Слушай дали клапана ти "цъка" и пуска газ като хората! ако ти е вакумен изпарителя освен маркуча за газта и тези за водата трябва да има едно малко марку4е с мнго малак диаметър. Ако има такова начи си с вакумен ! Пробвай като палиш да цъкаш на обогатителя ако имаш копче за такъв!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не пали на газ - продължение
Collapse
X
-
Вземи си един ремонтен комплект за изпаритела , около 10-15 лв е . Отваряш го и каквото старо свалиш слагаш ново ,така мисля че е най-добре.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Ами, вакуумен се оказа, че е. Уредбата е Ловато, а марката на изпарителя трябва да я погледна, ама май на него пишеше, че е украински.Ще погледна после като сляза, каква му е марката.Не знам защо съм решил, че е украински, може някой да ми е казал така, но на самия изпарител никъде не пише какъв е по народност. Марката е Волтран. Сега му развих пробката за почистване и източих гадостите отвътре. Изтече около стотина милилитра. Засега пали, макар че точно преди почистването не щеше. Дано е от това, макар че не ми се вярва.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
Турски, копие на "Ловато". Самоче копие със собствена тарговска марка не менте! Доста сполочливи според отзивите на повечето газаджии. Възможно е да си си разрешил проблема с почистването, но аз те съветвам да направиш същата операция и с клапана. Спираш газта от кранчетата на сондата, развиваш медната трабичка дето влиза в газовияти клапан сваляш разглабяш и почистваш!!! Лошото е че ако не се лъжа на Волтран клапана е в корпуса на изпарителя ,а там незнам как ставаше демонтажа, но предполагам че е по-сходен начин!Успех!!!Croma CHT
Croma 1.9 multijet
Коментар
-
Турски, копие на "Ловато". Самоче копие със собствена тарговска марка не менте! Доста сполочливи според отзивите на повечето газаджии. Възможно е да си си разрешил проблема с почистването, но аз те съветвам да направиш същата операция и с клапана. Спираш газта от кранчетата на сондата, развиваш медната трабичка дето влиза в газовияти клапан сваляш разглабяш и почистваш!!! Лошото е че ако не се лъжа на Волтран клапана е в корпуса на изпарителя ,а там незнам как ставаше демонтажа, но предполагам че е по-сходен начин!Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
съмнявам се че проблема ще се оправи от самосебесиShit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
Аджеба! Точно така и аз съм стигнал до извода ,че видя ли майстора разбирач да знае по-малко от мен вобще не трябва да се доближава до колата ми!Много малко са случаите в които отивайки с каквато и марка и модел автомобил са ми свършвали безпроблемно работа и са доказвали с действията и знанията си ,че заслужават прозвището "автомонтьор" както и не не последно място парите си!!!!Croma CHT
Croma 1.9 multijet
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар