Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газова уредба и двукамерен карбуратор.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Газова уредба и двукамерен карбуратор.

    Проблем на двукамерните е взаимното влияние на камерите. Ако мотора работи на празен ход и спреш газта на втората камера, оборотите падат или направо гасне. Няма значение дали е с горна, долна плочка или щуцери. Причината е засмукване на газ една от друга.Моето решение е да разделя по въздух камерите. На практика мотора работи с 2 въздушни филтъра.Така изглежда, колата е Уно 1,3.Тук са свалени винтовете, които държат горният капак за долния.Свален горен капак. Вижда се тръбата, която подава въздух на втората камера.Свален долен капак. Тръбата влиза в отвора на карбуратора. Пропуснал съм да снимам засечката, която има отдолу, но който се интересува, ще я снимам по - късно.Тръбата е от карантиите на амортисьор.Какъв е ефекта от цялата гимнастика?Колата е на сина ми, кара се предимно градско. Първата камера е настроена на бедна смес и разхода е приличен. Втората е с богата и като натиснеш педала, колицата дърпа доста добре. Отделно за тези, които държат на звука, се чува доста добре ревът на втората камера. Заради голият филтър.За филтъра. Направен е от ладов, сцепен на 2 части. Горният капак дали може някой да познае от какво е?
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    #2
    Toй и мотора е като на застава .Идеята е яка ,жалко че вече не карам такива коли/карбураторни /.

    Коментар


      #3
      Идеята е важна.Преди години с Алекото бях захранил само едната камера и бях много доволен.Нямах голямо ускорение ,но имах страшно спиране на спускането по Шипка :D
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар

      Working...
      X