Здравейте колегиПреди пунтака беше с двигател 1.2 60 коня мономъртвец и му сложих обикновенна АГУ... но двигателя блокира, и направо сложих двигател от пунто 1.2 16в 86коня (спортинг) - този с пластмасовите колекториИ сега се чудя на тая пълна инжекция дали ще бъде удачно да сложа обикновенно АГУ като се вземе под внимание пластмасовите колектори. Един приятел ми каза, че ставало но се слагали някакви кихалки на колекторните тръби, дето ако се получи детонация и те предотвратяват колектора да се гръмне, също каза, че ако е настроено добре нямало да се получават гърмежиРаботата е там, че в момента не мога да си позволя да взема ГИ ... другият вариянт е да взема някоя втора радост и да я вържа... Какво бихте ме посъветвали? Благодаря на отзовалите се
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.2 пластмасови колектори
Collapse
X
-
Пунто 1.2 пластмасови колектори
Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+Етикети: –
-
а къде мога да намеря тия кихалки и има ли си специфика, къде точно на колектора се слагат, на какво разстояние...Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
С нашата "хубава" газ вероятноста за гърмежи и голяма.Никакви кихалки не помагат - казвам го от опит.На Ланчата проблема го реших махайки скобите на маркучите които свързват металната и пластмасовата част на колектора.Така спасявам колектора ,но престоя на пътя докато го намествам го има.Не знам на 1.2 16 дали съществува такава възможност.Колегата qnisZ със сигурност ще каже как е най правилно да се направи.fiat REGATA 1.9 DS
lancia LIBRA 1.8 SW
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар