Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За какво служи това "електрическо кранче" преди и

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За какво служи това "електрическо кранче" преди и

    Става въпрос за мареа 1.6 с газова за инжекцион (не газов инжекцион) монтирана в ИталияВъпросното "кранче " се намира преди изпарителя. В него има едно моторче с редуктор, което посредством малък цилиндър регулира притока на газ към изпарителя. Колата ми пукаше стабилно, отидох на майстор и ми каза, че това моторче не работи правилно (при положение че съм с нови кабели, свещи и бобина). На негово място сложи едно месингово кранче, с което ръчно се настройва количеството на газта, отиваща към изпарителя. Тъй като ново "електрическо" било над 160лв, ми предложиха алтернативата - месингово кранче, с което ръчно да се регулира потокът на газта. (еднократно се настройва и не се пипа постоянно)Тъй като не съм наясно, каква е точната функция на въпросното моторче (нещо като предпазен клапан, или електронен регулатор на газта, с цел по нисък разход) искам да попитам, дали функцията на въпросното моторче е толкова важна и дали може да бъде заменена изцяло от "месингово кранче". Какви могат да бъдат евентуалните последици от елиминирането на това моторче? По принцип, когато загася колата, моторчето спира притокът на газ към изпарителя, сега с месинговото кранче потокът е непрекъснат. Има ли смисъл да търся ново "електрическо кранче" или и с месинговото мога да карам? Също искам да попитам и как е правилното название на въпросното кранче?

    #2
    кола

    А старото да не си го пребра .Това е регулатор за газ има и електороника към него има го и ръчно http://www.runel-tech.com/?iProduct=8&p=productsMore
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: За какво служи това "електрическо кранче" пре

      Ma®tin написа:
      Става въпрос за мареа 1.6 с газова за инжекцион (не газов инжекцион) монтирана в ИталияВъпросното "кранче " се намира преди изпарителя. В него има едно моторче с редуктор, което посредством малък цилиндър регулира притока на газ към изпарителя. Колата ми пукаше стабилно, отидох на майстор и ми каза, че това моторче не работи правилно (при положение че съм с нови кабели, свещи и бобина). На негово място сложи едно месингово кранче, с което ръчно се настройва количеството на газта, отиваща към изпарителя. Тъй като ново "електрическо" било над 160лв, ми предложиха алтернативата - месингово кранче, с което ръчно да се регулира потокът на газта. (еднократно се настройва и не се пипа постоянно)Тъй като не съм наясно, каква е точната функция на въпросното моторче (нещо като предпазен клапан, или електронен регулатор на газта, с цел по нисък разход) искам да попитам, дали функцията на въпросното моторче е толкова важна и дали може да бъде заменена изцяло от "месингово кранче". Какви могат да бъдат евентуалните последици от елиминирането на това моторче? По принцип, когато загася колата, моторчето спира притокът на газ към изпарителя, сега с месинговото кранче потокът е непрекъснат. Има ли смисъл да търся ново "електрическо кранче" или и с месинговото мога да карам? Също искам да попитам и как е правилното название на въпросното кранче?
      това е ламбда контрол,има доста теми по въпроса,нов комплект трябва да струва под 160 лв.виж в нета има оферти с цени.

      Коментар


        #4
        Точно тази статия прочетох преди минута. Не, не го прибра, каза че подобни неща се слагат само в Италия, тук в България, почти никой не слага подобни изпълнения. Не ми обясни предназначението му, каза ми че е много скъпо и не си заслужава. Аз от своя страна се съгласих на месингово кранче, при положение че то е 6лв, а ми говореише за цени от над 160лв за ново моторче . Въпреки, че ми каза, че няма разлика, със сигурност разходът на газ ще се повиши. Сега трябва да реша дали да взимам ново моторче, или да остана с месинговото кранче...

        Коментар


          #5
          Сигурен ли си, че е преди изпарителя? Май е след...Никой не знае тук каква е системата на този регулатор и няма софтуер за рвгулировка. Затова го маха и ти слага ръчна регулировка. Като не ти харесва, слагаш ГИ.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            значи ако не работи стъпковото колата няма да гърми няма да може да работи ще забиваа
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              Интересното е, че имам подобно нещо и след плочката. Майсторът ми каза, че е почти същото и върши същата функция

              Коментар


                #8
                кола

                Вярно има и е подобно за бензин На много места ги слагат а в Италия по малко тук повече :D Като се прави както трябва се слага .Нещо май майстора по добре го смени .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Въпросното кранче(стъпков мотор),регулира количеството газ което се подава към мотора.То е част от лабда сонда контрол.За да работи коректно това кранче трябва на бензин колата да е перфектна(най-вече ламбда сондата).Когато това кранче е монтирано в Италия колата е била в перфектно състояния.За да работи нормално това кранче,ламбда сонда контрола трябва да се настрои към сегашното състояние на ламбда сондата(която е амортизирана и не е вече толкова чевръста,ако работи изобщо).Аз съм газаджия и тези кранчета ги отстранявам и ги заменям с такива с врътка(причината е че нямам софтуер за пренастройка).А тези системи(ламбда сонда контрол),у нас не се монтират защото цената им е съизмерима с тази на газов инжекцион,а ГИ има много повече възможности!
                  OVB X18XE1 седан+ГИ

                  Коментар


                    #10
                    ivan_pop написа:
                    Въпросното кранче(стъпков мотор),регулира количеството газ което се подава към мотора.То е част от лабда сонда контрол.За да работи коректно това кранче трябва на бензин колата да е перфектна(най-вече ламбда сондата).Когато това кранче е монтирано в Италия колата е била в перфектно състояния.За да работи нормално това кранче,ламбда сонда контрола трябва да се настрои към сегашното състояние на ламбда сондата(която е амортизирана и не е вече толкова чевръста,ако работи изобщо).Аз съм газаджия и тези кранчета ги отстранявам и ги заменям с такива с врътка(причината е че нямам софтуер за пренастройка).А тези системи(ламбда сонда контрол),у нас не се монтират защото цената им е съизмерима с тази на газов инжекцион,а ГИ има много повече възможности!
                    Точно това ми трябваше! Благодаря за информацията! Явно, че няма смисъл да давам излишни пари, при положение, че тук няма софтуер, чрез който да настроят този стъпков мотор.

                    Коментар


                      #11
                      старото моторче даваш ли го?
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #12
                        ivan_pop написа:
                        ...Аз съм газаджия ...
                        Ти като си газаджия, мога ли да разчитам на теб за малко акъл за монтаж на едно стефанели? Аз съм от руският форум, и ако нещо се оплета с тайванската схема, ще помагаш ли?
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #13
                          Synthy написа:
                          ivan_pop написа:
                          ...Аз съм газаджия ...
                          Ти като си газаджия, мога ли да разчитам на теб за малко акъл за монтаж на едно стефанели? Аз съм от руският форум, и ако нещо се оплета с тайванската схема, ще помагаш ли?
                          Със Стефанели нямам опит но питай каквото те интересува.Имам схема на английски за СИС без плюс.
                          OVB X18XE1 седан+ГИ

                          Коментар


                            #14
                            Зависи за кое Стефанели говориш. По принцип те използват ламбда контроли на Дигитек. Виж кой е каталожния номер да видим какво може да направим. :D

                            Коментар


                              #15
                              Говоря за стефанели сис плюс, газов инжекцион
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар

                              Working...
                              X