Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

по повод проблем с фиат брава 1,8 бенз.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    по повод проблем с фиат брава 1,8 бенз.

    здр колеги . споделям един проблем. ако може някой да сподели решението; колата е фиат брава 1,8 16 вентила 113 коня. всяка сутрин или без значение кога след запалване , като тръгна, на десен завой гасне, и така 5,6 пъти и се оправя. когато е на газ , гръмва, а като е на бенз. просто си гасне и пука леко в ауспуха.... къде да пипна тъа да се реши този проблем. моля за съвет...Предварително Ви благодаря!!!

    #2
    провери всичко по запалването - свещи и бобини също така въздушния филтър, и отнякъде да не дърпа въздух

    Коментар


      #3
      Много е вероятно да има хлабава букса покрай управлението на запалването. Всеизвестно е че купето колкото и твърдо да изглежда, се усукава по малко при всяка маневра. Може би при определено натоварване на купето, предизвикано от завъртане на волана надясно, или прекъсва някоя връзка между кабел и букса, или кабел дава на късо към купето при което спира подаването на ток към бобините на свещите (до колкото се сещам на тоя двигател има бобина за всяка свещ). Гръмването е от неизгорялото гориво, което води до единствения извод, че няма запалване - липсва искра на свещите. Възможно е и да се губи "маса" към самия двигател.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        Гръмването е и от искра в колектора, така че най-вероятно си прав за кабелобобините. Ама защо само на десен завой...
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Колега, при мен беше същия гаден проблем.Оказа се комлексна причината. Прецакан лагер на амортисьор и затягаща рейка, а от там и помпа на хидравликата. Погледни тези две неща. При мен го правеше най-вече на студен двигател. След подмяната на рейката, помпата и лагерите с тампоните гасненето спря, а гърмежите след смяна на свещите. Това е от мен.
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #6
            здраавейте, казаха ми че имало филтър на рейката , и можело да е от него. огледах , но не наамерих такова нещо....ще започна от свещите понеже мин седмица смених маслото на хидраавликата и я промих.

            Коментар


              #7
              блг на всички колеги за съдействието

              Коментар


                #8
                На коя рейка ще търсиш филтър???
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #9
                  Има логика да се проявява посочения проблем от претоварване на хидравликата, но тя все пак има един клапан, който прави бйпас на помпата, за да може при достигане на крайни позиции на рейката маслото да мине отнякде, а не да се пръсне системата. Според мен проблема е електрически.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    дали е възможно регулиращия клапан да е зацапан и от там да не дросилира пълноцено и да се получава това натоварванекато е студена... понеже като позагрее се оправя и не гасне.... това имай и в предвид като писах за филтър че имало.... тъй като аз не съм запознат с устройството на системата. но явно ще се нааложи да го сторя :D

                    Коментар


                      #11
                      Филтър на хидравликата няма, а клапана може да тестваш като завъртиш волана в крайно положение. Тогава се чува звука от преминаване на маслото през клапана - подобно на виене.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар

                      Working...
                      X