Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след поставяне на газов инжекцион Моля помагайте

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след поставяне на газов инжекцион Моля помагайте

    Здравейте колеги проблема е следният.След като ми сложиха газов инжекцион SIMGAZ и се мина месец колата започна сутрин на студено да мени обороти мотора заработва на три цилиндъра тресе и мерише на бензин много гадно докато мине на газ след това няма проблем.От няколко дни сутрин нали е по студено го няма този проблем отивам на работа и цял ден не я паля вечер нали пък е малко по меко и колата е студена пак се появява този проблем.Никой неми дава логично обяснение и само ходене по мъките ако може някой да помага ще съм много благодарен колата е Fiat bravo 1,6 16v 2000г.Забравих да спомена че има и гърмежи в смукателните колектори

    #2
    датчик за инжекциона

    Коментар


      #3
      Koга е монтиран?Това е вероятно най новото им творение от 720лв.

      Коментар


        #4
        landi написа:
        Koга е монтиран?Това е вероятно най новото им творение от 720лв.
        монтирана е май месец края и ми струваше 900лв.

        Коментар


          #5
          Не е настроен газовия инжекцион коректно, в следствие на това бензиновия компютър си губи адаптацийте и създава проблемите който имаш.
          Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
          Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

          Коментар


            #6
            bobi_bravo написа:
            Не е настроен газовия инжекцион коректно, в следствие на това бензиновия компютър си губи адаптацийте и създава проблемите който имаш.
            david.bd написа:
            Здравейте колеги проблема е следният.След като ми сложиха газов инжекцион SIMGAZ и се мина месец колата започна сутрин на студено да мени обороти мотора заработва на три цилиндъра тресе и мерише на бензин много гадно докато мине на газ след това няма проблем.От няколко дни сутрин нали е по студено го няма този проблем отивам на работа и цял ден не я паля вечер нали пък е малко по меко и колата е студена пак се появява този проблем.Никой неми дава логично обяснение и само ходене по мъките ако може някой да помага ще съм много благодарен колата е Fiat bravo 1,6 16v 2000г.Забравих да спомена че има и гърмежи в смукателните колектори
            боби не е точно прав, но е прав, че проблема е от адаптацията.иди в сервиза който са ти монтирали ГИ и ако не знаят какво е ’адаптация’ си тръгвай и не им позволявай да пипат нищо по колата.

            Коментар


              #7
              Колега, аз съм със Стило с метанов инжекцион на СимГаз.След много ходене по мъките и подобни на твоите и други проблеми, стигнах до извода, че освен, че компа на двигателя е много капризен(прецизен), компа на инжекциона е много бъгав(софтуера му май бавно обръща времената за газ).За сега се е позакрепила, но наистина и при мен мени настройки както каза Боби, а ходих при 3 майстора...При теб обаче до колкото разбрах мирише на бензин докато прехвърли на газ, тогава са ти проблемите?После изчезват?Този комп(контролера на двигателя на колата) съм чул, че когато дълго време се кара на газ си преадаптира сместа,т.е. сменя си картата на запалване и известно време работи по същата, която е запаметена.Но ти си карал твърде малко за да се случи това.Все пак, ако има колеги с подобен мотор нека споделят, може да се наложи да направиш едно връщане до фабричните настройки и да видиш как ще е колата(става с кабел от 17 лева в e-bey или 40 лв в България разбира се... и безплатен софтуер).Другия вариант за който се сещам на първо четене е, понеже колата го прави само на бензин и при определена температура, е да си измериш датчика на температура на антифриза, става много лесно с мултицет и мога да ти обясня на личен ако искаш, само не знам стойностите на съпротивлението при теб същите ли са като на Стило...

              Коментар


                #8
                joro87 написа:
                Колега, аз съм със Стило с метанов инжекцион на СимГаз.След много ходене по мъките и подобни на твоите и други проблеми, стигнах до извода, че освен, че компа на двигателя е много капризен(прецизен), компа на инжекциона е много бъгав(софтуера му май бавно обръща времената за газ).За сега се е позакрепила, но наистина и при мен мени настройки както каза Боби, а ходих при 3 майстора...При теб обаче до колкото разбрах мирише на бензин докато прехвърли на газ, тогава са ти проблемите?После изчезват?Този комп(контролера на двигателя на колата) съм чул, че когато дълго време се кара на газ си преадаптира сместа,т.е. сменя си картата на запалване и известно време работи по същата, която е запаметена.Но ти си карал твърде малко за да се случи това.Все пак, ако има колеги с подобен мотор нека споделят, може да се наложи да направиш едно връщане до фабричните настройки и да видиш как ще е колата(става с кабел от 17 лева в e-bey или 40 лв в България разбира се... и безплатен софтуер).Другия вариант за който се сещам на първо четене е, понеже колата го прави само на бензин и при определена температура, е да си измериш датчика на температура на антифриза, става много лесно с мултицет и мога да ти обясня на личен ако искаш, само не знам стойностите на съпротивлението при теб същите ли са като на Стило...
                Денска го сменях въпросният датчик но не е от него пак го има проблема

                Коментар


                  #9
                  u_bo написа:
                  bobi_bravo написа:
                  Не е настроен газовия инжекцион коректно, в следствие на това бензиновия компютър си губи адаптацийте и създава проблемите който имаш.
                  david.bd написа:
                  Здравейте колеги проблема е следният.След като ми сложиха газов инжекцион SIMGAZ и се мина месец колата започна сутрин на студено да мени обороти мотора заработва на три цилиндъра тресе и мерише на бензин много гадно докато мине на газ след това няма проблем.От няколко дни сутрин нали е по студено го няма този проблем отивам на работа и цял ден не я паля вечер нали пък е малко по меко и колата е студена пак се появява този проблем.Никой неми дава логично обяснение и само ходене по мъките ако може някой да помага ще съм много благодарен колата е Fiat bravo 1,6 16v 2000г.Забравих да спомена че има и гърмежи в смукателните колектори
                  боби не е точно прав, но е прав, че проблема е от адаптацията.иди в сервиза който са ти монтирали ГИ и ако не знаят какво е ’адаптация’ си тръгвай и не им позволявай да пипат нищо по колата.
                  трипати ходя все пускат автоматични настроики на газта компа си взима информация от бензиновият адаптира се и пак така

                  Коментар


                    #10
                    Откачи акумулатора за 15мин. и след това покарай 2-3 дни само на бензин(като преди това затвориш крана на газта от бутилката).Ако проблема изчезне,причината е в газовата.Ако пак го има проблема е в двигателя.
                    OVB X18XE1 седан+ГИ

                    Коментар


                      #11
                      Щом ти я правят с автоматична настройка бъди сигурен че нищо не са направили, колата има нужда от допълнителни корекций на сместа който се правят ръчно. Също така тя на празен ход може да им дава добри стойности но в движение да не е добре, накарай ги да я настроят докато я караш. От голямо значение е и отворите на дюзите с какъв размер са пробити, ако не са точни колата не се настройва коректно и пак се шашка бензиновия компютър. Общо взето тази кола много трудно се докарва до перфектно състояние и на двете горива но не е невъзможно, така че си търси правата до последно и ако почнат да те убеждават че проблема ти е на бензин не се връзвай.
                      Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                      Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                      Коментар


                        #12
                        ivan_pop написа:
                        Откачи акумулатора за 15мин. и след това покарай 2-3 дни само на бензин(като преди това затвориш крана на газта от бутилката).Ако проблема изчезне,причината е в газовата.Ако пак го има проблема е в двигателя.
                        това съм го правил и проблема го няма в момента в които пусна газта се появява

                        Коментар


                          #13
                          bobi_bravo написа:
                          Щом ти я правят с автоматична настройка бъди сигурен че нищо не са направили, колата има нужда от допълнителни корекций на сместа който се правят ръчно. Също така тя на празен ход може да им дава добри стойности но в движение да не е добре, накарай ги да я настроят докато я караш. От голямо значение е и отворите на дюзите с какъв размер са пробити, ако не са точни колата не се настройва коректно и пак се шашка бензиновия компютър. Общо взето тази кола много трудно се докарва до перфектно състояние и на двете горива но не е невъзможно, така че си търси правата до последно и ако почнат да те убеждават че проблема ти е на бензин не се връзвай.
                          дюзите парво бяха пробити незнам със какъв размер и не стана след това с други пак незнам какви но сега по добре после само автоматични настройки и един пат на ръчно ама пак не се получава и само оправданиа слушам и ти си прав че ме обеждават че проблема е на бензин ама аз работя в сервиз и колата е перфектно потдържана и обслужена и постоянно я четем и нама проблем им казвам но не я гласят нещо незнам вече

                          Коментар


                            #14
                            david.bd написа:
                            bobi_bravo написа:
                            Щом ти я правят с автоматична настройка бъди сигурен че нищо не са направили, колата има нужда от допълнителни корекций на сместа който се правят ръчно. Също така тя на празен ход може да им дава добри стойности но в движение да не е добре, накарай ги да я настроят докато я караш. От голямо значение е и отворите на дюзите с какъв размер са пробити, ако не са точни колата не се настройва коректно и пак се шашка бензиновия компютър. Общо взето тази кола много трудно се докарва до перфектно състояние и на двете горива но не е невъзможно, така че си търси правата до последно и ако почнат да те убеждават че проблема ти е на бензин не се връзвай.
                            дюзите парво бяха пробити незнам със какъв размер и не стана след това с други пак незнам какви но сега по добре после само автоматични настройки и един пат на ръчно ама пак не се получава и само оправданиа слушам и ти си прав че ме обеждават че проблема е на бензин ама аз работя в сервиз и колата е перфектно потдържана и обслужена и постоянно я четем и нама проблем им казвам но не я гласят нещо незнам вече
                            david.bd написа:
                            ivan_pop написа:
                            Откачи акумулатора за 15мин. и след това покарай 2-3 дни само на бензин(като преди това затвориш крана на газта от бутилката).Ако проблема изчезне,причината е в газовата.Ако пак го има проблема е в двигателя.
                            това съм го правил и проблема го няма в момента в които пусна газта се появява
                            на лош сервиз си случил, сори ако имаш интерес ще ти дам на ЛС сервиз в Пд, за да им звъннеш и да видиш дали ще се оправят с твойта марка ГИтвойте ’монтажници’ са аджамии в тая работа, само на Хонди явно могат да инсталират ГИ-та

                            Коментар


                              #15
                              Ще им висиш на главите докато не я оправят. Ако ли не да ти свалят уредбата, взимай си парите и си намери друг сервиз за който си чувал отзиви.
                              Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                              Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                              Коментар

                              Working...
                              X