Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тартарини

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тартарини

    Колеги някой да разбира от газови уредби и да ми кайе на Tartarini G79 от къде се регулират оборотите??? Щото половината газаджии прехвалени май не знаят, аз почти си изплатих един газов инж. от ходене по мъките
    Луд фен!!!

    #2
    Зависи каква ти е газовата уредба. Изпарителят е Tartarini-добре, но кажи каква е газовата. И моят е този модел. Единственият майстор е в Пловдив. ВААС-69 /за цифрите не съм сигурен/. Тел.032969671. Ако е обикновенна газова регулираш от тройника /за високите обороти/ и от големият бял, пластмасов болт отгоре на изпарителят / за празният ход/, но ако е с ламбда контрол - в Пловдив. Това е, дано съм помогнал.
    PUNTO Selecta

    Коментар


      #3
      Имам една голяма врътка, която е от лявата страна на изпарителя и отгоре има една която е за дебита(тази голямата е за положението на мембраните) така че не остава врътка за оборотите, повечето ми я регулират от дебита и разхода ми се хака на 16-17 и най важното е че колата не върви
      Луд фен!!!

      Коментар


        #4
        А отностно газовата в какво се изразява това каква е че не що се пообърках, имаш предвид дали е газов инжекцион или какво точно?
        Луд фен!!!

        Коментар


          #5
          Интересно. Моят изпарител има само един, отгоре леко в ляво, болт. Той със сигурност е за празният ход. Да не би твоят G-79 да е вакуумен? Защото аз съм с електрически и може би затова те бъркам. За вакуумният незная. Разликата в газовите уредби е в това, че обикновенните ги настройваш в някакво положение и караш. Тези с ламбда контрол взимат сигнал от ламбда сондата на колата и настройват сместа по тези показания, но са на същият принцип при впръскването - смесителна плочка и т.н. Газовият инжекцион - това е друга песен. Газта се подава директно през колекторите, отново имаме ламбда контрол, но времето за реакция е доста по-бързо и още хиляда сложни нещица, което довежда до това, че няма почти никаква разлика с бензина. Говаря за разход. За динамиката аз лично съм с особенно мнение.
          PUNTO Selecta

          Коментар


            #6
            Щом можеш да регулираш по изпарителя,значи не си с газов инжекцион!При газовият инжекцион имаш редуктор,който не се барника и регулирането става с компютър,като количеството газ го определя инжектора и т.н. При теб е или наи-обикновенна система или имаш и ламбда контрол.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              Благодаря момчета но днес ми писна и сложих един нов Волтран пък ще видим
              Луд фен!!!

              Коментар


                #8
                Не си сбъркал колега при мен Волтрана /турския вариант на Ловато/ вече си работи повече от година перфектно.

                Коментар

                Working...
                X