Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.8 GT 16V газова уредба?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.8 GT 16V газова уредба?

    Колеги може би ще задам въпрос който е разискван в друга тема но скоро се здобих с въпросната кола и имам желание да си сложа газова уредба.Въпроса ми е следния:Каква газова уредба трябва да си взема - газов инжекцион или обикновенна уредба.Някои казват,че колата е с метални колектори и няма нужда от газ. инжекциоян?Благодаря Ви предварително!

    #2
    обикновенна

    Коментар


      #3
      аз пък казвам газов инжекцион
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Обикновената ще ти гори малко повече но няма да имаш проблеми ...поне аз нямам ,нито ми гасни, нито прекъсва ама ми гори 14-15 в града и минимум 9 извън

        Коментар


          #5
          На мене ми гори 11 в града и под 8 навън, но карам разумно! Няма смисъл от ГИ освен ако не караш много и да не те бъркат парите, иначе разликата в рахода м/у ГИ и обикновен не може да се избие с години!
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #6
            van_dal написа:
            На мене ми гори 11 в града и под 8 навън, но карам разумно! Няма смисъл от ГИ освен ако не караш много и да не те бъркат парите, иначе разликата в рахода м/у ГИ и обикновен не може да се избие с години!
            Този разход с ГИ ли е,колега?

            Коментар


              #7
              Важно е да бъде монтирана грамотно! Има едно но и то е,че като сложеш конвенсионално АГУ се започват едни смени на въздушни филтри или поставяне на ламбда контрол,което пък прави разликата с ГИ нищожна. Категорично ГИ е по-добрата и по-скъпата алтернатива.
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар


                #8
                Стига с тези конвенционални АГУ. Голем зор да си превърнеш колата в осакатен карбуратор. Хората такъв хубав двигател са направили, японците са го изпънали на макс, и дава такъв хубав разход, вие зор да го осакатите и да се изплюете върху труда им. Като искаш карбуратор - купувай си карбуратор, не пълна инжекция с 4 бобини (!!). ГИ-тата вече са толкова евтини, че изобщо не си заслужава дори да се споменава обикновена АГУ. Както казва дудулиа, като накатериш ламбда контрол и симулатор на инжекторите, разликата с ГИ става малка, и почваш да си биеш главата в стената що не си го сложил, ами се занимаваш с глупости. А като ти гръмне в колектора, вече съвсем ти иде да се застреляш, щото си постъпил като кръгъл идиот и си се изциганил за нек’ви тънки кинти.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #9
                  Synthy написа:
                  Стига с тези конвенционални АГУ. Голем зор да си превърнеш колата в осакатен карбуратор. Хората такъв хубав двигател са направили, японците са го изпънали на макс, и дава такъв хубав разход, вие зор да го осакатите и да се изплюете върху труда им. Като искаш карбуратор - купувай си карбуратор, не пълна инжекция с 4 бобини (!!). ГИ-тата вече са толкова евтини, че изобщо не си заслужава дори да се споменава обикновена АГУ. Както казва дудулиа, като накатериш ламбда контрол и симулатор на инжекторите, разликата с ГИ става малка, и почваш да си биеш главата в стената що не си го сложил, ами се занимаваш с глупости. А като ти гръмне в колектора, вече съвсем ти иде да се застреляш, щото си постъпил като кръгъл идиот и си се изциганил за нек’ви тънки кинти.
                  Не съм съгласен. Твърдо за АГУ с ламбда контрол пред евтина инжекция. Не давам да ми дупчат колектора. Искам сам да си настроя колко ще ми харчи разчитайки само на 2 датчика(ламбда и тпс), а не да разчитам на информацията от една камара датчици, която ще минава през 2 компютъра за да получа краен резултат. Тук изключвам хубава инжекция на цена колкото колата или повече. Разнира се понякога и евтините сработват. По-често се сменят свещите когато си с АГУ, но си има читави свещи за 5лв. бройката, които също карат по 30 хиляди. Въздушният филтър за 5-6-7лв. се сменя и той на толкова и проблеми няма, а какво да кажем за газовите дюзи, които често и не можеш да ги намериш като ти трябват.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    Е продупчи си го сам тогава, не виждам проблем, още повече, че ти ще го свалиш и ядове с дупченето няма да има. А кое е по-удобно - всеки сам решава. Аз лично съм против АГУ-тата, по-горе писах защо. Ако искаш да караш колата - ГИ е за теб. Ако ти е интересно да ровиш по колата - тогава АГУ. Аз лично съм имал както кола с АГУ, така и с ГИ. Еми няма място за сравнение. ГИ е съвсем друго нещо. Едното е крачка напред, другото е 2 назад.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      За Калин 05 разхода е с обикновенна АГУ БРЦ, без ламбда контрол.Synthy не мога да разбера какво толкова се палиш с тези инжекциони, хубавия инжкцион си струва парите, има стотици хора в този форум, които са ревали от ГИ, защото не слагат БРЦ за 2000лв. а слагат Фобос за 1000лв. Който слага АГУ иска икономия и ще не ще прави компромис с мощността при всички положения. Ако искаш ми доведи някой с ГИ и аз на стартовата линия, пък да видим колко по-мощен и бърз ще е неговия ГИ, аз съм сигурен - николко! За по-голяма мощност постигната чрез пропан-бутан можем да говорим единствено при използване на инжекцион с директно впръскване на Виале, но той прехвърля цената на автомобила в случая два пъти. Обикновен ГИ е 1/2 от цената на средностатистическо Браво, а АГУ е 1/4 е ами
                      --Старата ръжда любов не хваща!--
                      156 sportwagon 1,9 jtd 115
                      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                      Коментар


                        #12
                        van_dal написа:
                        За Калин 05 разхода е с обикновенна АГУ БРЦ, без ламбда контрол.Synthy не мога да разбера какво толкова се палиш с тези инжекциони, хубавия инжкцион си струва парите, има стотици хора в този форум, които са ревали от ГИ, защото не слагат БРЦ за 2000лв. а слагат Фобос за 1000лв. Който слага АГУ иска икономия и ще не ще прави компромис с мощността при всички положения. Ако искаш ми доведи някой с ГИ и аз на стартовата линия, пък да видим колко по-мощен и бърз ще е неговия ГИ, аз съм сигурен - николко! За по-голяма мощност постигната чрез пропан-бутан можем да говорим единствено при използване на инжекцион с директно впръскване на Виале, но той прехвърля цената на автомобила в случая два пъти. Обикновен ГИ е 1/2 от цената на средностатистическо Браво, а АГУ е 1/4 е ами
                        Тук не мога да се съглася с теб.Визирам себе си.Ревах от БРЦ и се хваля от зенит. На БРЦ му отделих доста време с ходене по сервизи и преправяне.Е накрая мисля,че я догодих. Уредбата не е лоша,но монтажа беше меко казано некадърен.От там и проблемите. Затова написах в предният си пост,че е важно кой и как ще я монтира.При всички случаи добре монтиран ГИ е по-добър вариант от обикновенно АГУ.
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          #13
                          BRC има на цени по 1300 лева вече, Фобос на 1000, мисля че е излишно да се споменават защо да не избираш Фобос За обикновената АГУ, аз също съм против, та дори и с газ контрол, колко според вас излиза обикновена АГУ с газ контрол хубава, Ловато или БРЦ, никък не я виждам под 700-800 лева. Пък и тая плочка там на колектора дето ми е скопила въздуха на половина, пък и утре като се разкиха и разпатка да ти напраи кутията на филтъра да цъфне като маиска роза. Не съм сигурен тоя мотор имаше ли дебитомер, маи не ама и ако има и за него всяко кихане е крачка към смърта. А и в кои век живеем да си сложиш обикновена, е аз бих си сложил ама на ипсилона, нарочно го подбрах моноинжекция за да е супер удобен за обикновена и уредбата да не ми излезе колкото колата. НО на тоя мотор един Зенит или едно БМС ако му забиеш и ако направиш курбан за читав монтаж ще забравиш че имаш монтирана уредба. Ся ако си мангизлия що да не сложиш и БРЦ за 1300 или ловато за 1200 разликите в цените на хубавите уредби варират с по 100-200 лева макс.Пък и кво толкова ви е страх че ще ви дупнат колектора, някои да ся да е отворил двигател за ремонт заради дупчен колектор??? малко алуминиеви стружки нито са достатъчно твърди за да ви надерат цилиндър нито ще се задържат повече от няколко работни цикъла на цилиндъра. Слагаи Ги и не се занимаваи с глупости, наи вече търси кадърни мастори че инак косата щи побелее дали с ГИ или обикновена Лошото е че аз такива не познавам
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #14
                            Slavi_Lancia написа:
                            ...Пък и кво толкова ви е страх че ще ви дупнат колектора, някои да ся да е отворил двигател за ремонт заради дупчен колектор???...
                            аз. Дано съм единствен. Затова силно препоръчвам, сами да си дупчите колекторите, тъй като никой газаджия няма да ви разглоби половината кола за да го продупчи (особено пък 1.8 - цял ден разглобяване за да махнеш колектора).П.С.1.8 е с дебитомер, пише хитачи на него, употребяван 50лв, истински - 550 (ако изобщо се намери).
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #15
                              Re: Браво 1.8 GT 16V газова уредба?

                              karchev написа:
                              Колеги може би ще задам въпрос който е разискван в друга тема но скоро се здобих с въпросната кола и имам желание да си сложа газова уредба.Въпроса ми е следния:Каква газова уредба трябва да си взема - газов инжекцион или обикновенна уредба.Някои казват,че колата е с метални колектори и няма нужда от газ. инжекциоян?Благодаря Ви предварително!
                              :D задължително газов инжекцион колкото ти гори на бензин толкова и на газ

                              Коментар

                              Working...
                              X