Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой монтирал ли си е изпарител МИМГАЗ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Озадачаваш ме... сместа е нормално да е богата при работа на място, но това не значи, че оборотите трябва да са по-високи. Как точно ги регулирате тези обороти на празен ход? Може би наистина имаш проблем със стъпковият мотор или някакъв температурен датчик... не вярвам твоя двигател да е на друг принцип от останалите. Пак казвам - от врътките на изпарителя се регулира единствено и само да работи двигателят спокойно на празен ход и плавният преход, нищо друго.Може би колегата ’kolev’ като газаджия да подскаже нещо?Иначе колко да влияят на разхода леко завишениете обороти на празен ход, може би много минимално, но не е нормално да е така - то да не е карборатор да му се настройват оборотите на празен ход.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #32
      не съм газаджия студения двигател иска повече гориво, загрелия по-малко.това при карбураторите ставаше с ръчен смукач, щото колата иначе не може да се запали и/или гасне. после имаше и карбуратори с автоматичен смукач.при инжекционните системи това регулиране се извършва от машинка за празен ход която контролира количеството въздух постъпващо през байпас на дроселовата клапа при празен ход. тази регулация, освен че върши работата на смукача отчасти, държи оборотите на празен ход с голяма точност. при включване на консуматори- примерно климатик, фарове, подгряване, оборотите на двигателя падат и машинката за празен ход отваря за да се върнат в зададените стойности.какво става на газ с работеща машинка. въртейки винтовете, се променя сместа към двигателя на празен ход. това кара оборотите да играят, но всъщност машинката за празен ход ги стабилизира и ги държи в зададените. фактически оборотите си стоят винаги еднакви- примерно 900, докато нужната компенсация излезе извън възможностите на машинката. тогава двигателя притриса и гасне, дали от бедна смес или задавяне, все тая.когато машинката не работи, с въртенето на винтовете на изпарителя се променят оборотите на двигателя. същия дефект го има и на бензин но по-слабо изразен, тъй като тогава се прави и корекция на отварянето на дюзите които донякъде компенсират. настройките на газ на такъв двигател никога не могат да се нагодят. или студена ще работи добре, но загряла-пребогато и с високи обороти или студена ще гасне и тресе докато стопли.изправността на моторчето се проверява по следния начин. на празен ход се включва голям консуматор- примерно подгряване прозорци+фарове+халогени. оборотите трябва леко да паднат, мигновено да се покачат и после стабилизират в нормалните. при запалване на бензин, двигателя трябва да качи обороти, да поработи няколко минути на по-високи примерно 1100 и после плавно да паднат до 900. тогава имаме работеща система.

      Коментар


        #33
        Значи има вариант степ мотора да не ми бачка................ кофти, щото единия болт който го държи към дросела е със скапана глава и не може да се отвие
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #34
          bmahob написа:
          Значи има вариант степ мотора да не ми бачка................ кофти, щото единия болт който го държи към дросела е със скапана глава и не може да се отвие
          Шегуваш се, колега... ти фиат ли караш или какво караш ти... аз ли да те уча, как ’скапаната’ глава пада със секача и като изкараш стъпковият мотор развиваш останалото от болта, който струва няколко стотинки в съответните магазини.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #35
            Е знам щот с баджо половината ремонти са от нас, не минава ремонт без да се скапе некой болт
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #36
              При повторното зареждане резултата е по обнадеждаващ
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #37
                може ли от не добре работещ стъпков мотор да влияе на разхода?
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #38
                  bmahob написа:
                  може ли от не добре работещ стъпков мотор да влияе на разхода?
                  На бензин - да, на газ - зависи....
                  Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                  Коментар

                  Working...
                  X