Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за избор на АГУ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за избор на АГУ

    Не знам дали темата е точно за тук или за съседния раздел, но все пак е консултация и затова реших да е тук. Та въпроса ми е каква газова да избера за Брава 1.6. Предложиха ми Ловато или БРС. Освен това няма да ми е ненужен и съвет къде във Варна да направя тази операция. Попитах за бутилка на мястото на резервната гума, но ми казаха че цената скача с 50 лева. Попитах и за емулатор на ламда сондата, но ми казаха че няма такова нещо. Само някакво реле се слагало което изключвало сондата и дюзите. Аз не разбирам и за това търся съвет от тези, които поне са наясно с нещата. Също така бихте ли ме посъветвали колко литрова бутилка да избера и къде да ми сложат гърловината за пълненето.

    #2
    относно избора на марката - опитай с търсачката на форума. все пак аз съм за БРЦ. ако зареждането ще ти е от вън най добре да е на бронята и да не ти дупчат ламарините. за бутилката според мен не си струва да слагаш такава на мястото на резервната, има едни по 25 литра - велико търновски и събират към 22 -21 литра. недостатъка е че често ще посещаваш газстанциите. може и 35 литрова.
    UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

    Коментар


      #3
      Аз също не издържам на тоя бенз и утре ще ходя в офиса на Ловато в СФ да видя как ще се разберем.......
      Alfa 156 2.0 TS
      Alfa 156 20VTurbo
      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
      Locost TF1 3.0V6

      Коментар


        #4
        С цените които дават там може и да не се разбереш...
        N.Y. State of Mind

        Коментар


          #5
          Re: Съвет за избор на АГУ

          daley написа:
          Не знам дали темата е точно за тук или за съседния раздел, но все пак е консултация и затова реших да е тук. Та въпроса ми е каква газова да избера за Брава 1.6. Предложиха ми Ловато или БРС. Освен това няма да ми е ненужен и съвет къде във Варна да направя тази операция. Попитах за бутилка на мястото на резервната гума, но ми казаха че цената скача с 50 лева. Попитах и за емулатор на ламда сондата, но ми казаха че няма такова нещо. Само някакво реле се слагало което изключвало сондата и дюзите. Аз не разбирам и за това търся съвет от тези, които поне са наясно с нещата. Също така бихте ли ме посъветвали колко литрова бутилка да избера и къде да ми сложат гърловината за пълненето.
          За марката няма значение, поне според мен. Ами за мястото къде да ти я монтират - колегите от Варна да ти дадат съвет. Чувал съм добри думи за сервиза във Велико Търново /потърси на лична колегата ’брат Джон’ от форума/. Бутилка на мястото на рез. гума има смисъл май само при комби или хечбек /за да можеш да ползваш обема като паднат седалките, ако въобще го ползваш за товарене .../ За емулатори на дюза и ланда сонда - кажи каква е колата - какъв е двигатела и ще ти отговорим, но според мен - моноинжекзия - задължителен на ламдата и незадължителен на дюзата; пълна инжекция - задължителен и на двете. Колко литра? - според обема на багажника - но мисля 30-35 е оптимално. ’Зареждачката’ - варианти - хиляди но наистина не на ламарина, ако преди това не тия е направил тенекеджия, койтио да обработи както трябва мястото на срязване. Не я слагай странично, долу на бронята - в сухо време не се замисляш, ама като дойде киша и кал ... няма да можеш да я намериш от налепените боклуци по нея ... според мен мястото зависи от конкретния модел на колата - но общо място е отзад на бронята ... но казвам пак изпълнения всякви - най-сложното ми подсазаха на една сбирка в Русе - намира се гърловина от резервоар на същия модел кола и се изрязва с парче от ламарината, след това на противоположния калник се вгражда тази нова гърловина в която се слага зареждачката ... ПоздравиИвайло
          Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

          Коментар


            #6
            здр

            здр колега,предполага че си с мотор 1,6 16V поне аз си мисля че няма друг мотор 1,6 за Брава.моят съвет е да си сложиш задължително емулатори на ланда сондата и на инжекторите без много да слушаш какво ти говорят разни маистори. казвам ти го от опит понеже сега в момента аз страдам от такива болести.започват да се трупат много грешки а ЕКУто помни като слон и след известно време минава в някакъв авариен режим и започва да прави висок разход слаба динамика и.............не даи си боже да се получи някоя детонация и почват проблемите..........съветвам те първо да си провериш свещите и кабелите също защото на газ е от голямо значение всичко да е ок

