bassssa написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
защо гърми газовата(ще ми огъне капака)
Collapse
X
-
nedialk00
инжекцион не, трбява да се регулира всичко както трябва да се провери плочката и запалването на колата и няма да има никакви проблеми
Коментар
-
bassssa написа:никога няма да вкарам 800 кинта за газов инжекцион на кола която струва 1500.това е мнооооооооооого неразумно.по добре да я продам и да си купя дизелAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
nedialk00
landi, псевдоразбирача си ти, колега ако искаш може да се разберем нещо да минеш през студентски да ти я погледна, аз с моята никога не съм имал проблеми, а и съм написъл от какво гърми можеш и сам да ги погледнеш нещата
Коментар
-
АГУ гърми най-вече от кабелите и свещи - като искрят, и като удари искрата в колектора, където има вече горивна смес (вместо само въздух) и се получава БУМ. Същото важи и за свещите, ако им е наранена керамичната изолация, хвърлят искри по колектора през главата и бам. Сменяш си ги с НОВИ такива, и качествени и проблема се решава. За всеки случай, кабелите могат да се увият със самовулканизираща гума (една черна гумена лента, използва се най-често от електриджиите), която е още един пласт изолация, но това е вече презастраховка."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Колеги и аз да пиша тука,като се надявам ви помогна с нещо.Моята каручка когато я купих си вървеше добре горе долу една година.От там се почна гръм след гръм.Капака на филтъра ми е като мозаика,макар че му сложих и клапа.Главния проблем се оказва кабели и свещи.Наи вече свещи.От там научих и кои свещи наи добре работят на италянските двувалки а именно на ац делко.С такива карам и до днес вече 6та година като съм пробвал какви ли не боклуци.Та проблема се оправяше но за кратко време обаче.За около максимум 5-6 месеца и пак почваше да си припатква.Аи не съм сменил свещите,почва да се усилвват гърмежите.Докато един ден и свеши не помагаха ни кабели нищо.И тогава след около 2-3 години мъки, се сетих за един маистор(много добър),които ми беше поставил диагноза много отдавна.А именно че мотора ми е за ремонт,само дето аз отказах да му вярвам.И какво се оказа в краина сметка измерихме компресията на всеки цилиндър и ми стана лошо.Един от цилиндрите беше с компресия 3 атм.След като смених глава с нови клапани искам да ви кажа че на колата съм слагал всякакви свещи черни замацани дори(за да си направя експеримент) и ефекта е поразителен.Двигателя НЕ ГЪРМИ каквото и да го правиш.Пропуснах да ви кажа че когато я купувах налягането на цилиндрите беше 11.5 атм само на този въпросния 3ти беше 10.5.Явно съм си я купил с дефект.Така че за газовата уредба всичко е от значение,било тя и газов инжекцион.Проверяваите си компресията.Не всичко е до кабели и свещи колкото и да не ви се вярва.Дано съм ви бил полезен. :D :D :D :DFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар