Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Преглед на газови уредби 2012 година

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    евросондата за мен е пълна глупост, представлява сонда като нормалната само че с електричеса бобина, която когато няма +12волта не пуска газта от бутилката до газовия клапан в коша на двигателя, тоест представява още един газов клапан само че на самата бутилка, като целта е при евентуална катастрофа примерно да не изтече газта от бутилката, което не ми е много ясно как ще стане, понеже карайки на газ то ще си има +12волта и пак ще си изтече... ето това е http://www.google.bg/imgres?q=%D0%B5...1t:429,r:3,s:0 не е трудно да се различи дали е евросонда или обикновенна :D

    Коментар


      #47
      Не съм съгласен, ти няма да вземеш + от контактния ключ, от ключа газ-бензин, който спира тока, когато мотора угасне.

      Коментар


        #48
        трябва да има +12волта в режим газ до въпросната евросонда а когато колата е на контакт захранване към ключа газ-бензин има, изобщо за мен е пълна глупост, ама ако трябва ще слагам няма как, единствената полза от тая евросонда виждам, ако ми изпуска газовия клапан в коша, че няма да ми прецака мембраните на изпарителя

        Коментар


          #49
          nedialk00 написа:
          трябва да има +12волта в режим газ до въпросната евросонда а когато колата е на контакт захранване към ключа газ-бензин има, изобщо за мен е пълна глупост, ама ако трябва ще слагам няма как, единствената полза от тая евросонда виждам, ако ми изпуска газовия клапан в коша, че няма да ми прецака мембраните на изпарителя
          Плюсът е същия като на клапана на изпарителя. Т.е. ако ДВГ не работи, дори и да си на контакт, този плюс спира да се подава на клапана изпарителя, респ. и на евросондата след няколко секунди.
          Stop giving directions, just say "Follow me."
          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

          Коментар


            #50
            така е, да, незнам аз мисля че няма смисъл много от това нещо, ама ще се слага като го изискват... колата като се запали недай си боже, бутилката ще си гръмне образцово с тоя клапан, а да речем скъсали сме тръбата някъде долу под купето вследствие на някакъв удар, ще си се изпари образцово

            Коментар


              #51
              nedialk00 написа:
              така е, да, незнам аз мисля че няма смисъл много от това нещо, ама ще се слага като го изискват... колата като се запали недай си боже, бутилката ще си гръмне образцово с тоя клапан, а да речем скъсали сме тръбата някъде долу под купето вследствие на някакъв удар, ще си се изпари образцово
              Подкрепям колегата. За мен единственния плюс на тая евросонда е ако случайно има пропуски на газ от двата края на тръбата м/у бутилката и клапана да се ограничи в изпускането на газта която е само в тръбата. Това е в + само в случаи ако колата се паркира в закрити помещения - подземни гаражи и паркинги, където може да се наслои взривоопасна смес (както се знае газта е по тежка от въздуха и пада ниско долу). Дори скоро видях един подземен гараж в Лазур на входа му имаше табела с надпис "забранено влизането на коли с газови устройства"
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #52
                пък и в крайна сметка, имаме кранче от което можем да спрем газта от бутилката към двигателя... абе европейска му работа. ще се слага няма как.. те подевтиняха поне преди бяха по 120 лева и горница

                Коментар


                  #53
                  Аааа аз първо ще се опитам да мина без евро сонда, че то колата ми не си заслужава да и наливам толкова пари за такава екстра, като я я карам още 2 години я не .

                  Коментар


                    #54
                    Аз пак не съм съгласен с това, че Евросондата е безсмислена. В случай на катастрофа, ако тръбата от бутилката се повреди, без да се скъса изцяло, няма какво друго да спре изтичането на газ.

                    Коментар


                      #55
                      tomny написа:
                      Аз пак не съм съгласен с това, че Евросондата е безсмислена. В случай на катастрофа, ако тръбата от бутилката се повреди, без да се скъса изцяло, няма какво друго да спре изтичането на газ.
                      А кой ще я спре сигурно бутона за спиране на двигателя при катастрофа който при мен действа при удар с 25 км/ч.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #56
                        кола

                        Вчера един се върнаха от вън и казаха че ако те спре Полиция може да търсят ако е видят газовата дали колата е с евро сонда и дали има паспорт
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #57
                          Клапаните на газовата уредба се захранват от електрониката на газовата.Тази електроника прекъсва захранването на клапаните ако колата е на бензин или когато е на газ след като мотора изгасне.
                          OVB X18XE1 седан+ГИ

                          Коментар


                            #58
                            Re: кола

                            kluchar написа:
                            Вчера един се върнаха от вън и казаха че ако те спре Полиция може да търсят ако е видят газовата дали колата е с евро сонда и дали има паспорт
                            Никога не са се интересували от газовата, а аз я карам само наван в различни държави. Спирали са ме и ги интересува само лична карта и шофьорска книжка. Веднъж на няква граница поискаха и талона на колата. Газовата бутилка най-много да я почукат да не тайник.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #59
                              Дано да не ви се случва след катастрофа да не можете да се измъкнете от купето а то да се пълни с газ от скъсана при удара тръба.Цялата ми газова инсталация освен че е с евросонда се захранва от изхода на инерционния прекъсвач за бензиновата помпа.

                              Коментар


                                #60
                                MEMO написа:
                                Цялата ми газова инсталация освен че е с евросонда се захранва от изхода на инерционния прекъсвач за бензиновата помпа.
                                Това е супер, и аз ще го направя така, от бушона на бензиновата помпа ли взимаш +12V?

                                Коментар

                                Working...
                                X