Реших да мина на по евтино гориво за сметка на мощноста.  Ще елиминирам турбото и ще си карам на газ. Мисля да стане по следния начин.Въздуховода след дебитомера остава свободен , а дебитомера го слагам със друг въздуховод непосредствено преди всмукателния колектор.Само ме притеснявва следното, до колкото ми е известно от знанията които имам турбо моторите са със по ниска степен на компресия от обикновенните атмосферки. Та в крайна сметка се получава следното карам си на газ и когато реша да си начешам крастата слизам взимам една отверка и премествам дебитомера на въздуховода към турбото . От начало си мислех че разход от 8л/100 км пробег в София е добър ама това са си 16 лв , и реших да експериментирам .Надявам се да стане и разхода да е по малък както и на бензин така и на газ.След като  "изолирам турбото " мисля че разхода  на бензин ще е по малък. Дефакто турбото ще се върти свободно.Очаквайте  информация в темата за станалото , мисля да го докоменирам и със малко снимки .  
							
						
					 
							
						

 
							
						 Бартер за Типо 1.6 на газ
 Бартер за Типо 1.6 на газ   
  
 
							
						 Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолира
 Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолира 


 
							
						 Човека не пита дали да си сложи, а каква да сложи по-скоро. Той е на ясно каква кола кара и със сигурност няма да му е гот да си слага АГУ, но не му е гот когато зарежда на бензиностанцията
 Човека не пита дали да си сложи, а каква да сложи по-скоро. Той е на ясно каква кола кара и със сигурност няма да му е гот да си слага АГУ, но не му е гот когато зарежда на бензиностанцията 
Коментар