Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой монтирал ли си е изпарител МИМГАЗ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    по ппринцип няма значение, ама трябва ако не ИН АУТ да има <--- ; -----> тоест стрелки

    Коментар


      #17
      не има 1 и 2, в 1 пуснах входящия в 2 изходящия. иначе го монтирах, но не си беше настроен и го настройвах малко на слух, медния винт стои някъде половин оборот от позицията при която колта гасне на газ, а пляастмасовия оборот и половина от позицията при която не иска да отлепи /смисъл колата едвам набира/ малко понамирисва на газ, но пък нали и сега мебраните олягат пък ще видим
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #18
        Тези врътки са само за тихите обороти, така че не разбирам за какъв оборот и половина от позиция, където колата едвам набира!? Нямат и отношение към разхода. За вървенето и разхода си има тройник с врътка или ламбда контрол. Аз бих ти препоръчал следната настройка:1. Месинговият винт го стягаш докрай и връщаш четвърт оборот;2. Пластмасовият винт на слух го наместваш в позиция, в която двигателят работи най-спокойно на тихите обороти при работна температура.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #19
          от мен - металния на половин оборот отворен, тройника на 2.5 оборота развит, след тва колата като е загряла регулираш от врътката оборотите двигателя да работи равномерно, и засичаш разход ако не ти харесва, намаляваш от тройника половин оборот и пак регулираш оборотите защото ще се разместят

          Коментар


            #20
            Вече имам първи впечатления от изпарителя. За сега работи добре, зсякох на дълго с 4 човека и средна скорост 100-110 някъде окло 8/100 -малко ми е висок. Та отидох на газ анализ..... и ония направо се шашнаха , намалят високите/кранчето, намалят средните/пластмасовия винт/ сместа богата /на монитора дето е НС стойност държи голямо число. Браво че се сетиха да пипнат ниските/демек металния винт/ той се оказа много чуствителен /казаха чеима май голя отвор/ след като го намалиха /изчезна и миризмата на богата смес стойностите паднаха но колта гаснеше , та де наложи да отворят доста средните за да държи обороти /макар че са някъде 1100 на загрял ДВГ. Сега чакам да видя разхода- иначе върви добре. Мисля да намаля средните д 1/4 оборот за да ги докарам до 900-1000 празен. Не знам нов изпарител пъс се оказа малко дефектен, двамата техници си казваха че за пръв път попадат на такъв а и те монтират МИМГАЗ, и си говориха че от ниските правят средни, а от високи ниски или нещо такова. :D
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #21
              8/100 с 4 човека и 110 е напълно нормален разход колега, не се рови повече

              Коментар


                #22
                nedialk00 написа:
                8/100 с 4 човека и 110 е напълно нормален разход колега, не се рови повече
                да ама намирисваше на газ.... неизгоряла, пък и анализатора излизаха доста големи стойности/богат смес/ сега ще засека и ще пиша
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #23
                  колега, това че ти се променят оборотите на празен ход когато въртиш винтовете на изпарителя , говори че не ти работи моторчето за празния ход.обикновено АГУ винаги е богато до към 3500-4000 оборота в зависимост как е настроено. такива винтове за ниски средни и високи няма. на твоя изпарител имаш малък винт игла, той е байпасен и пуска газ независимо от вакума действащ на мембраната. другия винт е за чувствителност на мембраната. "тройника" на маркуча е винт за максимум. всеки автомобил си иска собствена настройка.

                  Коментар


                    #24
                    И аз се опитах да обесня, че настройка на средни и високи от винтовете на изпарителя няма, ама колегата си знае и това си е... от него само тихите се настройват, което не влияе на разхода. Разхода си го настройваш от тройник/ламбда контрол.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #25
                      ако не ми работи моторчето на празен ход, щях да разбера до сега Ок според вас разхода зависи само от тройника на маркуча и независимо как въртиш тези на изпарителя
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #26
                        С тези на изпарителя можеш единствено да си регулираш спокойна работа на двигателя на тихите обороти и плавния преход.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #27
                          точно така, разхода се контролира от тройника, колкото повече развиваш толкова повече газ отива към двигателя, и обратното

                          Коментар


                            #28
                            OK :D
                            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                            Втората......пак същата!
                            (_-_)______////_______(_-_)
                            Punto75-Вече на жената!
                            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                            Коментар


                              #29
                              включи дълги+къси+халогени+подгряване на стъклата. ако ти паднат оборотите на празен ход без да се коригират, значи не ти работи машинката за празния ход.

                              Коментар


                                #30
                                така първа засечка /която няма да я взимам на предвид понеже в нея се включва 1/2 час настройка на газ анализатора /ми показа 10,5/100 . Сега пак заредих пък да видим. Едно ми прави впечатления оборотите на място са високикато загрее раб. темп 1100-1200об, като ги регулирам на раб темп да са около 900, като е студена гасне Та въпроса ми е тия високи обоорти влияат ли на разхода
                                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                                Втората......пак същата!
                                (_-_)______////_______(_-_)
                                Punto75-Вече на жената!
                                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                                Коментар

                                Working...
                                X