Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

сама прехвърля на бензин и газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    krasio_79bs написа:
    Оправи я на студен двигател да прехвърля на 30 градуса,а не на време.На време да обръща само при загрял двигател.Провери изпарителя дали не ти обледява при тая ниска температура.
    Зенит няма опция да разглежда прехвърлянето при студен или топъл двигател. Регулирането става по температура или по време,ако е включена тази опция! Интересен е момента на обратно привключване,а той е поради ниско налягане. От тук може да се направи извода,че проблема за минаване на бензин е най-вероятно от ниско налягане или липса на маса, или +. Ако имаш разхлабен кабел,който да прекъсва захранването,то много е вероятно това да бъде причината. Имал съм подобен проблем и беше заради разхлабена маса. Това,че си сменил филтрите не означава,че те са чисти. Достатъчно е да заредиш от едно място мръсна газ и филтъра да ти се задръсти (филтър за течна фаза). Хубаво е като се отвори този филтър,да се подаде за секунда захранване на евросондата,за да издухат всички боклуци от графит,натрупали се по тръбичката.Сега според мен можеш да направиш следните неща:1. Да си намериш от някъде кабел (работи по К и Л линия) и да видиш какво става. Можеш дори да си направиш този кабел. Струва 10-тина лева.2. Да провериш захранването и масата.3.Ако ти се занимава да си провериш отново филтъра за течна фаза.4. Ако филтъра за газообразна фаза е черен пластмасов с надпис филгаз, то ти препоръчвам да го смениш,защото този филтър не е полиестерен,какъвто трябва да бъде.5. Ако не можеш да намериш човек с кабел,който да ти я погледне имаш няколко опции:5.а. отиваш в Септември при Янко и проблемът ти ще бъде разрешен.5.б. потърси човек в София,който се е занимавал със Зенит и ако не намериш пиши да ти дам някакви насоки за човек, за който съм чувал добри отзиви,но не мога да гарантирам как работи.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #17
      Я пак прочети какво съм написал.При студен двигател прехвърля на градуси.Когато веднъж тази температурата е достигната ,на всяко следващо палене работи 10 секунди на безнин и чак тогава обръща пак на газ.Тия 10 секунди доколкото ми е известно могат да се регулират.
      FIAT FORUM BULGARIA
      Ракията е над политиката

      Видео от Италфест 2011

      Коментар


        #18
        аз човек с кабел мога да намеря но смисълът е никакъв при положение че почва да пипа там кадето не му е работата . относно Янко спор няма той е единствения които ми свърши работа преди около година и имам мн добри впечатления от него. ако имаш някои в предвид за софия пусни ми 1 лс с кординати ако ли не ще отида до септември при първа възможност
        weekend hlx 2.0 20v

        Коментар


          #19
          krasio_79bs написа:
          Оправи я на студен двигател да прехвърля на 30 градуса,а не на време.На време да обръща само при загрял двигател.Провери изпарителя дали не ти обледява при тая ниска температура.
          т.4 Привключва на газ след N sec,независимо дали е достигната зададената температура на охлаждащата течност!т.3 Обръща N sec след достигане на зададената температура. Ако се изключи т.4Ако се изключи т.4 то преминаването става само след изпълнението на т.1,2 и 3.Активна ли е т.4 то тогава преминаването на газ става или при достигане на темп. от т.2,+ изпълнението на условия от т.1 и т.3,или при настъпването на т.4.Никъде няма опция на време да обръща само при загрял двигател или поне аз не съм видял такава в софтуера на Зенит.
          Прикачени файлове
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #20
            До колкото знам тези десет секунди са времето за което датчика проверява и подава информация към ЕКУ-то за газта че е достигната необходимата температура, не съм сигурен че могат да се регулират. Проблема не е в налягането щом стоеики на светофара колата сменя горивото/всъщност има вариант - кабелите на МАП - а да са оголени и да замасяват някъде от вибрациите/, но най-вероятно е проблема да е в ключа за прехвърляне. Ако може да се пробва да се сложи друг за проба би било добре.Би трябвало да се огледа за лоша връзка по ключа а и както знаем те не са едни от най- държаливите части на колата.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              dudulia написа:
              т.4 Привключва на газ след N sec,независимо дали е достигната зададената температура на охлаждащата течност!т.3 Обръща N sec след достигане на зададената температура. Ако се изключи т.4Ако се изключи т.4 то преминаването става само след изпълнението на т.1,2 и 3.Активна ли е т.4 то тогава преминаването на газ става или при достигане на темп. от т.2,+ изпълнението на условия от т.1 и т.3,или при настъпването на т.4.Никъде няма опция на време да обръща само при загрял двигател или поне аз не съм видял такава в софтуера на Зенит.
              В моя менюъл на ГИ се казва, че при изтичане на времето, зададено в т.4, системата превключва на газ НЕЗАВИСИМО от останалите зададени стойности в т.1, 2 и 3. Единственото условие в този случай е, че ако при преминаване на газ температурата е под 10 градуса, системата превключва обратно на бензин и се чува звуков сигнал.
              Stop giving directions, just say "Follow me."
              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

              Коментар


                #22
                За да приключим темата редно е да кажа какво и беше на колата. Посетих Янко в септември и на пръв поглед след като я закачи излезе че редуктора дава ядове, след като го сменихме тествахме колата и отново имаше същият проблем с прехвърлянето на бензин. в крайна сметка се оказа и хлабав + при клемите на бушоните на ги.общо взето редуктор + хлабава връзка на бушоните.Благодаря на QnisZ че отдели от съботното си време за да ми реши проблема ; голямо мерси и на dudulia - сега като препрочитам неговия пост в темата виждам колко точно и конкретно ми е отговорил .Благодаря и на всички изказали мнение наистина беше от полза в крайна сметка за това е форума .
                weekend hlx 2.0 20v

                Коментар

                Working...
                X