Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е палене на газ при газов инжекцион?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Съгласен съм че това е функция за авариини ситуации, на мен също ми се е налагало да я паля принудително на газ. Нормално е и се случва, но четейки постовете в началото оставам с мнението че колегите го правят системно и методично.Аз винаги си паля на бензин, гледам да си има в резервоара достатъчно количество, да ми работи помпата и така, Който иска да си скапва изпарителя да го прави, не съм толкова богат че да се чудя за какво да си харча парите.един изпарител като моя струва 150лв. Дали да се напъвам да го сасипвам излишно незнам, а и има нещо друго че горивата имат определени смазочни свойства и сигурно има разлика при студен двигател. Тъи че е въпрос на личен избор.Сега аз се аргоментирах защо го правя, Ваш ред е да ми покажете че не съм прав. Благодаря
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      S_BANKOV написа:
      Съгласен съм че това е функция за авариини ситуации, на мен също ми се е налагало да я паля принудително на газ. Нормално е и се случва, но четейки постовете в началото оставам с мнението че колегите го правят системно и методично.Аз винаги си паля на бензин, гледам да си има в резервоара достатъчно количество, да ми работи помпата и така, Който иска да си скапва изпарителя да го прави, не съм толкова богат че да се чудя за какво да си харча парите.един изпарител като моя струва 150лв. Дали да се напъвам да го сасипвам излишно незнам, а и има нещо друго че горивата имат определени смазочни свойства и сигурно има разлика при студен двигател. Тъи че е въпрос на личен избор.Сега аз се аргоментирах защо го правя, Ваш ред е да ми покажете че не съм прав. Благодаря
      Защото ти заминават освен изпарителя и инжекторите. Защото бухаш газ в течна фаза и икономията,която си мислиш,че правиш е почти равна на нула.Слави,твоето БРЦ има аварийно палене,но не помня как става.Моето няма,защото съм със старият бутон.
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #33
        S_BANKOV написа:
        Съгласен съм че това е функция за авариини ситуации, на мен също ми се е налагало да я паля принудително на газ. Нормално е и се случва, но четейки постовете в началото оставам с мнението че колегите го правят системно и методично.
        И кои са колегите дето го правят системно и методично?Следя темата от начало,но не прочетох за такъв случай.Би ли ми го посочил ако съм го пропуснал нейде из трите страници тема?
        FIAT FORUM BULGARIA
        Ракията е над политиката

        Видео от Италфест 2011

        Коментар


          #34
          Ако ти е наред изпарителя, няма как да ти пусне течна газ на студено. Достатъчно е зимата при -10 градуса мотора да поработи на място, докато изчистиш стъклото. Ако нямаш проблем с циркулацията, тръгваш без яко форсиране и никакви грижи. Това е опит с мои и чужди коли, обикновена газ и ГИ. В семейството караме на газ о 174 г, всякакви коли и газови системи.Зимно време, на къси разстояния градско, колата работи понякога над 50% на бензин. Нещо се губи смисъл от ГИ. Единствен проблем може да е рейката, но не всички марки.А и на леден двигател газта е по-добро гориво - не кондензира, не измива маслото по цилиндрите и не влиза в маслото.Повече подробности - на ЛС.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #35
            Не съм целял да изкарам никого глупав или авто садист, просто се опитвам да Ви обясня моята концепция за паленето на газ зимно време. Всеки сам си решава как да си кара колата.Ако съм подразнил някого може публично да му се извиня, ама само ако поиска.Останъл съм с впечатление че колегата с сивото Пунто го прави от около месец може пък и да съм се объркал. А от мненията на колегата muns61, разбирам че нищо не пречи да го прави, дори е по добре за автомобила.пп Ако съм нарушил правилата на форума, мола да ми покажете как и ако нарушението заслужава наказание следва да ми бъде наложено. Такива са правилата нали?
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #36
              S_BANKOV написа:
              Не съм целял да изкарам никого глупав или авто садист, просто се опитвам да Ви обясня моята концепция за паленето на газ зимно време. Всеки сам си решава как да си кара колата.Ако съм подразнил някого може публично да му се извиня, ама само ако поиска.Останъл съм с впечатление че колегата с сивото Пунто го прави от около месец може пък и да съм се объркал. А от мненията на колегата muns61, разбирам че нищо не пречи да го прави, дори е по добре за автомобила.пп Ако съм нарушил правилата на форума, мола да ми покажете как и ако нарушението заслужава наказание следва да ми бъде наложено. Такива са правилата нали?
              Тоя послепис от къде го измисли не знам.Колегата със сивото пунто предполагам е todorshalev.Той си е написал.Изгоряла му е помпата на колегата.Никъде не видях да е писал от колко време го практикува.Просто ти е отговорил как е запалил при ниска температура.Някак си не върви да правиш такива заключения на база мнението на muns61.Мнението си е негово и не виждам защо трябва да го слагаш под общ знаменател.Темата е със заглавие"Възможно ли е палене на газ при газов инжекцион?". Никъде не е упоменато зимно или лятно време трябва да става това.Това ,че вие я обърнахте в тая насока не мога да го разбера.Хубаво е човек да знае ,че има начин да запали при евентуален проблем.Дано не ни се налага.
              FIAT FORUM BULGARIA
              Ракията е над политиката

              Видео от Италфест 2011

              Коментар


                #37
                Дано тогава да сме се разбрали, да има начин да се запали и ако се налага се прави, но идеята ми бе да обясня защо не трябва да е практика.Но по думите на muns61 останах с обеждение че няма нищо не редно да се прави и така лошо обаче е ако някой го приеме за чиста монета и си навлече още една камара ядове от задавен двигател или съсипан изпарител. Още повече че не виждам автомобила и газавата уредба от която е натрупал опит. Да за колегата todorshalev става дума мислех че гледах негова тема за изгоряла помпа от преди месец.относно послеписа го приех като възпитателен, дано да съм се объркал.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #38
                  Никакви ядове няма да си навлечеш, нищо няма да се прецака, нито ще се задави мотора. Не те карам да палиш на газ на -20, температурата, до колко минуса може да се пали е индивидуална за всеки изпарител, определя се опитно. От технически грамотен човек.А опит имам от доста коли, това ми е работата.......................................... .....................Многото условия за експлоатация на ГИ са за връзване на гащите, отбиване на гаранционни претенции и да те вкарват по-често в сервиза - там си знаят работата. Колкото хората са по-тясно специализирани, а техниката по-сложна, по-лесно им се вземат парите.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #39
                    Днес сутринта (около -1 градуса) се опитах да запаля на директно на газ. И се получиха някои странности. Колата запали, но след около 3-4 сек започна да пищи и на бутона светна червения led. Странното е, че и зелените продължиха да светят, все едно че колата работи и на газ, и на бензин. Предполагам че всичко е заради датчика за температурата на изпарителя. Мисля да я закача за компютъра и да вида какво се случва. Ама няма да е днес или утре.ПС. Автосадист, хахаха, това ми хареса...
                    Stop giving directions, just say "Follow me."
                    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                    Коментар


                      #40
                      S_BANKOV написа:
                      Да за колегата todorshalev става дума мислех че гледах негова тема за изгоряла помпа от преди месец.
                      е колега вече ме обидието ти линк към тема можеш да видиш и датат на която съм пусанл темата че ми скапа помпата Пуснато на: Вто Яну 03, 2012 8:05 pm и съм палил два дни така понеже леко не намерих единия ден помпа (вече си взех още вчера)никога не съм казал че паля така щото ми е кеф разбираш ли просто се наложи за ден два и никаде не съм казал и на другите да палят така просто споделих опит ако на некой недаи си боже му се наложи да знае как може ,а съм и написал че не е препоръчително това палене
                      krasio_79bs написа:
                      Тоя послепис от къде го измисли не знам.Колегата със сивото пунто предполагам е todorshalev.Той си е написал.Изгоряла му е помпата на колегата.Никъде не видях да е писал от колко време го практикува.Просто ти е отговорил как е запалил при ниска температура.Някак си не върви да правиш такива заключения на база мнението на muns61.Мнението си е негово и не виждам защо трябва да го слагаш под общ знаменател.Темата е със заглавие"Възможно ли е палене на газ при газов инжекцион?". Никъде не е упоменато зимно или лятно време трябва да става това.Това ,че вие я обърнахте в тая насока не мога да го разбера.Хубаво е човек да знае ,че има начин да запали при евентуален проблем.Дано не ни се налага.
                      колега мерси
                      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                      Коментар


                        #41
                        dudulia написа:
                        S_BANKOV написа:
                        Съгласен съм че това е функция за авариини ситуации, на мен също ми се е налагало да я паля принудително на газ. Нормално е и се случва, но четейки постовете в началото оставам с мнението че колегите го правят системно и методично.Аз винаги си паля на бензин, гледам да си има в резервоара достатъчно количество, да ми работи помпата и така, Който иска да си скапва изпарителя да го прави, не съм толкова богат че да се чудя за какво да си харча парите.един изпарител като моя струва 150лв. Дали да се напъвам да го сасипвам излишно незнам, а и има нещо друго че горивата имат определени смазочни свойства и сигурно има разлика при студен двигател. Тъи че е въпрос на личен избор.Сега аз се аргоментирах защо го правя, Ваш ред е да ми покажете че не съм прав. Благодаря
                        Защото ти заминават освен изпарителя и инжекторите. Защото бухаш газ в течна фаза и икономията,която си мислиш,че правиш е почти равна на нула.Слави,твоето БРЦ има аварийно палене,но не помня как става.Моето няма,защото съм със старият бутон.
                        Дидо ако се сетиш цена няма да имаш, да си го знам е така за протокола
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #42
                          колега todorshalev, надявам се да приемеш извинията ми. Грешката е моя.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #43
                            S_BANKOV написа:
                            колега todorshalev, надявам се да приемеш извинията ми. Грешката е моя.
                            каквото било било
                            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                            Коментар


                              #44
                              Не разбирам от газови , но от личен опит : палех на газ около седмица и колата ми даде разход 2х15 л. за 200 км . После отново започнах да си я паля на бензин, минавам 1-2 км. или работи на място 2 мин. , превключвам на газ и пак свали на 9-10/100 ... Това стана този месец , а лятото никога не палех на бензин и разхода не се вдигаше ...

                              Коментар


                                #45
                                lzxcvbnm написа:
                                Не разбирам от газови , но от личен опит : палех на газ около седмица и колата ми даде разход 2х15 л. за 200 км . После отново започнах да си я паля на бензин, минавам 1-2 км. или работи на място 2 мин. , превключвам на газ и пак свали на 9-10/100 ... Това стана този месец , а лятото никога не палех на бензин и разхода не се вдигаше ...
                                колега високия разход е от това че ти при палене на ГАЗ директно вкарваш течна Газ която е впъти повече от Газообразната лятото пак е имало разлика но тя е минимална защото охладителната ти ситема не е на -15 градуса а на около 20 (мисля)при което имаш Течна газ за под минута а зимата от -15 до +35 се си вкарва течна газ
                                Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                                Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                                Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                                Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                                Коментар

                                Working...
                                X