Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли ефект от ламбда контрол.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има ли ефект от ламбда контрол.

    Колеги хрумнала ми е сега идеята да си монтирам ламбда контрол. Искам да попитам дали да очаквам понижение на разхода максимум 1 литър това са ми очакванията повече не ми трябва...но карам много на месец и с този литър икономия бързо ще се върне инвестицията. Сега разхода ми е 13 в София и 8 на магистралата при скорост 100-110....колата е браво 1.4 12в моноинжекция с нормална газова няма нищо по нея като екстри.....
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    с ламбда контрола ще свалиш разхода и с повече от литър само при едно разумно настъпване на педала на гаста и един добър газаджия,който да ти настрои добре газовата,мисля че 13 разход е малко множко но зависи през какъв трафик минаваш,на мен ми дава 10-11 в София и 7-7,5 по магистрала с 120-140 успех
    Fiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)

    Коментар


      #3
      разхода който съм описал е с нормален стил на каране без резки настъпвания....но скоро си направих ламбда монитор за да си следя сместта по време на каране и установих че метода с тройника е крайно неточен защото само с един милиметър да мръдна тройника сместа се променя от богата до крайно бедна и колата се спъва....а ламбда монитора ми е свръх точен сраянявано с електронен мултицет(не такъв от 5 лева)
      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

      Коментар


        #4
        сложи си ТАП, от ламбда контрола няма да изкяриш ще ти смъкне макс с половин до литър разхода, ама и колата ти ще е спъната а така като гледам неискаш спъната кола

        Коментар


          #5
          щом толкова рязко ти се променя ,вероятно не ти е добре нагласена плочка ,тройник или изпарителя нещо ,в смисъл трябва да е по плавно обогатяването....
          типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
          хюндай акцент 1.5 CNG
          киа каренс +метан

          Коментар


            #6
            и аз си мислех миналата година за плочка но при един газаджия гледахме един каталог и видях и размерите свалих ги и всичко беше ок
            Fiat Bravo 1.9 JTD 100

            Коментар


              #7
              А защо се мъчиш с плочка, вместо да забиеш един щуцер преди/след дроселовата клапа, и да регулираш само с ламбра контрол (или кранче) ? Тези плочки, според мен, освен да осакатяват колата друго не правят. Че и нови проблеми внасят, вместо да предотвратяват.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                mitkosoft написа:
                разхода който съм описал е с нормален стил на каране без резки настъпвания....но скоро си направих ламбда монитор за да си следя сместта по време на каране и установих че метода с тройника е крайно неточен защото само с един милиметър да мръдна тройника сместа се променя от богата до крайно бедна и колата се спъва....а ламбда монитора ми е свръх точен сраянявано с електронен мултицет(не такъв от 5 лева)
                защо не пуснеш една тема за ламбда монитора - ще е интересно !!!

                Коментар


                  #9
                  mitkosoft написа:
                  установих че метода с тройника е крайно неточен защото само с един милиметър да мръдна тройника сместа се променя от богата до крайно бедна и колата се спъва...
                  Работата не е в тройника, а в ламбда сондата. Нашите не могат да показват качеството на сместа, а само дали е бедна или богата. За друго е нужна широколентова сонда. За това работата на електрониката е непрекъснато на колебае сместа между бедна и богата. Ламбда монитора ти показва "супер точно", защото са го пипнали софтуерно. Както са направили със стрелката за температурата, за "закове" по средата на скалата, въпреки, че температурата се колебае между, да кажем 85 и 95 градуса. За това и когато колата тръгне да грее, толкова бързо се изстрелва в червеното.

                  Коментар


                    #10
                    Що ли си мисля, че няма да падне разхода с литър...А основната причина да е толкова капризна настройката от тройника е неподходящо сечение на газовите отвори на плочката.
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #11
                      колега да ти продам един симолатор за лабдо сондата регулира се волтажа на мен не ми върши работа нов е сложих го на мойта и пак го свалих

                      Коментар


                        #12
                        и за какъв чеп му е твоя симулатор пусни си една обява, че пордаваш такова нещо в раздел продавам, на колегата не му трябва симулатор

                        Коментар


                          #13
                          u_bo написа:
                          mitkosoft написа:
                          разхода който съм описал е с нормален стил на каране без резки настъпвания....но скоро си направих ламбда монитор за да си следя сместта по време на каране и установих че метода с тройника е крайно неточен защото само с един милиметър да мръдна тройника сместа се променя от богата до крайно бедна и колата се спъва....а ламбда монитора ми е свръх точен сраянявано с електронен мултицет(не такъв от 5 лева)
                          защо не пуснеш една тема за ламбда монитора - ще е интересно !!!

                          Коментар

                          Working...
                          X