Реших да мина на по евтино гориво за сметка на мощноста. Ще елиминирам турбото и ще си карам на газ. Мисля да стане по следния начин.Въздуховода след дебитомера остава свободен , а дебитомера го слагам със друг въздуховод непосредствено преди всмукателния колектор.Само ме притеснявва следното, до колкото ми е известно от знанията които имам турбо моторите са със по ниска степен на компресия от обикновенните атмосферки. Та в крайна сметка се получава следното карам си на газ и когато реша да си начешам крастата слизам взимам една отверка и премествам дебитомера на въздуховода към турбото . От начало си мислех че разход от 8л/100 км пробег в София е добър ама това са си 16 лв , и реших да експериментирам .Надявам се да стане и разхода да е по малък както и на бензин така и на газ.След като "изолирам турбото " мисля че разхода на бензин ще е по малък. Дефакто турбото ще се върти свободно.Очаквайте информация в темата за станалото , мисля да го докоменирам и със малко снимки .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Уно турбо газ ? Става :)
Collapse
X
-
Re: Фиат Уно турбо газ ? Става
HCO написа:Реших да мина на по евтино гориво за сметка на мощноста. Ще елиминирам турбото и ще си карам на газ. Мисля да стане по следния начин.Въздуховода след дебитомера остава свободен , а дебитомера го слагам със друг въздуховод непосредствено преди всмукателния колектор.Само ме притеснявва следното, до колкото ми е известно от знанията които имам турбо моторите са със по ниска степен на компресия от обикновенните атмосферки. Та в крайна сметка се получава следното карам си на газ и когато реша да си начешам крастата слизам взимам една отверка и премествам дебитомера на въздуховода към турбото . От начало си мислех че разход от 8л/100 км пробег в София е добър ама това са си 16 лв , и реших да експериментирам .Надявам се да стане и разхода да е по малък както и на бензин така и на газ.След като "изолирам турбото " мисля че разхода на бензин ще е по малък. Дефакто турбото ще се върти свободно.Очаквайте информация в темата за станалото , мисля да го докоменирам и със малко снимки .ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
-
Преди малко завърших със теста . След като преместих дебитомера , и наредих другите чаркове колата запали и заработи много добре(разлика със турбо и без турбо на място нямаше). Обаче като тръгнах и покарах колата около 20 км в квартала и по околовръстното усетих че няма мощност . Бавно ускоряваше все едно карам Тико 800cm3 Всички стоиности си бяха в границите ( температура на вода , температура на масло, налягане на масло, налягане на горивото, единствено boost метъра си седеше около нулата и при 4500 -5000 оборота отчиташе някакво минимално налягане от 0.5 атмосфери. Значи проблем да сложа газ няма да има по простата причина че колата става обикновенна атмосферка. По време на теста ми доиде и друга идея която тепърва ще споделя със колегите от сервиза и ще разбера дали ще стане . Може да се направи клапа( електическа или механична със жило) чрез която като съм на газ да дроселира нагнетения въздух от турбото , а когато съм на бензин да пропуска въздуха от турбото. Мисля че ако се помисли както си трябва всичко ще е ОК , и ще имам икономична кола ,а когато ми скимне минавам на бензин и да се чува свистене на турбо . Ще снимам всичко за да дам повече инфо за това което става със колата . Ако имате някакви предложения пишете , ще ми бъде от полза. П.П : Друг вариант е да си взема едно Типо 1.4 карбуратор в перфектен вид и идеален мотор със АГУ (един приятел го продава) Ама 2 коли ще ми доидат множко.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
HCO написа:Преди малко завърших със теста . След като преместих дебитомера , и наредих другите чаркове колата запали и заработи много добре(разлика със турбо и без турбо на място нямаше). Обаче като тръгнах и покарах колата около 20 км в квартала и по околовръстното усетих че няма мощност . Бавно ускоряваше все едно карам Тико 800cm3 Всички стоиности си бяха в границите ( температура на вода , температура на масло, налягане на масло, налягане на горивото, единствено boost метъра си седеше около нулата и при 4500 -5000 оборота отчиташе някакво минимално налягане от 0.5 атмосфери. Значи проблем да сложа газ няма да има по простата причина че колата става обикновенна атмосферка. По време на теста ми доиде и друга идея която тепърва ще споделя със колегите от сервиза и ще разбера дали ще стане . Може да се направи клапа( електическа или механична със жило) чрез която като съм на газ да дроселира нагнетения въздух от турбото , а когато съм на бензин да пропуска въздуха от турбото. Мисля че ако се помисли както си трябва всичко ще е ОК , и ще имам икономична кола ,а когато ми скимне минавам на бензин и да се чува свистене на турбо . Ще снимам всичко за да дам повече инфо за това което става със колата . Ако имате някакви предложения пишете , ще ми бъде от полза. П.П : Друг вариант е да си взема едно Типо 1.4 карбуратор в перфектен вид и идеален мотор със АГУ (един приятел го продава) Ама 2 коли ще ми доидат множко.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Ами... да кажем , че мога да ти помогна да си подкараш колата със турбото на газ?Иначе като изолираш турбината по този начин нищо не правиш , защото турбото само товари празненето на мотора , без да допринася с нещо...Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
Незнам колега, но според мен и не само според мен, а и според хората от реал турбо ли кви беха тея на околовръсното при Бояна вобще не трябва да караш така щото турбината се развъртала повече и съответно и се скасявал живота многократно! Казвам го щото на една от колите се беше спукал интеркулера и духаше в земята и тез пичове ме разубедиха да се не се движа така! Но да ти кажа колата е беше дизел и нямаше индикатори за налягане и тем подобни за да ти кажа ко ми е показвало! Мойто мнение е земи си едно било то и пак уно на газ там евтинякис за 600 лв. и не троши колицата, щото малко или много тая кола ма вобще не е за газ!!!Съз здраве и успех!!!Croma CHT
Croma 1.9 multijet
Коментар
-
Доколкото си спомням в Италианския сайт на BRC се обясняваще за някои модели изпарители че били подходящи за турбинирани автомобили, следователно поставянето на газова уредба подходяща за твоя автомобил при запазване на турбото Е ВЪЗМОЖНО.Съветвам те да провериш при специалист какво точно би ти струвало газифицирането.Виж тук:http://www.brc.it/prodotti/riduttori...ециално обърни внимание на "Directly obtained from the electro-assisted version, the AT90E turbo reducer is suitable to convert supercharged vehicles."минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
peter написа:Доколкото си спомням в Италианския сайт на BRC се обясняваще за някои модели изпарители че били подходящи за турбинирани автомобили, следователно поставянето на газова уредба подходяща за твоя автомобил при запазване на турбото Е ВЪЗМОЖНО.Съветвам те да провериш при специалист какво точно би ти струвало газифицирането.Виж тук:http://www.brc.it/prodotti/riduttori...ециално обърни внимание на "Directly obtained from the electro-assisted version, the AT90E turbo reducer is suitable to convert supercharged vehicles."ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Има си специални изпарители за коли с турбо Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолираhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Dodo 155 написа:Има си специални изпарители за коли с турбо Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолираex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Dodo 155 написа:Има си специални изпарители за коли с турбо Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолираГазови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
Аз лично не виждам нищо лошо човек да си сложи газова на турбо автомобила. Щом този продукт се предлага на европейския пазар, значи няма нищо изумително в приложението му.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
The_Machine написа:Dodo 155 написа:Има си специални изпарители за коли с турбо Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолираhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Abarth. написа:Dodo 155 написа:Има си специални изпарители за коли с турбо Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолираhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Dodo 155 написа:Abarth. написа:Dodo 155 написа:Има си специални изпарители за коли с турбо Ако някой е решил да си слага АГУ, по-добре да се използва такъв изпарител, тогава нищо не се мести и изолираГазови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар