Колеги днес си смених филтъра на газовия клапан но не съм сигурен че го сглобих в същата последователност...смисъл филтъра има голям и малък отвор и както и да го сложиш все става също има и една гумичка. Може да се сложи в големия отвор на филтъра може и под и над филтъра да стои все става и все си работи колата но не знам как е правилно....клапана е ловато като този от снимката
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за смяна на филтър на газов клапан Ловато
Collapse
X
-
По принцип гумичката, акосе сещам правилно, трябва да уплътнява пътя на газта и тя да преминава през филтъра, иначе го заобикаля. Моят клапан е от другите - отворите са един над друг и гумичката е отгоре на филтърчето и уплътнява малкия му отвор. Но принципа е същия.Дано съм помогнал!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
-
Ловато
Да допълним темата с малко снимков материал.Клапан "Ловато",След 10к на газ реших да видя състоянието и на моя филтър за газта.Какво направих.Първо се запознах как става работата и начините за безопасна работа.Спиране на газта от бутилката и оставяне на колата да доизгори газта по тръбите.Автомобила си изгасва сам ..След това вече развиване на трибички и разкачане на кабели и сваляне на клапана за по-лесната работа над него(другия път директно му развъртам капачето отдолу).Останах учуден ,че нямаши и помен от графитна смес,и не знам дали филтъра е "филтрирал" въобще.За съжаление не мога да стигна да пробката на изпарителя и ще карам така пък,когато се обади нещо тогава ревизия.Сега си беше чисто любопитсво,че като гледам хората какво вадят и си казах ,че и на тая кола ще е така.Ето и снимки,един разглобен клапан ,като нов отвътре.Само на магнитчето имаше стружки.Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Вярно прекалено чист. Аз на 30К смених профилактично мембраните на изпарителят и филтъра на клапана. Мембраните си бяха видимо в перфектно състояние, в изпарителят нямаше насъбрани боклуци, но филтърът на клапана си беше черен като катран и имаше доста графит. Това за мен значи, че си върши работата. Мисля, че е разумно мемебраните да се сменят на доста по-голям интервал, примерно 80-100К, а филтърът да кажем на 20К. Моята Атикер е аналог на Ловато. Филтърът изглежда подобно, ако не е същият и цената му е левче, смяната за 5 мин.
Коментар
-
Re: Ловато
pl4 8rp написа:Да допълним темата с малко снимков материал.Клапан "Ловато",След 10к на газ реших да видя състоянието и на моя филтър за газта.Какво направих.Първо се запознах как става работата и начините за безопасна работа.Спиране на газта от бутилката и оставяне на колата да доизгори газта по тръбите.Автомобила си изгасва сам ..След това вече развиване на трибички и разкачане на кабели и сваляне на клапана за по-лесната работа над него(другия път директно му развъртам капачето отдолу).Останах учуден ,че нямаши и помен от графитна смес,и не знам дали филтъра е "филтрирал" въобще.За съжаление не мога да стигна да пробката на изпарителя и ще карам така пък,когато се обади нещо тогава ревизия.Сега си беше чисто любопитсво,че като гледам хората какво вадят и си казах ,че и на тая кола ще е така.Ето и снимки,един разглобен клапан ,като нов отвътре.Само на магнитчето имаше стружки.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар