Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Уно турбо газ ? Става :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Уно турбо газ ? Става :)

    Реших да мина на по евтино гориво за сметка на мощноста. Ще елиминирам турбото и ще си карам на газ. Мисля да стане по следния начин.Въздуховода след дебитомера остава свободен , а дебитомера го слагам със друг въздуховод непосредствено преди всмукателния колектор.Само ме притеснявва следното, до колкото ми е известно от знанията които имам турбо моторите са със по ниска степен на компресия от обикновенните атмосферки. Та в крайна сметка се получава следното карам си на газ и когато реша да си начешам крастата слизам взимам една отверка и премествам дебитомера на въздуховода към турбото . От начало си мислех че разход от 8л/100 км пробег в София е добър ама това са си 16 лв , и реших да експериментирам .Надявам се да стане и разхода да е по малък както и на бензин така и на газ.След като "изолирам турбото " мисля че разхода на бензин ще е по малък. Дефакто турбото ще се върти свободно.Очаквайте информация в темата за станалото , мисля да го докоменирам и със малко снимки .
    Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
    IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
    1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
    2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

    #2
    Re: Фиат Уно турбо газ ? Става

    HCO написа:
    Реших да мина на по евтино гориво за сметка на мощноста. Ще елиминирам турбото и ще си карам на газ. Мисля да стане по следния начин.Въздуховода след дебитомера остава свободен , а дебитомера го слагам със друг въздуховод непосредствено преди всмукателния колектор.Само ме притеснявва следното, до колкото ми е известно от знанията които имам турбо моторите са със по ниска степен на компресия от обикновенните атмосферки. Та в крайна сметка се получава следното карам си на газ и когато реша да си начешам крастата слизам взимам една отверка и премествам дебитомера на въздуховода към турбото . От начало си мислех че разход от 8л/100 км пробег в София е добър ама това са си 16 лв , и реших да експериментирам .Надявам се да стане и разхода да е по малък както и на бензин така и на газ.След като "изолирам турбото " мисля че разхода на бензин ще е по малък. Дефакто турбото ще се върти свободно.Очаквайте информация в темата за станалото , мисля да го докоменирам и със малко снимки .
    Колегааа,не прави глупости...Може да стигнеш до чупене на турбото с това "свободно въртене на турбото"..Просто тая кола и газ са 2 ПРОТИВОПОЛОЖНИ ДУМИ,ако искаш икономична кола по добре си вземи атмоферка карбуратор или моно на газ,но тази кола да я съсипваш е грехота
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #3
      Преди малко завърших със теста . След като преместих дебитомера , и наредих другите чаркове колата запали и заработи много добре(разлика със турбо и без турбо на място нямаше). Обаче като тръгнах и покарах колата около 20 км в квартала и по околовръстното усетих че няма мощност . Бавно ускоряваше все едно карам Тико 800cm3 Всички стоиности си бяха в границите ( температура на вода , температура на масло, налягане на масло, налягане на горивото, единствено boost метъра си седеше около нулата и при 4500 -5000 оборота отчиташе някакво минимално налягане от 0.5 атмосфери. Значи проблем да сложа газ няма да има по простата причина че колата става обикновенна атмосферка. По време на теста ми доиде и друга идея която тепърва ще споделя със колегите от сервиза и ще разбера дали ще стане . Може да се направи клапа( електическа или механична със жило) чрез която като съм на газ да дроселира нагнетения въздух от турбото , а когато съм на бензин да пропуска въздуха от турбото. Мисля че ако се помисли както си трябва всичко ще е ОК , и ще имам икономична кола ,а когато ми скимне минавам на бензин и да се чува свистене на турбо . Ще снимам всичко за да дам повече инфо за това което става със колата . Ако имате някакви предложения пишете , ще ми бъде от полза. П.П : Друг вариант е да си взема едно Типо 1.4 карбуратор в перфектен вид и идеален мотор със АГУ (един приятел го продава) Ама 2 коли ще ми доидат множко.
      Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
      IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
      1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
      2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

      Коментар


        #4
        HCO написа:
        Преди малко завърших със теста . След като преместих дебитомера , и наредих другите чаркове колата запали и заработи много добре(разлика със турбо и без турбо на място нямаше). Обаче като тръгнах и покарах колата около 20 км в квартала и по околовръстното усетих че няма мощност . Бавно ускоряваше все едно карам Тико 800cm3 Всички стоиности си бяха в границите ( температура на вода , температура на масло, налягане на масло, налягане на горивото, единствено boost метъра си седеше около нулата и при 4500 -5000 оборота отчиташе някакво минимално налягане от 0.5 атмосфери. Значи проблем да сложа газ няма да има по простата причина че колата става обикновенна атмосферка. По време на теста ми доиде и друга идея която тепърва ще споделя със колегите от сервиза и ще разбера дали ще стане . Може да се направи клапа( електическа или механична със жило) чрез която като съм на газ да дроселира нагнетения въздух от турбото , а когато съм на бензин да пропуска въздуха от турбото. Мисля че ако се помисли както си трябва всичко ще е ОК , и ще имам икономична кола ,а когато ми скимне минавам на бензин и да се чува свистене на турбо . Ще снимам всичко за да дам повече инфо за това което става със колата . Ако имате някакви предложения пишете , ще ми бъде от полза. П.П : Друг вариант е да си взема едно Типо 1.4 карбуратор в перфектен вид и идеален мотор със АГУ (един приятел го продава) Ама 2 коли ще ми доидат множко.
        Да де ама с изолирането на турбото колата няма да върви като атмосферка 1.3/1.4 а наполовина И турбото ще си отиде.... Бартер за Типо 1.6 на газ
        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

        Коментар


          #5
          Ами... да кажем , че мога да ти помогна да си подкараш колата със турбото на газ?Иначе като изолираш турбината по този начин нищо не правиш , защото турбото само товари празненето на мотора , без да допринася с нещо...
          Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
          София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

          Коментар


            #6
            Незнам колега, но според мен и не само според мен, а и според хората от реал турбо ли кви беха тея на околовръсното при Бояна вобще не трябва да караш така щото турбината се развъртала повече и съответно и се скасявал живота многократно! Казвам го щото на една от колите се беше спукал интеркулера и духаше в земята и тез пичове ме разубедиха да се не се движа така! Но да ти кажа колата е беше дизел и нямаше индикатори за налягане и тем подобни за да ти кажа ко ми е показвало! Мойто мнение е земи си едно било то и пак уно на газ там евтинякис за 600 лв. и не троши колицата, щото малко или много тая кола ма вобще не е за газ!!!Съз здраве и успех!!!
            Croma CHT
            Croma 1.9 multijet

            Коментар


              #7
              Доколкото си спомням в Италианския сайт на BRC се обясняваще за някои модели изпарители че били подходящи за турбинирани автомобили, следователно поставянето на газова уредба подходяща за твоя автомобил при запазване на турбото Е ВЪЗМОЖНО.Съветвам те да провериш при специалист какво точно би ти струвало газифицирането.Виж тук:http://www.brc.it/prodotti/riduttori...ециално обърни внимание на "Directly obtained from the electro-assisted version, the AT90E turbo reducer is suitable to convert supercharged vehicles."
              минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
              Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

              Коментар


                #8
                peter написа:
                Доколкото си спомням в Италианския сайт на BRC се обясняваще за някои модели изпарители че били подходящи за турбинирани автомобили, следователно поставянето на газова уредба подходяща за твоя автомобил при запазване на турбото Е ВЪЗМОЖНО.Съветвам те да провериш при специалист какво точно би ти струвало газифицирането.Виж тук:http://www.brc.it/prodotti/riduttori...ециално обърни внимание на "Directly obtained from the electro-assisted version, the AT90E turbo reducer is suitable to convert supercharged vehicles."
                Не навивай колегата за такива глупости като газова,това си е чисто съсипване на автомобила...Просто ако искате да карате икономично слагате газ на някоя карбураторна атмосферка,ако искате вървене и да се пази колата НИКОГА ГАЗ,камо ли на турбо мотор
                ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                Коментар


                  #9
                  Има си специални изпарители за коли с турбо Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолира
                  http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                  Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                  FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                  FIAT Punto 99' 1.7 TD

                  Коментар


                    #10
                    Dodo 155 написа:
                    Има си специални изпарители за коли с турбо Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолира
                    Да,ама аз пак немога да разбера какъв с смисъла Бегачка ли ше кара или газифицирана щайга на доизживяване Както и да е,човека се отказа да слага газ на уното
                    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                    Коментар


                      #11
                      Dodo 155 написа:
                      Има си специални изпарители за коли с турбо Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолира
                      А ти що си мислиш ,че турбо изпарителя е кой знае колко по-различен от нормалния?Искаш ли да ти кажа разликата , предизвикваща около 100 лв разлика в цената - един скапан ЩУЦЕР , ама НИЩО повече! Разглабял съм стандартен АТ90Е и турбо версията и други разлики няма...
                      Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
                      София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

                      Коментар


                        #12
                        Аз лично не виждам нищо лошо човек да си сложи газова на турбо автомобила. Щом този продукт се предлага на европейския пазар, значи няма нищо изумително в приложението му.
                        минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
                        Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

                        Коментар


                          #13
                          The_Machine написа:
                          Dodo 155 написа:
                          Има си специални изпарители за коли с турбо Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолира
                          А ти що си мислиш ,че турбо изпарителя е кой знае колко по-различен от нормалния?Искаш ли да ти кажа разликата , предизвикваща около 100 лв разлика в цената - един скапан ЩУЦЕР , ама НИЩО повече! Разглабял съм стандартен АТ90Е и турбо версията и други разлики няма...
                          А как ще компенсираш надува Веднага ще ти обедни във високите и може да кихне, после се сещаш сам какво става.Че има разлика, има. Това че ти не я виждаш не значи, че тази "тръбичка" е сложена ей така
                          http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                          Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                          FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                          FIAT Punto 99' 1.7 TD

                          Коментар


                            #14
                            Abarth. написа:
                            Dodo 155 написа:
                            Има си специални изпарители за коли с турбо Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолира
                            Да,ама аз пак немога да разбера какъв с смисъла Бегачка ли ше кара или газифицирана щайга на доизживяване Както и да е,човека се отказа да слага газ на уното
                            Незнам защо се изказват компетентни мнения тук и в други форуми, когато някой реши да си слага АГУ Човека не пита дали да си сложи, а каква да сложи по-скоро. Той е на ясно каква кола кара и със сигурност няма да му е гот да си слага АГУ, но не му е гот когато зарежда на бензиностанцията Ако се сложи газов инжекцион на кола с ТУРБО, какво може да и се случи
                            http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                            Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                            FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                            FIAT Punto 99' 1.7 TD

                            Коментар


                              #15
                              Dodo 155 написа:
                              Abarth. написа:
                              Dodo 155 написа:
                              Има си специални изпарители за коли с турбо Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолира
                              Да,ама аз пак немога да разбера какъв с смисъла Бегачка ли ше кара или газифицирана щайга на доизживяване Както и да е,човека се отказа да слага газ на уното
                              Незнам защо се изказват компетентни мнения тук и в други форуми, когато някой реши да си слага АГУ Човека не пита дали да си сложи, а каква да сложи по-скоро. Той е на ясно каква кола кара и със сигурност няма да му е гот да си слага АГУ, но не му е гот когато зарежда на бензиностанцията Ако се сложи газов инжекцион на кола с ТУРБО, какво може да и се случи
                              Може да й се случат само хубави неща Има си настройки на газовите инжекциони за турбо автомобили...Колкото до колегата - точно с този щуцер се прави надналягане , което изравнява надува от двете страни на мембраната , капиш?
                              Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
                              София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

                              Коментар

                              Working...
                              X