Здравейте, от 2 дни карам Фиат Типо 1.8 16v WEBER multi point injection с газова с вакумен изпарител ЛОВАТО. Проблема е, че при работа на газ, дюзите и помпата не се изключват и греят (както и цъкат неприятно). Някой знае ли къде точно е релето, веригата, жичката, ECUto и т.н. за тези 2 неща. Идеята е да си направя 2 ключета в купето, които да изключват дюзите и помпата при работа на газ. Така увеличавам дълговечността на тези системи, както и намалявам шума (помпата бръмчи леко, дюзите цъкат като шевна машина специално на този WEBER).Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изключване на дюзите и бензиновата помпа при работа на газ
Collapse
X
-
Re: Изключване на дюзите и бензиновата помпа при работа на г
maiden написа:Здравейте, от 2 дни карам Фиат Типо 1.8 16v WEBER multi point injection с газова с вакумен изпарител ЛОВАТО. Проблема е, че при работа на газ, дюзите и помпата не се изключват и греят (както и цъкат неприятно). Някой знае ли къде точно е релето, веригата, жичката, ECUto и т.н. за тези 2 неща. Идеята е да си направя 2 ключета в купето, които да изключват дюзите и помпата при работа на газ. Така увеличавам дълговечността на тези системи, както и намалявам шума (помпата бръмчи леко, дюзите цъкат като шевна машина специално на този WEBER).Благодаря!125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
maiden написа:Като на всяка кола - има газов и бензинов клапан ...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Re: Изключване на дюзите и бензиновата помпа при работа на г
maiden написа:.... вакумен изпарител ....Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
Значи колата в момента не е в мен - виси в един сервиз за предница По спомен - колата няма дебитомер, а е с MAP сензор и оттам е взет вакум за изпарителя. Има смесителна плочка, разположена непосредствено преди дроселовата клапа. Плочката е ЛОВАТО. Бензиновата помпа работи (чува се от резервоара), дюзите си щракат (дори и на газ). Клапана не си спомням къде е в момента. Налях 20л бензин, за да не стои помпата на сухо. На бензин си работи без проблеми - нищо не е изгоряло. Така си е вървяла 3г откак е сложена уредбата. Няма гърмежи в колекторите. Всичко с газта е ОК. Но понеже съм маниак мисля да сложа едно реленце да взима + от газовия клапан и да спира инжекторите и помпата при работа на газ.Най-вероятно бензоновия клапан е някъде преди рейката(около регулатора на налягане) и излишния бензин си се връща в резервоара (както и 99% от този при нормално каране на бензин така или иначе - много малка част отива в двигателя).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар