Проблем на двукамерните е взаимното влияние на камерите. Ако мотора работи на празен ход и спреш газта на втората камера, оборотите падат или направо гасне. Няма значение дали е с горна, долна плочка или щуцери. Причината е засмукване на газ една от друга.Моето решение е да разделя по въздух камерите. На практика мотора работи с 2 въздушни филтъра.Така изглежда, колата е Уно 1,3.Тук са свалени винтовете, които държат горният капак за долния.Свален горен капак. Вижда се тръбата, която подава въздух на втората камера.Свален долен капак. Тръбата влиза в отвора на карбуратора. Пропуснал съм да снимам засечката, която има отдолу, но който се интересува, ще я снимам по - късно.Тръбата е от карантиите на амортисьор.Какъв е ефекта от цялата гимнастика?Колата е на сина ми, кара се предимно градско. Първата камера е настроена на бедна смес и разхода е приличен. Втората е с богата и като натиснеш педала, колицата дърпа доста добре. Отделно за тези, които държат на звука, се чува доста добре ревът на втората камера. Заради голият филтър.За филтъра. Направен е от ладов, сцепен на 2 части. Горният капак дали може някой да познае от какво е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газова уредба и двукамерен карбуратор.
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар