Не знам дали темата е точно за тук или за съседния раздел, но все пак е консултация и затова реших да е тук. Та въпроса ми е каква газова да избера за Брава 1.6. Предложиха ми Ловато или БРС. Освен това няма да ми е ненужен и съвет къде във Варна да направя тази операция. Попитах за бутилка на мястото на резервната гума, но ми казаха че цената скача с 50 лева. Попитах и за емулатор на ламда сондата, но ми казаха че няма такова нещо. Само някакво реле се слагало което изключвало сондата и дюзите. Аз не разбирам и за това търся съвет от тези, които поне са наясно с нещата. Също така бихте ли ме посъветвали колко литрова бутилка да избера и къде да ми сложат гърловината за пълненето.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за избор на АГУ
Collapse
X
-
относно избора на марката - опитай с търсачката на форума. все пак аз съм за БРЦ. ако зареждането ще ти е от вън най добре да е на бронята и да не ти дупчат ламарините. за бутилката според мен не си струва да слагаш такава на мястото на резервната, има едни по 25 литра - велико търновски и събират към 22 -21 литра. недостатъка е че често ще посещаваш газстанциите. може и 35 литрова.
-
Re: Съвет за избор на АГУ
daley написа:Не знам дали темата е точно за тук или за съседния раздел, но все пак е консултация и затова реших да е тук. Та въпроса ми е каква газова да избера за Брава 1.6. Предложиха ми Ловато или БРС. Освен това няма да ми е ненужен и съвет къде във Варна да направя тази операция. Попитах за бутилка на мястото на резервната гума, но ми казаха че цената скача с 50 лева. Попитах и за емулатор на ламда сондата, но ми казаха че няма такова нещо. Само някакво реле се слагало което изключвало сондата и дюзите. Аз не разбирам и за това търся съвет от тези, които поне са наясно с нещата. Също така бихте ли ме посъветвали колко литрова бутилка да избера и къде да ми сложат гърловината за пълненето.Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
здр
здр колега,предполага че си с мотор 1,6 16V поне аз си мисля че няма друг мотор 1,6 за Брава.моят съвет е да си сложиш задължително емулатори на ланда сондата и на инжекторите без много да слушаш какво ти говорят разни маистори. казвам ти го от опит понеже сега в момента аз страдам от такива болести.започват да се трупат много грешки а ЕКУто помни като слон и след известно време минава в някакъв авариен режим и започва да прави висок разход слаба динамика и.............не даи си боже да се получи някоя детонация и почват проблемите..........съветвам те първо да си провериш свещите и кабелите също защото на газ е от голямо значение всичко да е ок
Коментар
-
Re: Съвет за избор на АГУ
ivo написа:За марката няма значение, поне според мен. Ами за мястото къде да ти я монтират - колегите от Варна да ти дадат съвет. Чувал съм добри думи за сервиза във Велико Търново /потърси на лична колегата ’брат Джон’ от форума/. Бутилка на мястото на рез. гума има смисъл май само при комби или хечбек /за да можеш да ползваш обема като паднат седалките, ако въобще го ползваш за товарене .../ За емулатори на дюза и ланда сонда - кажи каква е колата - какъв е двигатела и ще ти отговорим, но според мен - моноинжекзия - задължителен на ламдата и незадължителен на дюзата; пълна инжекция - задължителен и на двете. Колко литра? - според обема на багажника - но мисля 30-35 е оптимално. ’Зареждачката’ - варианти - хиляди но наистина не на ламарина, ако преди това не тия е направил тенекеджия, койтио да обработи както трябва мястото на срязване. Не я слагай странично, долу на бронята - в сухо време не се замисляш, ама като дойде киша и кал ... няма да можеш да я намериш от налепените боклуци по нея ... според мен мястото зависи от конкретния модел на колата - но общо място е отзад на бронята ... но казвам пак изпълнения всякви - най-сложното ми подсазаха на една сбирка в Русе - намира се гърловина от резервоар на същия модел кола и се изрязва с парче от ламарината, след това на противоположния калник се вгражда тази нова гърловина в която се слага зареждачката ... ПоздравиИвайло
Коментар
-
Re: Съвет за избор на АГУ
daley написа:Колата е Фиат Брава 1.6 16V хечбек пълна инжекция. Хареса ми идеята за втори капак за зареждане на другия калник, но е доста трудоемко и няма да се възползвам от тази идея. Днес като поогледах колата видях дупката за теглича на бронята и почти реших да е там. Предполагам че ще дойде малка и ще трябва да се разшири. Пак ще си помисля и знае ли човек какво ще измисли. А ако се сложи в багажника гърловината за зареждане, дали ще има неприятни миризми? Хайде колеги от Варна, дайте съвет къде да отида да ми сложат АГУ.Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
daley написа:Ами нямам възможност за газов инжекцион, та за това минавам на по-евтиния вариант. Варианта за гърловина отзад на бронята ме притеснява, че при евентуален удар, дали няма да стане някаква беля.Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
daley написа:Достатъчно ли е само емулатор на дюзите или трябва да има такъв и на ламда сондата? От значение ли е ако бутилката е втора употреба? Избора ми ще е между стандартна 30 литрова нова бутилка и 14 цолова втора употерба. Някакви съвети?минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
peter написа:Аз лично съм скептичен относно бутилка втора употреба. За колко ще я вземеш? за 30 лева? Заслужава ли си - по добре нова, с гаранция за 50 лева. За 20 лева разлика аз не бих си правил експерименти със сигурността.
Коментар
-
daley написа:peter написа:Аз лично съм скептичен относно бутилка втора употреба. За колко ще я вземеш? за 30 лева? Заслужава ли си - по добре нова, с гаранция за 50 лева. За 20 лева разлика аз не бих си правил експерименти със сигурността.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар