Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно Метанова и Газова уредби

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно Метанова и Газова уредби

    Въпроса ми е следния :Колата ми е със газов инжекцион и искам да мина на Метан точно започнах да си търся метанова уредба и един мой познат ми казатака " Не ти трябва да си купуваш Метанова уредба Купи си само Бутилка сменяш бутилките само на газовия инжекцион и си караш без да хвърляш много пари " дали може да се направи така да се смянят само бутилките и да продалжа да си карам със газовата уредба със метанова бутилка на Метан???Благодаря предварително на отзовалите се.

    #2
    Сменя се бутилката ,тръбата със стоманена за метан и се монтира един редуктор за налягане преди изпарителя и си на метан.
    Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
    Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

    Коментар


      #3
      И по голям размер дюзи, с тея нема стане.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        Slavi_Lancia написа:
        И по голям размер дюзи, с тея нема стане.
        И препрограмиране
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          май май доста станаха нещата и по добре ще е да си купя направо една уредба :Д

          Коментар


            #6
            От старата ГИ ти остава компа и рейката. Плюс кабелаж, датчици и маркучи. За какво да купуваш това наново?Вземаш си бутилка с клапан, тръба и пълначка.Изпарител и сензорче за налягане.Дюзи за газ за колектора.Монтаж и настройка.Каква система е ГИ - то ти?
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              Изпарител за ко му е? тоя няма ли да върши работа ако има преди него редуктор за налягането ?
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Slavi_Lancia написа:
                Изпарител за ко му е? тоя няма ли да върши работа ако има преди него редуктор за налягането ?
                Я пак! :P
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #9
                  редуктор на налягането = изпарител общо взето можеш да позлваш само ел.инсталацията колега, и тоя който ти ги е наговорил тия глупости изобщо не го слушай за нищо което ти казва да буташ или правиш по колата ти

                  Коментар


                    #10
                    Бе за ко въобще ти е метан да не си такси, толкова ли много караш?
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      Slavi_Lancia написа:
                      Бе за ко въобще ти е метан да не си такси, толкова ли много караш?
                      Такси или не,дадените пари на 100/км винаги са по-малко Друг е въпросът дали си струва да се прави тази инвестиция с оглед тенденцията за растяща цена на метана. Само бутилки + редуктор мисля,че ще му струват около 1000 лева.
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #12
                        моята уредба ми излезе 700 кинта ,като аз си я слагах ,330 лв бутилката +30 преглед +20 паспорт , с турски редуктор мим газ за 75 лв + пълначка ,+клапан +зареждачка + аванспроцесор втора ръка + тръба ,гайки ,буренца и тнт значи икономията е около 4 -5 кинта на 100 спрямо пропан-бутана(зимата повече)това е че не мислиш като тръгнеш на някъде колко ти струва пътя ,щото е най ефтиното в пътуванетобургас -пловдив -13.60лв с едно зареждане
                        типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                        хюндай акцент 1.5 CNG
                        киа каренс +метан

                        Коментар


                          #13
                          А на кола която е пълна инжекция ако и сложа обикновенна метанова уредба ще има ли проблеми ?

                          Коментар


                            #14
                            zlobarchestz написа:
                            А на кола която е пълна инжекция ако и сложа обикновенна метанова уредба ще има ли проблеми ?
                            Аз съм така и нямам проблеми с метана. Имам ламбда емулатор и аванс процесор. Имаше по едно време нестабилни обороти на празен ход и на бензин и на метан. Смених МПХ-то и на бензин се оправиха. Смених и свещите, защото не бяха пипани от Италия още, и на метан се оправиха. Разхода в пари е несравним с LPG или бензин. Направи ми голямо впечатление, че не си променя разхода лято/зима. Първи зимен сезон ми е, но разлика в пари/километри няма . Градско в София 10 ст./км. извънградско 6ст./км. Това са статистики за 20 000 км. Това е от мен.П.П. Забравих да добавя за едно проблемче: Веднъж по моя вина още преди да сменя свещите издумка в колекторите и се скъса гумата на входящия колектор на втори цилиндър. Смених си я на пътя. Гума- 9лв. , 2 скоби по 80 ст. , 15 мин. работа поради липса на по-голяма отвертка.
                            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                            Коментар


                              #15
                              zlobarchestz написа:
                              А на кола която е пълна инжекция ако и сложа обикновенна метанова уредба ще има ли проблеми ?
                              За каво ти е обикновенна ко то имаш повечето неща за метановата инжекция? А да не говорим че може да добавиш някой неща и колата да стане както на метан така и на пропан-бутан. И да имаш тригоривна фиатка. Когато и кавото има. :D

                              Коментар

                              Working...
                              X