Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Режим моторна спирачка при газов инжекцион.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Режим моторна спирачка при газов инжекцион.

    Режим моторна спирачка и излизане от cut-off.При мен след продълбително спускане на моторна спирачка първоначално няма никой при опит за ускоряване.Автомобила е Ланчиа Зета с ГИ BIgas.Предполагам ,че се прави с настройките на комп нали?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Едва ли. Колко са дълги маркучите от газовите инжектори към колектора?

    Коментар


      #3
      tomny написа:
      Едва ли. Колко са дълги маркучите от газовите инжектори към колектора?
      Колко да са дълги около 20-25 см.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Според мен трябва да са по-къси. Не се ли настройва трудно при тази дължина? От компютъра може да изключиш cut-off режима, или да го настроиш да впръсква на някакви минимални времена, но сегашното положение, според мен, няма как да го оправиш софтуерно.

        Коментар


          #5
          Съвет: Направи си едно кабелче,смъкни си софта и виж какво става в реално време. Мисля,че е въпрос на настройка. Дължина на маркучите до 20-25 см е допустима,но ако има възможност за намалянето им,не е лошо да го направиш. Колкото по-къси са маркучите,толкова е по-добре.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар

          Working...
          X