Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за състоянието на изпарител БРЦ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    колега слави-ланча, винаги много си ме радвал с мненията си, би се справил чудесно като търговски-представител, винаги препоръчваш ново :D весела коледа, и без лоши чувства

    Коментар


      #17
      pakumba написа:
      българските не стават. Имах същото брц и тръгнах да сменям, не пасват дупките, разминават се, ходих да ми я сменят с другапак бг, там паснаха. ...
      Този тип изпарители има два вида мебрани за високото налягане. Единия тип е с изместен център а другия е на средата. Мебраната за ниското налягане са еднакви. Има разлика и в клапана на изпарителя. Единия е каскада от клапани а другия е само с един клапан. Различаватсе по големината на бубината на самия клапан. По този белек са различаваха и мембраните с изместен и не изместен център но не помня кой какъв беше. Иначе дали са за смяна може да прецениш сам. При положение че са се втърдили или напукали самите мембрани са за смена и обратното при положение че са меки не са за смяна.

      Коментар


        #18
        кола

        Това са мембрани за единия моделима и как се сменя http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=63624
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #19
          Каквото сам си направиш цяло село неможе да ти направи ,събрах изпаритела част по част монтирах го на колата и воала не пали нито от място нито на дърпане.крановете на бутилката съм ги отвил,троиника също,ключа си светка както преди но няма палене .Даите предложения какво може да съм сътворил за да не пали

          Коментар


            #20
            Ето една снимка на изпаритела аз мисля че проблема е в плюса на бобинката на изпаритела
            Прикачени файлове

            Коментар


              #21
              !!!!
              Прикачени файлове

              Коментар


                #22
                Колеги тука по едни форуми чета че при демонтаж на изпаритела се източвал антифриза,а аз не съм го източвал възможно ли е за това да не пали при следващо монтиране.И още един въпрос нормално ли е при спряна газ от бутилката от клапана да изпуска газ,днес бях решил и него да го свалям но като се развърка тая газ от него се отказах да не стане беля.Изпуска от долу кадето тръгва тръбата към газовата бутилка

                Коментар


                  #23
                  не е от от антифриза разбира се. Я кажи какви мембрани сложи? Клапана трябва да цъка при превключване на газ, усеща се с ръка и се чува
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    Punto_Manqk написа:
                    Колеги тука по едни форуми чета че при демонтаж на изпаритела се източвал антифриза,а аз не съм го източвал възможно ли е за това да не пали при следващо монтиране.И още един въпрос нормално ли е при спряна газ от бутилката от клапана да изпуска газ,днес бях решил и него да го свалям но като се развърка тая газ от него се отказах да не стане беля.Изпуска от долу кадето тръгва тръбата към газовата бутилка
                    Нормално е да изтича газ до едно време, все пак от крана на бутилката до клапана тръбата е пълна с газ. Провери дали като дадеш контакт и двата клапана цъкват, ако е така начи си оплескал нещо вътре в изпарителя което автоматично ме прави търговски представител както каза Недялко и ти препоръчвам да не се занимаваш зимъска с тоя изпарител ами да си купиш един Мимгаз или ферони или волтран те са все едно и също нещо ама с различен цвят и име Така или иначе ти нов ще купиш въпроса е колко ша се мъчиш с тоя колко годишен е че се опитваш да го съживяваш?
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #25
                      Slavi_Lancia написа:
                      Punto_Manqk написа:
                      Колеги тука по едни форуми чета че при демонтаж на изпаритела се източвал антифриза,а аз не съм го източвал възможно ли е за това да не пали при следващо монтиране.И още един въпрос нормално ли е при спряна газ от бутилката от клапана да изпуска газ,днес бях решил и него да го свалям но като се развърка тая газ от него се отказах да не стане беля.Изпуска от долу кадето тръгва тръбата към газовата бутилка
                      Нормално е да изтича газ до едно време, все пак от крана на бутилката до клапана тръбата е пълна с газ. Провери дали като дадеш контакт и двата клапана цъкват, ако е така начи си оплескал нещо вътре в изпарителя което автоматично ме прави търговски представител както каза Недялко и ти препоръчвам да не се занимаваш зимъска с тоя изпарител ами да си купиш един Мимгаз или ферони или волтран те са все едно и също нещо ама с различен цвят и име Така или иначе ти нов ще купиш въпроса е колко ша се мъчиш с тоя колко годишен е че се опитваш да го съживяваш?
                      аз батката затова го питам какви мембрани сложи, че пак от великите български като сменях навремето, бях млад и зелен и се набих на бг мембрани и 3 пъти свалях и слагах изпарител, докато се усетя, че гумичката на едното лостче е по-висока и колкото и да го дърпа мембраната, то не може да отвори. Те и тези дето ги изреди са малко така, ако е дал Господ ще пусне газ
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #26
                        хора, слагайте ориг.мембрани..На българските не им отговарят размерите.Ако не ти се занимава, един нов мимгаз за 50лв и забравяш следващите 3г.
                        Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                        Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                        Коментар


                          #27
                          кола

                          Има и голямо значение как се слагат и после настроиват
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар

                          Working...
                          X