Здравейте колеги проблема е следният.След като ми сложиха газов инжекцион SIMGAZ и се мина месец колата започна сутрин на студено да мени обороти мотора заработва на три цилиндъра тресе и мерише на бензин много гадно докато мине на газ след това няма проблем.От няколко дни сутрин нали е по студено го няма този проблем отивам на работа и цял ден не я паля вечер нали пък е малко по меко и колата е студена пак се появява този проблем.Никой неми дава логично обяснение и само ходене по мъките ако може някой да помага ще съм много благодарен колата е Fiat bravo 1,6 16v 2000г.Забравих да спомена че има и гърмежи в смукателните колектори
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след поставяне на газов инжекцион Моля помагайте
Collapse
X
-
nedialk00
-
u_bo
bobi_bravo написа:Не е настроен газовия инжекцион коректно, в следствие на това бензиновия компютър си губи адаптацийте и създава проблемите който имаш.david.bd написа:Здравейте колеги проблема е следният.След като ми сложиха газов инжекцион SIMGAZ и се мина месец колата започна сутрин на студено да мени обороти мотора заработва на три цилиндъра тресе и мерише на бензин много гадно докато мине на газ след това няма проблем.От няколко дни сутрин нали е по студено го няма този проблем отивам на работа и цял ден не я паля вечер нали пък е малко по меко и колата е студена пак се появява този проблем.Никой неми дава логично обяснение и само ходене по мъките ако може някой да помага ще съм много благодарен колата е Fiat bravo 1,6 16v 2000г.Забравих да спомена че има и гърмежи в смукателните колектори
Коментар
-
Колега, аз съм със Стило с метанов инжекцион на СимГаз.След много ходене по мъките и подобни на твоите и други проблеми, стигнах до извода, че освен, че компа на двигателя е много капризен(прецизен), компа на инжекциона е много бъгав(софтуера му май бавно обръща времената за газ).За сега се е позакрепила, но наистина и при мен мени настройки както каза Боби, а ходих при 3 майстора...При теб обаче до колкото разбрах мирише на бензин докато прехвърли на газ, тогава са ти проблемите?После изчезват?Този комп(контролера на двигателя на колата) съм чул, че когато дълго време се кара на газ си преадаптира сместа,т.е. сменя си картата на запалване и известно време работи по същата, която е запаметена.Но ти си карал твърде малко за да се случи това.Все пак, ако има колеги с подобен мотор нека споделят, може да се наложи да направиш едно връщане до фабричните настройки и да видиш как ще е колата(става с кабел от 17 лева в e-bey или 40 лв в България разбира се... и безплатен софтуер).Другия вариант за който се сещам на първо четене е, понеже колата го прави само на бензин и при определена температура, е да си измериш датчика на температура на антифриза, става много лесно с мултицет и мога да ти обясня на личен ако искаш, само не знам стойностите на съпротивлението при теб същите ли са като на Стило...
Коментар
-
joro87 написа:Колега, аз съм със Стило с метанов инжекцион на СимГаз.След много ходене по мъките и подобни на твоите и други проблеми, стигнах до извода, че освен, че компа на двигателя е много капризен(прецизен), компа на инжекциона е много бъгав(софтуера му май бавно обръща времената за газ).За сега се е позакрепила, но наистина и при мен мени настройки както каза Боби, а ходих при 3 майстора...При теб обаче до колкото разбрах мирише на бензин докато прехвърли на газ, тогава са ти проблемите?После изчезват?Този комп(контролера на двигателя на колата) съм чул, че когато дълго време се кара на газ си преадаптира сместа,т.е. сменя си картата на запалване и известно време работи по същата, която е запаметена.Но ти си карал твърде малко за да се случи това.Все пак, ако има колеги с подобен мотор нека споделят, може да се наложи да направиш едно връщане до фабричните настройки и да видиш как ще е колата(става с кабел от 17 лева в e-bey или 40 лв в България разбира се... и безплатен софтуер).Другия вариант за който се сещам на първо четене е, понеже колата го прави само на бензин и при определена температура, е да си измериш датчика на температура на антифриза, става много лесно с мултицет и мога да ти обясня на личен ако искаш, само не знам стойностите на съпротивлението при теб същите ли са като на Стило...
Коментар
-
u_bo написа:bobi_bravo написа:Не е настроен газовия инжекцион коректно, в следствие на това бензиновия компютър си губи адаптацийте и създава проблемите който имаш.david.bd написа:Здравейте колеги проблема е следният.След като ми сложиха газов инжекцион SIMGAZ и се мина месец колата започна сутрин на студено да мени обороти мотора заработва на три цилиндъра тресе и мерише на бензин много гадно докато мине на газ след това няма проблем.От няколко дни сутрин нали е по студено го няма този проблем отивам на работа и цял ден не я паля вечер нали пък е малко по меко и колата е студена пак се появява този проблем.Никой неми дава логично обяснение и само ходене по мъките ако може някой да помага ще съм много благодарен колата е Fiat bravo 1,6 16v 2000г.Забравих да спомена че има и гърмежи в смукателните колектори
Коментар
-
Щом ти я правят с автоматична настройка бъди сигурен че нищо не са направили, колата има нужда от допълнителни корекций на сместа който се правят ръчно. Също така тя на празен ход може да им дава добри стойности но в движение да не е добре, накарай ги да я настроят докато я караш. От голямо значение е и отворите на дюзите с какъв размер са пробити, ако не са точни колата не се настройва коректно и пак се шашка бензиновия компютър. Общо взето тази кола много трудно се докарва до перфектно състояние и на двете горива но не е невъзможно, така че си търси правата до последно и ако почнат да те убеждават че проблема ти е на бензин не се връзвай.Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
ivan_pop написа:Откачи акумулатора за 15мин. и след това покарай 2-3 дни само на бензин(като преди това затвориш крана на газта от бутилката).Ако проблема изчезне,причината е в газовата.Ако пак го има проблема е в двигателя.
Коментар
-
bobi_bravo написа:Щом ти я правят с автоматична настройка бъди сигурен че нищо не са направили, колата има нужда от допълнителни корекций на сместа който се правят ръчно. Също така тя на празен ход може да им дава добри стойности но в движение да не е добре, накарай ги да я настроят докато я караш. От голямо значение е и отворите на дюзите с какъв размер са пробити, ако не са точни колата не се настройва коректно и пак се шашка бензиновия компютър. Общо взето тази кола много трудно се докарва до перфектно състояние и на двете горива но не е невъзможно, така че си търси правата до последно и ако почнат да те убеждават че проблема ти е на бензин не се връзвай.
Коментар
-
u_bo
david.bd написа:bobi_bravo написа:Щом ти я правят с автоматична настройка бъди сигурен че нищо не са направили, колата има нужда от допълнителни корекций на сместа който се правят ръчно. Също така тя на празен ход може да им дава добри стойности но в движение да не е добре, накарай ги да я настроят докато я караш. От голямо значение е и отворите на дюзите с какъв размер са пробити, ако не са точни колата не се настройва коректно и пак се шашка бензиновия компютър. Общо взето тази кола много трудно се докарва до перфектно състояние и на двете горива но не е невъзможно, така че си търси правата до последно и ако почнат да те убеждават че проблема ти е на бензин не се връзвай.david.bd написа:ivan_pop написа:Откачи акумулатора за 15мин. и след това покарай 2-3 дни само на бензин(като преди това затвориш крана на газта от бутилката).Ако проблема изчезне,причината е в газовата.Ако пак го има проблема е в двигателя.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар