Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е палене на газ при газов инжекцион?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    sok1 написа:
    S_BANKOV написа:
    Koйто успее в тоя студ на вън да се обади.
    Бързах и не ми се рискуваше да я задавя...
    Правилно си постъпил, но да знаеш риск няма щеше да я задавиш със сигурност.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа:
      sok1 написа:
      При мен се получи. Но го пробвах на загрял двигател.
      Да и при мен става ама само на топъл двигател или в топлото време. Кой успее в тоя студ на вън да се обади.
      аз успях така ми се налага де изгоря ми бензиновата помпа само дето се налага да поливам датчика за температурата на охладителната течнос в изпарителя щото гада знае че темп. е под минималната за ГАЗ и неще да я пусне за да запаля поливам го с шише вряла вода за да се загрее и после паля (верно тегаво му е ама пали) и цял ден се моля колата да не изтине много чее пак требва вода (ама днес отивам за помпа)
      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

      Коментар


        #18
        като се набие вода по другите датчици кво правим?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          А някой има ли идея, Стефанели дали може да се запали така, направо на газ? Говорим за студена кола. За топла може - наглася се да обръща на газ при 0 оборота (т.е. да ги игнорира), като следи само температурата, и ако е загряла колата си пали на газ без никакви ядове. Обаче ако е студена, или е думнала бензиновата помпа, авариен режим има ли?
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #20
            S_BANKOV написа:
            като се набие вода по другите датчици кво правим?
            мии то върху изпарителя си е само този Иначе вариянта с поливането на го препоръчвам ама ако няма друг начин е краен вариант
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #21
              Колега, паленето на газ посредством поливане на изпарителя с вряла вода и на дизел посредством горящ вестник трябва да остане в ерата на жигулките и москвичите. Най малкото от любов към колата ни
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                S_BANKOV написа:
                Колега, паленето на газ посредством поливане на изпарителя с вряла вода и на дизел посредством горящ вестник трябва да остане в ерата на жигулките и москвичите. Най малкото от любов към колата ни
                Би ли се аргументирал?Лесен начин да излъжеш компа е слагането на подходящо съпротивление, вместо датчика за температура.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #23
                  Moqta неще да пали, обаче кат е топла ако я оставя на контакт след 10 тина секунди изпиуква и минава на газ врътнах ключа и запали на газ, та така, ако някъде стане нещо с бензина ша се надлъгваме с температурния датчик
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #24
                    muns61 написа:
                    S_BANKOV написа:
                    Колега, паленето на газ посредством поливане на изпарителя с вряла вода и на дизел посредством горящ вестник трябва да остане в ерата на жигулките и москвичите. Най малкото от любов към колата ни
                    Би ли се аргументирал?Лесен начин да излъжеш компа е слагането на подходящо съпротивление, вместо датчика за температура.
                    Лъженето на компютри и датчици не типично българско ноу-хау. Странно обаче защо в инструкциите на производителите на АГУ и по специално на ГИ никаде не пише че ако не ви работи бензиновата помпа или нямате бензин при - 10 градуса може да стартирате автомобила посредством поливане на изпарителя чрез чайник с гореща вода. Не би ли следвало поне на тези уредби произведени за българския пазар да бъде допълнено упътването за експлоатация.И нали идеята на тези датчици е точно да регулират и спомагат за коректната работа на уредбата и автомобила.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      Заливането с вода с нищо не нарушава по-нататъшната работа на уредбата (освен първите 2-3 минути, докато загрее колата). Слагането на съпротивления обаче го прави.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #26
                        Другият начин е като направите мост между синьото и червеното кабелчета на бутона.При мен с AG Zenith като на Краси не щеше със задържане на бутона.Сега на метановата няма начин, освен с кабелчетата, нямам положение "само газ" - това на Капата.На Бравото имам 3 положения - автоматик, (пали на бензин и на обороти прехвърля на метан), само метан (пали си на метан), и само бензин.Най-често ми се е налагало, като ми свърши бензина... дано не се налага вече.

                        Коментар


                          #27
                          S_BANKOV написа:
                          Колега, паленето на газ посредством поливане на изпарителя с вряла вода и на дизел посредством горящ вестник трябва да остане в ерата на жигулките и москвичите. Най малкото от любов към колата ни
                          Има хора дето минават на дизел само щото го намират на много ’привлекателна’ цена, така да се каже. Голям смях пада с един комшия в бг дето му замръзва дизела на -5 още и сутрин зимата редовно си я процедира така с вестика и има туба нормален дизел, ама само за в краен случай Даже ток му дадах веднъж преди да го разбера.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #28
                            Ако найстина си мислите че е нормално да се пали директно на газ при тези температури мисля че нещо куца, а и що му викат тогава Авариено палене, и още нещо повечето ГИ помнят колко пъти си палил принудително на газ и при достигане на определена бройка ходиш на диагноситкапри ФОБОС е 15пъти.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #29
                              S_BANKOV написа:
                              Ако найстина си мислите че е нормално да се пали директно на газ при тези температури мисля че нещо куца, а и що му викат тогава Авариено палене, и още нещо повечето ГИ помнят колко пъти си палил принудително на газ и при достигане на определена бройка ходиш на диагноситкапри ФОБОС е 15пъти.
                              Mи щото като идеш на диагностика, все ще намерят как да ти вземат парите!Като ми говориш кое било нормално, що слагаш газ? Производителят на колата не е предвидил това гориво.Я пак да чуя, защо не бива да се пали на газ директно, като не замръзва изпарителя?
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар


                                #30
                                S_BANKOV написа:
                                Ако найстина си мислите че е нормално да се пали директно на газ при тези температури мисля че нещо куца, а и що му викат тогава Авариено палене, и още нещо повечето ГИ помнят колко пъти си палил принудително на газ и при достигане на определена бройка ходиш на диагноситкапри ФОБОС е 15пъти.
                                Тука не става въпрос да си палим колите на газ щото ни е кеф , става дума ако нещо се случи с бензина що да не се възползваме от големия + на газовата че имаме втора горивна система и да запалим на нея да се преберем. Даи ся щото на датчика му било студено или на изпарителя щяло да му стане лошо аз да седа да мръзна някъде на балкана да се чудя как да се прибера ама да не я запаля на газ, не ще я запаля на газ ми цялата ще я запаля ако не запали. Е за тва си говорим, а не да тръгна сутринта за работа и да я паля на газ щото ми е кефнало. Така че стига с тва Българите сме такива, Българите сме онакива, много сме си хубави , ако тъпия италянец не се е стил да сложи такава авариина функция аз ли да страдам заради неговия къс мозък Верно е че може да се злоупотреби с нея но си има много начини това да се избегне
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                                Коментар

                                Working...
                                X