Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо 1.4, 14/100 градско - нормално ли е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Типо 1.4, 14/100 градско - нормално ли е?

    kiro_of_the_day написа:
    peter написа:
    Според мен тройника е като ограничител за максималните обороти. Следователно трябва винаги да е на MAX
    Извинявай колега, ама по-голяма глупост за газова уредба не бях чувал!
    Моля колегата Kiro_of_the_day да прочете следната тема, ЦЯЛАТА:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=6858Мисля че там колегата Johnfound е обяснил и доказал доста полезни неща. Аз прегледах сметките които той е направил и съм напълно съгласен с тях и съответните изводи. Моля прочети и провери формулите които той е извел и тогава давай категорични мнения като горното.Засегнах се от тона ти.
    минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
    Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

    Коментар


      #17
      Re: Типо 1.4, 14/100 градско - нормално ли е?

      peter написа:
      Мисля че там колегата Johnfound е обяснил и доказал доста полезни неща. Аз прегледах сметките които той е направил и съм напълно съгласен с тях и съответните изводи. Моля прочети и провери формулите които той е извел и тогава давай категорични мнения като горното.Засегнах се от тона ти.
      Извинявам се искрено за тона - понякога съм неоправдано краен и забравям правилото "брой до пет и тогава говори"! От друга страна - аз на изчисления, формули и математика - не вярвам въобще. То математически е доказано, че и хеликоптерите е невъзможно да се издигат във въздуха...Ако и пусна въздух колкото може да поеме и и отвъртя газта от тройника докрай - направо да си закачам цистерна с газ за ремарке...
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #18
        Re: Типо 1.4, 14/100 градско - нормално ли е?

        kiro_of_the_day написа:
        Ако и пусна въздух колкото може да поеме и и отвъртя газта от тройника докрай - направо да си закачам цистерна с газ за ремарке...
        Не зная при теб как е. Аз съм с електрически изпарител BRC Techno, който има два винта - един месингов голям за регулиране обогатеността на сместа при празен ход и един малък, скрит в една дупка, за обогатеността на сместа при по-високи обороти. Ако чрез тези 2 винта се нагласи подаването на газ за различните режими на работа на двигателя, предназначението на тройника наистина става както го е описал Johnfound.Ако не вярваш мога да ти покажа на моето Типо - тройника (при мен е "двойник") съм го отвил на максимум, а с регулиране на описаните по-горе два винта в момента съм постигнал разход около 11/100 градско, а колата изобщо не е спъната. Усеща се че не е като на бензин но въпреки всичко добре понавървява. Само на високи обороти малко "увяхва" - над 5000 се усеща че ускорението започва да пада.Чел съм малко по въпроса за устройството на карбураторите тип Weber и принципа на работа на изпарителя с тези 2 винта съвпада едно към едно с принципите на работа на карбуратора и затова мисля, че съм на правилния път.Освен това на практика го доказах.Иначе в началото и аз само въртях от тройника/двойника за да си нагласям газовото, но все нещо ме глождеше, че не пипам където трябва.Разгледай си добре изпарителя и виж дали до винта за оборотите на празния ход няма една дупка в която е скрит втори винт. При мен втория винт се върти с шестограм. Мисля че в България повечето газаджии просто не разбират от регулиране на газови уредби и затова е широко разпространено мнението че газовата се регулира само от тройника/двойника.Не давам 100% гаранция че моето мнение е вярно, но за себе си съм сигурен.
        минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
        Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

        Коментар


          #19
          И при мен е "двойник", но аз съм с вакуумен изпарител на Волтран и на него има само винт за регулиране на празният ход. Другото -. от "двойника".
          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
          Нека Силата на бъде с Нас...

          Коментар


            #20
            при мен е същото но е ел. изпарителбях с отчаял с този разход 15-16/100,ама при мен се оказа от задкурмилното устройство ,вчера го засеках разхода20лв,газта я сипах на 1.04 и минах 175 километра

            Коментар


              #21
              kiro_of_the_day написа:
              И при мен е "двойник", но аз съм с вакуумен изпарител на Волтран и на него има само винт за регулиране на празният ход. Другото -. от "двойника".
              Признавам си - не разбирам от вакуумни изпарители, но ако наистина няма някакъв начин за регулиране на вакуума и разхода ти е висок, тогава може би ще ти е по-изгодно да преминеш на електрически изпарител.Пак да кажа - не разбирам от вакуумни изпарители, но ти ако можеш разгледай добре твоя, може би все пак има някакъв винт или някакъв друг начин за регулиране на сместа при работни обороти на двигателя. Ако няма, това означава, че вакуумните са по-несъвършени от електрическите изпарители.
              минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
              Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

              Коментар


                #22
                или си знаеш само твоя изпарителна повечето е с 1 винт

                Коментар


                  #23
                  Как да разбера дали изпарителя ми е вакуумен или електрически
                  ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                  Коментар


                    #24
                    Abarth. написа:
                    Как да разбера дали изпарителя ми е вакуумен или електрически
                    Би трябвало в електрическия да влизат и жици освен тръби.
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар


                      #25
                      вакоумния има тънък маркуч към него и кабел за обогатяването(седи посредата на изпарителят),ел изпарителят няма маркуч а само 2 кабела за бобинатано ти си моно и трябва да ти е ел.изпарител за да може да си минаваш на газ/безин без да чакаш да свърши газта в изпарителят

                      Коментар


                        #26
                        pugsy написа:
                        вакоумния има тънък маркуч към него и кабел за обогатяването(седи посредата на изпарителят),ел изпарителят няма маркуч а само 2 кабела за бобинатано ти си моно и трябва да ти е ел.изпарител за да може да си минаваш на газ/безин без да чакаш да свърши газта в изпарителят
                        Минава ми автоматично като изфорсирам на 2200rpm и с копче си минавам на бензин когато искам Би трябвало да е ел.изпарител... за 450лв
                        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                        Коментар


                          #27
                          pugsy написа:
                          или си знаеш само твоя изпарителна повечето е с 1 винт
                          Моя изпарител е BRC Techno. Нямам сигурни данни доколко е разпространен в страната, но предполагам че е масово използван от миналата година насам, защото представителите на BRC за България го внасят мисля вече повече от година.
                          минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
                          Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

                          Коментар


                            #28
                            От развиването от тройника се получи така, че снощи на извънградско я докарах на 10/100 Русе - Търново - Русе Вярно, че понастъпъвах 110 - 120, и на връщане бяхме 4 души с багаж и Беленския баир го изкарах със 100 на 4-та заради товара, ама много си е ..... Така, че това за развиването на тройника на макс не знам как е при карбураторите, но при моноинжекция бърка дълбото в джоба
                            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                            Коментар


                              #29
                              brat_John написа:
                              От развиването от тройника се получи така, че снощи на извънградско я докарах на 10/100 Русе - Търново - Русе Вярно, че понастъпъвах 110 - 120, и на връщане бяхме 4 души с багаж и Беленския баир го изкарах със 100 на 4-та заради товара, ама много си е ..... Така, че това за развиването на тройника на макс не знам как е при карбураторите, но при моноинжекция бърка дълбото в джоба
                              А ти освен че си развил тройника, нещо друго не промени ли? Все пак аз говоря за регулиране на втория винт и т.н. а не само "развиваш тройника и вичко е ОК". При мен е развит на максимум, но съм пипал и по винтовете на изпарителя - 2 броя, ако не си чел цялата тема до момента.
                              минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
                              Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

                              Коментар


                                #30
                                peter написа:
                                А ти освен че си развил тройника, нещо друго не промени ли? Все пак аз говоря за регулиране на втория винт и т.н. а не само "развиваш тройника и вичко е ОК". При мен е развит на максимум, но съм пипал и по винтовете на изпарителя - 2 броя, ако не си чел цялата тема до момента.
                                Знаех си, че това ще попиташ - но не съм... При мен изпарителя е сложен за акумулатора и точно мястото за шестограма се пада по на ниско и е много неудобно. Но на мен мисълта ми е друга, че в случая ми се струва, че аналогията с кранчето за моноинжекцията май е по в сила...
                                FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                                ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                                Коментар

                                Working...
                                X