това при какви режими се взима под предвид ламбда сондата просто предполагаш нали не си го установил по някакъв метод
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Налудничева идея за икономия на газ
Collapse
X
-
Не съм го установил сам ,пишат го абсолютно всички производители на горивни системи .В сервизното ръководство на мойта която е с горивна апаратура ХИТАЧИ също го пише.В дебелите книги принципите за управление на двг с инжекционна горивна апаратура са много добре обяснени. Потърси в нета ,сигурен съм че ще намериш каквото ти трябва.
Коментар
-
добре колега ти какво предлагаш в такъв случай. Аз си оставам зад идеята да сложа газов инжектор на мястото на тройника или 2 инжектора как според тебе ще е най добре да се управляват....аз се сещам само за регулируем делител на честота той ще е закачен за сигнала от бензиновата дюза а чрез регулиране ще може да се увеличава ширината на импулса в тоест ще може да се регулира до постигане на оптимална работа на двигателяFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Щом имаш желание ще стане по всички описани до момента начини ,но какъв е смисъла да ползваш маркуча и плочката като можеш да пуснеш газта направо в колектора ,ако инжекторите пръскат под налягане / а те не могат да бачкат без налягане зад себе си/ за какво ти е вакума от плочката над дросела /вакума служи за да всмукне голямата мембрана в изпарителя и тя да отвори газта/ ,Не искам да те отказвам ,напротив но след всички експерименти които съм правил преди повече от 15 години бях си сложил ламбда контрол а в момента съм с ГИ . Всички експерименти са удоволствие и носят удовлетворение независимо от резултата но това важи само до определен момент ,после си купуваш нещо готово, забравяш за всички проблеми с газта и се впускаш в реализацията на нова идея и така докато можеш да караш кола.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар