Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.6 проблем с газов инжекцион

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Brava 1.6 проблем с газов инжекцион

    Здравейте колеги имам Фиат Брава 1.6 16V с газов инжекцион е на SIMGAS и имам един странен проблем когато карам на газ по равното и по нагорнище няма проблеми обаче като взема да слизам по нанадолнището и примерно искам да мина от 4 на 3 скорост и като натисна съединителя оборотите и падат и колата угасва и това го прави само като слизам надолу иначе като карам наравно или на нагорнище няма проблеми дори и да натисна съединителя оборотите падат но достигат 800 и спира,а като слизам някуде надолу и айде угасва.Другата седмица ще ходя при едни "майстори" ма реших да се допитам първо до вас.

    #2
    Обърнал ли си внимание с колко газ в бутилката го прави, тестваи следното, засили я на 4 та по равното, пусни газта остави я така да убие скороста и мини на 3 та ако пак изгасне не е от наклона, ще се търси проблем що газта не отреагирва да пусне дюзите веднага щом мотора излезе от режим на моторна спирачка. Щото дюзите при тоя режим спират да работят докато оборотите не паднат до към 1100-1200. При теб е тоя тънък момент е решаващ в момента в които бутнеш лоста от 4 та да минеш на 3та мотора не пуска дюзите или нещо се случва за да не насмогнат да го задържат. Когато ускоряваш нямаш дертове щото дюзите не са спирали Надявам се ти се изясни
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #3
      Значи това го прави независимо колко газ има в бутилката,но аз попринцип не я оставям да падне под половината,а за номера който си написал не съм го пробвал се пак благодаря за отговора.

      Коментар


        #4
        Пробваи го и ще разбереш че наклона няма нищо общо.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Re: Fiat Brava 1.6 проблем с газов инжекцион

          Здравейте и аз съм с Fiat Brava 1.6 с BIGAS инжекция от скоро ми прави проблем в момента в който обръща от бензин на газ колата почти угасва,трябва да я държа на 3000 - 4000 оборота за да не огасне и след 10 секунди се оправя и си върви на газ без проблем държи си обороти , проблема е само в момента на обръщане от бензин на газ ,ако някой има наблюдения моля да сподели.

          Коментар


            #6
            Настрой си презастъпването на горивата (ако го имаш). При мен на дедрата този проблем се оправи като сложих 70ms презастъпване (тогава колата работи както на бензин, така и на газ).
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              Synthy написа:
              Настрой си презастъпването на горивата (ако го имаш). При мен на дедрата този проблем се оправи като сложих 70ms презастъпване (тогава колата работи както на бензин, така и на газ).
              Какво означава презастъпване на горивата?
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар


                #8
                В даден момент да работи на бензин и на газ двигателя. Така се избягва момента, в който не работи нито на едното гориво и се опитва да гасне (а понякога и направо си гасне).
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #9
                  Проблема не му е в презастъпването, защото колегата казва " От скоро" а какво се случи скоро? застудяяяя, аиде сега свали си реиката и я почисти хубаво вътре щото филтъра все пак пропуска мизерии мазни лепкави, още по лепкави в студеното, и докато раздвижи буталцата колата аха аха и да угасне, скоро може да спре въобще да обръща на газ докато не загрее хубаво че да се размекнат. Бас държа че на топла кола не го прави Само едно ще кажа, в никакъв ама в никакъв случаи не развиваи долните щуцери на реиката, сваляи само бубинките и цилиндрите под тях с буталцата тва е достатъчно, развиеш ли долните щуцери така ще се омажеш че после само в сервиз могат да те оправят. Там е калибрацията на реиката и всички щуцери спрямо буталата са регулирани с микрометър А кво стана с на колегата проблема дет пусна темата?
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар

                  Working...
                  X