Направо тая кола ме изумява... Колата е Браво 1.6 с обикновена метанова уредба Lovato.Проблема е следния,че след 100-110 км/h като я изключа от скорост,падат оборотите и гасне.Преди 100 км/h няма и помен от такъв проблем.На място държи перфектно оборотите! На бензин колата си работи нормално!Пробвах също да я задържа на място в 4-4.500 оборота да видя дали ще загасне,но не ... Само в движение ми го прави,при тая скорост..Предложения ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не държи обороти СЛЕД 100 км/h Метан....
Collapse
X
-
Колега, навремето имах такъв проблем с газовото. Оказа се, че при бързо движение, скоростта на въздушния поток, който навлиза по тръбата към въздушния филтър, е прекалено голяма и просто "издухва" газта. Проблема се реши много просто, като насочих въпросната тръба назад към купето, вместо напред към радиатора. Така насрещния "вятър" не влияе съществено.Dacia Duster 1.6 4WD
-
Това е аз си го помислих,но при положение,че колата съм я карал 2 години така и не съм променял нищо около въздуха и сега изведнъж да и е много въздуха,много ме озадачава.. Като не виждам нищо нередно около въздушната кутия и маркуча..Утре ще я погледна още веднъж и пак ще я пробвам,случайно може нещо да се намести от ровичкането..Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
След смяна на въздушен филтър винаги е добре да се пипне малко винта,за да се пренастрои.Просто филтрите са с различна пропускливост и това оказва влияние.За да не е гаснела преди тая кола с насочен напред маркуч значи сместа е била доста богата.Нормално е да ти гасне-просто влиза доста въздух,който бърка сместа.Няма начин с такава скорост да не гасне,защото сместа се меша доста примитивно над дросела с нормални газови/метанови уредби и малко и трябва,за да се обедни.Аз имам 3 газифицирани коли и всички са направени така че да не влиза нагнетения въздух в тръбата.Завърти и твоята и недей го мисли повече.EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Е стига де, това е писано и писано по форума чак да се отегчиш. Оправи маркуча както ти казват колегите и сменяй въздшния филтър на 5-6 хил.км не повече, огледай я за скъсани маркучи някъде по въздуховодаПросто като я пуснеш сместа се обуднява до такава степен че гасне. Хубаво е да се прегледа плочката за метана и масата както са те посъветвали колегите, и в никакъв случай не върти болтове, освен ако нямаш вроден газанализаторКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
едно време имахме подобен проблем на дядо на ладата и просто във входната тръба сложихме една пласмасова чашка с разпробито дъно за да намаля въздухо потокаШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
И аз съм с метанова уредба и на въздухоборника над радиатора,срещу входа,имам пробити 2 отвора/не знам дали са фабрично/.Брат ми,като си сложи ГУ и неговата гаснеше като я пуснеше по инерция с около90/100 км/ч.И в сервиза,където са му сложили ГУ му пробиха 4 отвора на същото място където са моите,и спря да гасне.Не знам дали това е решението на този проблем,но можеш да пробваш.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Е стига де, това е писано и писано по форума чак да се отегчиш. Оправи маркуча както ти казват колегите и сменяй въздшния филтър на 5-6 хил.км не повече, огледай я за скъсани маркучи някъде по въздуховодаПросто като я пуснеш сместа се обуднява до такава степен че гасне. Хубаво е да се прегледа плочката за метана и масата както са те посъветвали колегите, и в никакъв случай не върти болтове, освен ако нямаш вроден газанализаторФиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар