Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изключване на дюзите и бензиновата помпа при работа на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изключване на дюзите и бензиновата помпа при работа на газ

    Здравейте, от 2 дни карам Фиат Типо 1.8 16v WEBER multi point injection с газова с вакумен изпарител ЛОВАТО. Проблема е, че при работа на газ, дюзите и помпата не се изключват и греят (както и цъкат неприятно). Някой знае ли къде точно е релето, веригата, жичката, ECUto и т.н. за тези 2 неща. Идеята е да си направя 2 ключета в купето, които да изключват дюзите и помпата при работа на газ. Така увеличавам дълговечността на тези системи, както и намалявам шума (помпата бръмчи леко, дюзите цъкат като шевна машина специално на този WEBER).Благодаря!

    #2
    ми то по принцип за да не работи на бензин колата и се спират дюлзите,при теб как се спира бензина за да не работи

    Коментар


      #3
      Re: Изключване на дюзите и бензиновата помпа при работа на г

      maiden написа:
      Здравейте, от 2 дни карам Фиат Типо 1.8 16v WEBER multi point injection с газова с вакумен изпарител ЛОВАТО. Проблема е, че при работа на газ, дюзите и помпата не се изключват и греят (както и цъкат неприятно). Някой знае ли къде точно е релето, веригата, жичката, ECUto и т.н. за тези 2 неща. Идеята е да си направя 2 ключета в купето, които да изключват дюзите и помпата при работа на газ. Така увеличавам дълговечността на тези системи, както и намалявам шума (помпата бръмчи леко, дюзите цъкат като шевна машина специално на този WEBER).Благодаря!
      Наистина интересно!Как колата ти работи на газ като не си спрял бензина? Щом работят и дюзите и помпата....
      125s/1600ccm/100ps

      Коментар


        #4
        Като на всяка кола - има газов и бензинов клапан ...

        Коментар


          #5
          maiden написа:
          Като на всяка кола - има газов и бензинов клапан ...
          А този който ти е слагал уредбата (дано не обидя някой) си е оставил рацете.Това да слагаш бензинов клапан на пълна инжекция какво няма да ти свири помпата - как не е изгоряла до сега
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            е*ати тъпите коп*л*та има цццц,те и дюзите може да ти заминат така,ако не са вече

            Коментар


              #7
              Re: Изключване на дюзите и бензиновата помпа при работа на г

              maiden написа:
              .... вакумен изпарител ....
              Сигурен ли си??? Както сигурен ли сии че ти работят инжекторите? И къде е сложен този клапан на бензиина ????Нещо много невярно има в колата ти .... или отиди прии майстора да я прави наново или огледай и кажи как е точно направено?ПоздравиИвайло
              Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

              Коментар


                #8
                Значи колата в момента не е в мен - виси в един сервиз за предница По спомен - колата няма дебитомер, а е с MAP сензор и оттам е взет вакум за изпарителя. Има смесителна плочка, разположена непосредствено преди дроселовата клапа. Плочката е ЛОВАТО. Бензиновата помпа работи (чува се от резервоара), дюзите си щракат (дори и на газ). Клапана не си спомням къде е в момента. Налях 20л бензин, за да не стои помпата на сухо. На бензин си работи без проблеми - нищо не е изгоряло. Така си е вървяла 3г откак е сложена уредбата. Няма гърмежи в колекторите. Всичко с газта е ОК. Но понеже съм маниак мисля да сложа едно реленце да взима + от газовия клапан и да спира инжекторите и помпата при работа на газ.Най-вероятно бензоновия клапан е някъде преди рейката(около регулатора на налягане) и излишния бензин си се връща в резервоара (както и 99% от този при нормално каране на бензин така или иначе - много малка част отива в двигателя).

                Коментар

                Working...
                X