Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за смяна на филтър на газов клапан Ловато

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за смяна на филтър на газов клапан Ловато

    Колеги днес си смених филтъра на газовия клапан но не съм сигурен че го сглобих в същата последователност...смисъл филтъра има голям и малък отвор и както и да го сложиш все става също има и една гумичка. Може да се сложи в големия отвор на филтъра може и под и над филтъра да стои все става и все си работи колата но не знам как е правилно....клапана е ловато като този от снимката
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    По принцип гумичката, акосе сещам правилно, трябва да уплътнява пътя на газта и тя да преминава през филтъра, иначе го заобикаля. Моят клапан е от другите - отворите са един над друг и гумичката е отгоре на филтърчето и уплътнява малкия му отвор. Но принципа е същия.Дано съм помогнал!
    Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

    Коментар


      #3
      на моя клапан пътя на газта са 2 дупчици около резбата където се навива болта на чашката в която е филтъра...ако сложа филтъра със широката дупка към корпуса се запушва дупката от която влиза газта....за това ми се видя логи4но да го сложа с малката дупка към корпуса
      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

      Коментар


        #4
        Ловато

        Да допълним темата с малко снимков материал.Клапан "Ловато",След 10к на газ реших да видя състоянието и на моя филтър за газта.Какво направих.Първо се запознах как става работата и начините за безопасна работа.Спиране на газта от бутилката и оставяне на колата да доизгори газта по тръбите.Автомобила си изгасва сам ..След това вече развиване на трибички и разкачане на кабели и сваляне на клапана за по-лесната работа над него(другия път директно му развъртам капачето отдолу).Останах учуден ,че нямаши и помен от графитна смес,и не знам дали филтъра е "филтрирал" въобще.За съжаление не мога да стигна да пробката на изпарителя и ще карам така пък,когато се обади нещо тогава ревизия.Сега си беше чисто любопитсво,че като гледам хората какво вадят и си казах ,че и на тая кола ще е така.Ето и снимки,един разглобен клапан ,като нов отвътре.Само на магнитчето имаше стружки.
        Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
        Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

        Коментар


          #5
          Вярно прекалено чист. Аз на 30К смених профилактично мембраните на изпарителят и филтъра на клапана. Мембраните си бяха видимо в перфектно състояние, в изпарителят нямаше насъбрани боклуци, но филтърът на клапана си беше черен като катран и имаше доста графит. Това за мен значи, че си върши работата. Мисля, че е разумно мемебраните да се сменят на доста по-голям интервал, примерно 80-100К, а филтърът да кажем на 20К. Моята Атикер е аналог на Ловато. Филтърът изглежда подобно, ако не е същият и цената му е левче, смяната за 5 мин.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Re: Ловато

            pl4 8rp написа:
            Да допълним темата с малко снимков материал.Клапан "Ловато",След 10к на газ реших да видя състоянието и на моя филтър за газта.Какво направих.Първо се запознах как става работата и начините за безопасна работа.Спиране на газта от бутилката и оставяне на колата да доизгори газта по тръбите.Автомобила си изгасва сам ..След това вече развиване на трибички и разкачане на кабели и сваляне на клапана за по-лесната работа над него(другия път директно му развъртам капачето отдолу).Останах учуден ,че нямаши и помен от графитна смес,и не знам дали филтъра е "филтрирал" въобще.За съжаление не мога да стигна да пробката на изпарителя и ще карам така пък,когато се обади нещо тогава ревизия.Сега си беше чисто любопитсво,че като гледам хората какво вадят и си казах ,че и на тая кола ще е така.Ето и снимки,един разглобен клапан ,като нов отвътре.Само на магнитчето имаше стружки.
            Колега страшен материал си направил.Преди време исках да вида какво става с моя , ама така и несхванах как се отваря от пръв оглед , помачих го мисля само с шестограм от долу да сваля капачето ма то всичко почва да се огава и се отказах. Като гледам се хваща контра с гаечен ключ и се развива от долу с шестограм. Идеята беше дане свалям трабичките. (понеже колата доста ми гаснеше или палеше трудно) В последстие спря да пали на газ :D оказасе окислена клема на клапана ... позачистих я и се оправиха нещата , но се пак благодарско за матеряла.Се ще дойде този ден в който ще се наложи да разцъкам клапана.
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар

            Working...
            X