много малък.
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #28
                            Synthy написа:
                            А сега да попитам: Какво ще се случи, ако вместо газови инжектори се сложат бензинови - още една рейка до бензиновата, същата? Те са достатъчно бързи, надеждни... само физическите размери ли са проблема?
                            Освен дебита, предполагам, заради това, че са предвидени да работят с флуид, няма да изкарат дълго, ако им сложиш изпарена газ. Мислил съм, какъв е проблема да работят с течна газ, при 15-тина % по-високо налягане в рейката, което да компенсира по-ниската калоричност, но експеримента ми се вижда твърде опасен в домашни условия, за да го правя. Но иначе идеята си струва, трябва само един диференциален регулатор, и поне за експеримента, налягането от бутилката ще свърши работа.

                            Коментар


                              #29
                              ТЦЪ, няма да стане да работят с течна газ именно заради налягането, системите за течна газ работят при много по високо налягане което достига до 40 бара. има помпа за високо налягане в бутилката, маркучи няма защото те не издържат на налягането а всичко е заменено с медни тръби. Дюзите са коренно различни от тези за изпарена газ, а компа си е още едно еку което взема инфо паралелно от дадчиците на бензиновото ЕКУ И на мен ми се иска да карам с 115октана гориво ама не става.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #30
                                Да, в същност, проблема е, че газта няма как да остане течна при налягания, сходни с тези в бензиновата система.

                                Коментар

                                Working...
                                X