Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Аванс процесор за Пунто 1.1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аванс процесор за Пунто 1.1

    Здравейте, колеги !От скоро съм в гилдията на фиатаджиите и на бензинаджиите :D . Та съм пропуснал последните 8год. от тенденциите в газовите уредби, тъй като карах дизелак от друга марка. Последните ми наблюдения в тази сфера са от далечната 2003г, когато последно карах карбураторна кола с газово, но там всичко ми беше ясно с настройките и предваренията на делкото. Сега влизам в час с тези ЕКУ-та и комутаторни запалвания. Въпросът ми е следния-преди има-няма седмица си монтирах газово на Пунтото, сложиха ми чисто ново BRC. От предишните ми занимания с газови уредби зная, че газта е с по-високо октаново число от бензина и следователно се запалва по-трудно. Едно време решавахме проблема, като дръпнехме предварението от делкото с 3-5 градуса и колата заработваше като швейцарски часовник на газ. Е, на бензин чукаше аванса... Сега, с тия ЕКУ и комутаторни запалвания, се оказва, че за да дам предварение на запалването, трябва да монтирам ТАР или аванс-процесор. Бихте ли ми препоръчали марка и модел на такъв процесор, който да става за моята "баракуда". Ще съм благодарен, ако споделите цени и от къде мога да си го закупя. Двигателят е 1108куб.см с код 176.В2.000. Благодаря предварително !
    Dacia Duster 1.6 4WD

    #2
    зависи от датчика на коляновия вал, ако е на "Хол" ще минеш с 30-35 лева, ако е индукционен както при мен със 120

    Коментар


      #3
      А някакви ориентировъчни указания как да го разбера какъв е тоя датчик ? Или да му видя означенията по корпуса и да потърся в нета... Излиза ми това за моя мотор:http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=3&show=1
      Dacia Duster 1.6 4WD

      Коментар


        #4
        индукционен е, както на моята, трябва ти АЕБ Кобра АЕБ 510Н, става и АЕБ ПИНК ЪП АЕБ 510 около 120 лева нов

        Коментар


          #5
          Ще съм много благодарен, ако някой колега ме светне къде във Варна поставят такива процесори и съответно го правят грамотно, че ми е писнало от пишман-майстори.
          Dacia Duster 1.6 4WD

          Коментар


            #6
            http://shop.msmgas.com/catalog/artdetails/id:2748 монтирането е елементарно, и сам ще се справиш

            Коментар


              #7
              Добре де колеги, аз слагах газ на мойта и не съм слагам подобни работи... палеше и работеше без проблеми
              Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
              Punto. 1.2 16v. 86hp+

              Коментар


                #8
                fast_ghost написа:
                Добре де колеги, аз слагах газ на мойта и не съм слагам подобни работи... палеше и работеше без проблеми
                Постави и и го бутни на 9 градуса и тогава сподели резултата.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  И моята пали и работи добре, но с аванс-процесора би трябвало да е още по-добре. Особено, ако той позволява и да се регулира ъгъла на предварението в някакви граници (да не е фиксиран софтуерно или хардуерно, чрез някаква сервизна настройка).
                  Dacia Duster 1.6 4WD

                  Коментар


                    #10
                    http://fobosgas.com/product/253/adva...зпитано, работи.
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #11
                      газова на кола

                      И при мен Пунтото 1.2 инжекцион пали по всяко време хем сам съм си е настройвал .Дори съм махнал буксата за бензиновата помпа . Сигурно ако се сложи такова нещо ще е по хубаво ама сега не ми се дават пари .по добре иди да е донастроят Трябва колата да пали веднага на газ без проблем.Датчика иначе е еднакъв за Пунто1.1./1.2
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Колега,понеже и аз съм решил да слагам ТАР, искам да споделя моето мнение от изписаното в интернет. Аз може би ще се спра на процесора разработен от един колега във форума на рено. Цената е по-висока от тази на АЕБ процесорите. Предимствата му са,че стъпката е 1,а не 3, както при АЕБ. Монтира се между ЕКУ и бобината,като самият процесор управлява подаването на искрата.Няма скъсяване на заряда в бобината,което е масово явление при аванспроцесорите. Ако те интересува можеш да прочетеш във форума на Рено.
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          #13
                          А според мен, най-чистият вариант за ТАП е да се монтира между датчика на кол. вал и ЕКУ. Така се изменя само времето за подаване на искрата, нищо друго. Запалителната система на колата продължава да работи така, както е проектирана от инженерите от фиат, без да се нарушава работата и и от там проблеми после.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            абе човек защо си слагаш таралеж в гащите.аз монтирах на моето пунто ловато втора употреба.смених само мембраните и тръбите.колата на минус 5 си палеше на газ.просто ми беше любопитно.а и не знам от къде тези разсъждения че гориво с пошголямо октаново число се запалвало по- трудно.ами че дайте да караме с бензин 76 октана тогава

                            Коментар


                              #15
                              ivel написа:
                              абе човек защо си слагаш таралеж в гащите.аз монтирах на моето пунто ловато втора употреба.смених само мембраните и тръбите.колата на минус 5 си палеше на газ.просто ми беше любопитно.а и не знам от къде тези разсъждения че гориво с пошголямо октаново число се запалвало по- трудно.ами че дайте да караме с бензин 76 октана тогава
                              ТАП не е за по-лесно палене. Високооктановите горива търпят по-голямо предварение, от това двигателя става по-пъргав и по-икономичен. Тъй като запалителната система е разчетена за бензин, се добавя ТАП. На старите мотори, с въртящо делко, не се слагат такива неща - даваш предварение от делкото.Ако пробваш, ще видиш разликата.
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар

                              Working...
                              X