Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не държи обороти СЛЕД 100 км/h Метан....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не държи обороти СЛЕД 100 км/h Метан....

    Направо тая кола ме изумява... Колата е Браво 1.6 с обикновена метанова уредба Lovato.Проблема е следния,че след 100-110 км/h като я изключа от скорост,падат оборотите и гасне.Преди 100 км/h няма и помен от такъв проблем.На място държи перфектно оборотите! На бензин колата си работи нормално!Пробвах също да я задържа на място в 4-4.500 оборота да видя дали ще загасне,но не ... Само в движение ми го прави,при тая скорост..Предложения ?
    Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

    #2
    Колега, навремето имах такъв проблем с газовото. Оказа се, че при бързо движение, скоростта на въздушния поток, който навлиза по тръбата към въздушния филтър, е прекалено голяма и просто "издухва" газта. Проблема се реши много просто, като насочих въпросната тръба назад към купето, вместо напред към радиатора. Така насрещния "вятър" не влияе съществено.
    Dacia Duster 1.6 4WD

    Коментар


      #3
      Това е аз си го помислих,но при положение,че колата съм я карал 2 години така и не съм променял нищо около въздуха и сега изведнъж да и е много въздуха,много ме озадачава.. Като не виждам нищо нередно около въздушната кутия и маркуча..Утре ще я погледна още веднъж и пак ще я пробвам,случайно може нещо да се намести от ровичкането..
      Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

      Коментар


        #4
        Може да е от насрещният въздух, но щом 2г си нямал такъв проблем, значи вероятно ти губи маса газовата. Трябва да имаш захванат кабел за минус на акумулатора. Виж да не се е разместил, почисти го и га хвани здраво към минуса.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          Да си сменял скоро въздушен филтър?
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            muns61 написа:
            Да си сменял скоро въздушен филтър?
            На 9 000 км. е . Утре като преглеждам нещата ще го отворя и него да му видя състоянието..
            Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

            Коментар


              #7
              и мойта гасне горе-долу по същия начин над 2000 об. като изключа от скорост и гасне.По едно време карах със спортен филтър и този проблем изчезна,а с този филтър й идва повече въздухи не гасне сега съм с обикновен филтър и пак си гасне като излюча от скорост.
              FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
              Единствено в България "селянин" е обидна дума.

              Коментар


                #8
                ....Филтъра е сменен с нов,всичко е прегледано и ревизирано и колата пак гасне..... Как така 2 години не гаснеше и сега реши да го прави от нищото.. Само да уточня,че на БЕНЗИН колата НЕ гасне,става дума само на МЕТАН. Някой предложение?
                Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                Коментар


                  #9
                  След смяна на въздушен филтър винаги е добре да се пипне малко винта,за да се пренастрои.Просто филтрите са с различна пропускливост и това оказва влияние.За да не е гаснела преди тая кола с насочен напред маркуч значи сместа е била доста богата.Нормално е да ти гасне-просто влиза доста въздух,който бърка сместа.Няма начин с такава скорост да не гасне,защото сместа се меша доста примитивно над дросела с нормални газови/метанови уредби и малко и трябва,за да се обедни.Аз имам 3 газифицирани коли и всички са направени така че да не влиза нагнетения въздух в тръбата.Завърти и твоята и недей го мисли повече.
                  EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                  Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                  Коментар


                    #10
                    Е стига де, това е писано и писано по форума чак да се отегчиш. Оправи маркуча както ти казват колегите и сменяй въздшния филтър на 5-6 хил.км не повече, огледай я за скъсани маркучи някъде по въздуховодаПросто като я пуснеш сместа се обуднява до такава степен че гасне. Хубаво е да се прегледа плочката за метана и масата както са те посъветвали колегите, и в никакъв случай не върти болтове, освен ако нямаш вроден газанализатор
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      едно време имахме подобен проблем на дядо на ладата и просто във входната тръба сложихме една пласмасова чашка с разпробито дъно за да намаля въздухо потока
                      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                      Коментар


                        #12
                        И аз съм с метанова уредба и на въздухоборника над радиатора,срещу входа,имам пробити 2 отвора/не знам дали са фабрично/.Брат ми,като си сложи ГУ и неговата гаснеше като я пуснеше по инерция с около90/100 км/ч.И в сервиза,където са му сложили ГУ му пробиха 4 отвора на същото място където са моите,и спря да гасне.Не знам дали това е решението на този проблем,но можеш да пробваш.
                        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          Е стига де, това е писано и писано по форума чак да се отегчиш. Оправи маркуча както ти казват колегите и сменяй въздшния филтър на 5-6 хил.км не повече, огледай я за скъсани маркучи някъде по въздуховодаПросто като я пуснеш сместа се обуднява до такава степен че гасне. Хубаво е да се прегледа плочката за метана и масата както са те посъветвали колегите, и в никакъв случай не върти болтове, освен ако нямаш вроден газанализатор
                          Къде прочете,че маркуча е насочен напред? Маркуча е точно така както трябва да е и както е бил 2 години! Сега си мисля,че може някъде другаде да се е появила дупка и да смуче въздух,щом всички казвате,че е от сместа..
                          Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                          Коментар

                          Working...
                          X