            Коментар


              #7
              Re: Съвет за избор на АГУ

              ivo написа:
              За марката няма значение, поне според мен. Ами за мястото къде да ти я монтират - колегите от Варна да ти дадат съвет. Чувал съм добри думи за сервиза във Велико Търново /потърси на лична колегата ’брат Джон’ от форума/. Бутилка на мястото на рез. гума има смисъл май само при комби или хечбек /за да можеш да ползваш обема като паднат седалките, ако въобще го ползваш за товарене .../ За емулатори на дюза и ланда сонда - кажи каква е колата - какъв е двигатела и ще ти отговорим, но според мен - моноинжекзия - задължителен на ламдата и незадължителен на дюзата; пълна инжекция - задължителен и на двете. Колко литра? - според обема на багажника - но мисля 30-35 е оптимално. ’Зареждачката’ - варианти - хиляди но наистина не на ламарина, ако преди това не тия е направил тенекеджия, койтио да обработи както трябва мястото на срязване. Не я слагай странично, долу на бронята - в сухо време не се замисляш, ама като дойде киша и кал ... няма да можеш да я намериш от налепените боклуци по нея ... според мен мястото зависи от конкретния модел на колата - но общо място е отзад на бронята ... но казвам пак изпълнения всякви - най-сложното ми подсазаха на една сбирка в Русе - намира се гърловина от резервоар на същия модел кола и се изрязва с парче от ламарината, след това на противоположния калник се вгражда тази нова гърловина в която се слага зареждачката ... ПоздравиИвайло
              Колата е Фиат Брава 1.6 16V хечбек пълна инжекция. Хареса ми идеята за втори капак за зареждане на другия калник, но е доста трудоемко и няма да се възползвам от тази идея. Днес като поогледах колата видях дупката за теглича на бронята и почти реших да е там. Предполагам че ще дойде малка и ще трябва да се разшири. Пак ще си помисля и знае ли човек какво ще измисли. А ако се сложи в багажника гърловината за зареждане, дали ще има неприятни миризми? Хайде колеги от Варна, дайте съвет къде да отида да ми сложат АГУ.

              Коментар


                #8
                Re: Съвет за избор на АГУ

                daley написа:
                Колата е Фиат Брава 1.6 16V хечбек пълна инжекция. Хареса ми идеята за втори капак за зареждане на другия калник, но е доста трудоемко и няма да се възползвам от тази идея. Днес като поогледах колата видях дупката за теглича на бронята и почти реших да е там. Предполагам че ще дойде малка и ще трябва да се разшири. Пак ще си помисля и знае ли човек какво ще измисли. А ако се сложи в багажника гърловината за зареждане, дали ще има неприятни миризми? Хайде колеги от Варна, дайте съвет къде да отида да ми сложат АГУ.
                Ами ако бях с такава кола щях да: 1. Ако имам финанси: газов инжекцион с ламда контрол2. С малко финанси: Електрически изпарител с симулатори на ламдата и инжекторите и качествено изгаботен клапан за предпазване от детонации.По другите въпроси зареждане - задължителноо външно /има наредба за това, която не се знае кога ще им скимне да заяждат - ченгетата/, може би монтирано точно там в мястоото на теглича ....Бутилка или на резервната гума, но дад си намериш калъф за гумата или в багажника странично до калникаПоздравиИвайло
                Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                Коментар


                  #9
                  Ами нямам възможност за газов инжекцион, та за това минавам на по-евтиния вариант. Варианта за гърловина отзад на бронята ме притеснява, че при евентуален удар, дали няма да стане някаква беля.

                  Коментар


                    #10
                    daley написа:
                    Ами нямам възможност за газов инжекцион, та за това минавам на по-евтиния вариант. Варианта за гърловина отзад на бронята ме притеснява, че при евентуален удар, дали няма да стане някаква беля.
                    Точно толкова е опасно колото и на всяко друго място ... На бутилката има клапан, предпазващ от изтичане на каз с дебит над определено ниво ...
                    Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за изчерпателните и полезни за мен отговори!

                      Коментар


                        #12
                        Достатъчно ли е само емулатор на дюзите или трябва да има такъв и на ламда сондата? От значение ли е ако бутилката е втора употреба? Избора ми ще е между стандартна 30 литрова нова бутилка и 14 цолова втора употерба. Някакви съвети?

                        Коментар


                          #13
                          daley написа:
                          Достатъчно ли е само емулатор на дюзите или трябва да има такъв и на ламда сондата? От значение ли е ако бутилката е втора употреба? Избора ми ще е между стандартна 30 литрова нова бутилка и 14 цолова втора употерба. Някакви съвети?
                          Аз лично съм скептичен относно бутилка втора употреба. За колко ще я вземеш? за 30 лева? Заслужава ли си - по добре нова, с гаранция за 50 лева. За 20 лева разлика аз не бих си правил експерименти със сигурността.
                          минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
                          Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

                          Коментар


                            #14
                            peter написа:
                            Аз лично съм скептичен относно бутилка втора употреба. За колко ще я вземеш? за 30 лева? Заслужава ли си - по добре нова, с гаранция за 50 лева. За 20 лева разлика аз не бих си правил експерименти със сигурността.
                            Ами кръглата бутилка втора ръка е на цената на стандартната. Ако е нова 50-80 лева допълнително.

                            Коментар


                              #15
                              daley написа:
                              peter написа:
                              Аз лично съм скептичен относно бутилка втора употреба. За колко ще я вземеш? за 30 лева? Заслужава ли си - по добре нова, с гаранция за 50 лева. За 20 лева разлика аз не бих си правил експерименти със сигурността.
                              Ами кръглата бутилка втора ръка е на цената на стандартната. Ако е нова 50-80 лева допълнително.
                              Съгласен съм. За моята газова трябваше да доплатя 50 лева за 14 инчова тороидна бутилка "Атика" на мястото на резервната гума. И все пак си мисля че 50-80 лева не са чак толкова много. Може би си струва да се отделят за нещо което го купуваш с гаранция 1 година и си сигурен за произхода му. За бутилката втора употреба има много неизвестни - как се е грижил за нея предишния собственик, дали не е удряна, дали пък не е от катастрофирал автомобил, дали .... .... ....Аз лично предпочитам да играя на сигурно когато разликата в цената не е голяма. Все пак всеки си преценя според финансовите възможности.
                              минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
                              Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

                              Коментар

                              Working...
                              X