Здравейте. Преди седмица сложихме ГИ ... АутоГас - Италия или DreamJet (незнам точно) Казаха,че е продукт на БСМ. Пробвах веднага колата по сериозно, започна едно придърпване от 4000об. после на 4500 5000 и така до 6000об. Връщам я за настройка, пуска той спортни режими незнам кво. Пробвам пак така. После разшири дюзите още и се качихме на магистралата за настройка. 15км. на 4та с 6000об. ... оправи се обаче каза,че ще вдигне налягането на изпарителя направи го на 1.17 колата си пълни обороти без никакви замисляния и дупки. Обаче следващите дни докато не си направи оптимална температура да загрее рейката и т.н. колата при подаване на гас глъхне в ниските. Направи ли температурата до средата- няма проблеми. Чудя се от какво може да е проблема. Свещи или да намалим налягането на малко преди беше на 0.97 . или нещо друго.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 1.6 16в Пластмасови колектори
Collapse
X
-
Jorkkoo написа:dudulia написа:Дали има температурна компенсация? Явно вкарва много газ и затова е така.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Преди малко ходих до сервиза, обаче колегата на майстора беше взел лаптопа и нямаше как да погледне колата и трябваше да,чакам а нямах време. Споменах му за Температурната компенсация и той каза, че трябвало да се вдигне градуса сега е на 30гр . да обръща на газ. Обаче си мисля,че проблема не в това на колко ще обърне защото тя като обърне на 30оС и започва да качва нагоре не стигне ли средата т.е. 90оС при рязко подаване на газ глъхне. Стигне ли 90оС няма никакви проблеми пълни обороти до 6 000 (повече не съм я натискал) без проблеми и прекъсвания. Искаше да ми каже,че Темп. компенсация е това на колко ще обръща на газ, а аз си мисля,че не е това, а в процес на загряване до достигане на оптим.темп. да коригира инжекторните времена така, че да не дави в много гориво.Alfa Romeo GTV '98, Brava '99 1.6 16v, Punto HLX 1.2 16v '00
Коментар
-
nedialk00
за мен ти си правия, ако иска да ти вдигне на 90 градуса да ти обръща, то в крайна сметка за кво си я сложил тая газ в такъв случай
Коментар
-
Температурната компенсация е намаляне на горивото с определен процент при определени градуси. Иначе казано е нещо от сорта: при 30 градуса -20%, при 40 -15%,при 50 градуса - 10%, при 60 градуса 5%, при 70+ градуса няма компенсация. Това е компенсация по темп. на редуктора. Някои системи следят и темп. на газта в рейката и там също има компенсация. Мен ако ме питаш си свали софтуера и опътването на твоят тип ГИ и виж дали въобще има такива компенсации.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Ето тук можеш да видиш инструкцията.http://www.autogasitalia.it/db/cat1....дството е италианско,а не на БСМ.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Аз съм със същия проблем, самоче при мен като загрее до втората черта се оправя. Иначе като обърне често гасне ако съм на свободна и искам да потегля. Иначе почва да придърпва. Г.И. на Про Газ съм. Дигнаха ми я от 30 на 35гр. ама подобрения няма. Немога да опида пак, защото съм на работа. Чакам развитие по темата.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
В момента диф.налягане е на 1.00. Колата е добре. Има си ниски и не глъхне и не се дави в гориво. Но пък за сметка на това във високите е малко по слаба, но е хубаво,че не забива и не блъска качва си нормално обороти без прекъсвания. На предната настройка беше по силна във високите. Ще го преживеяAlfa Romeo GTV '98, Brava '99 1.6 16v, Punto HLX 1.2 16v '00
Коментар
-
Да ама не. Моите хора ми казаха, че неможело да бъде това. Как да се разправяш с данни, дочути от някъде с/у тяхните аргументи. Може пък и да са прави. В моя случей може да не е от това. Направо незнам. Днес колата пак отива при тях. Вече взе да ми става неудобно да им звъня. 99 пъти ходя все нещо да гледат, газовата отдавна не е гаранционна, а те 1 стотинка не ми взимат.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар