Имам бравата от една година и вече ми писна да я карам на бензин. Но проблема е че съм с пластмасови колектори. Въпросът ми е дали задължително трябва да и монтирам ГИ или има как да и сложа обикновенна АГУ? Предварително благодаря.
слагай си обикновенна няма смисъл да се набутваш ми ако се направи като трябва няма проблеми, иначе може да ти сцепи колектори, ако ги сцепи слагаш от металните от някоя развалена кола и си готов е ще трябват и някой датчици от другата кола, ама за около 100 лева ще събереш всичко за преминаване към метален колектор
Със симулаторите който са необходими за тази кола разликата в цената ще бъде минимална, такаче според мен няма слисъл да рискуваш с евентоални детонаций и смяна на колектори.
Не знам колега, при мен с метанов инжекцион на стило 1.6 не става... придърпва, има нестабилни обороти, излиза ми грешка от ламбдата, при теб как ще стане с обикновена газова ми е трудно да повярвам... тея двигатели май са много капризни за газ, или метановия ми компютър е много бъгав нз...
абе аз честно казано, бензина го използвам само зимно време да паля за 5-6 минути докато качи 20-30 градуса охлаждането да мина на газ. откакто карам колата на газ вече почти 40 хиляди незнам дали имам и 200 км на бензин; така че и да ти придръпва там карай си и си свиркай не го мисли
И с ГИ ще ходиш постоянно за центровка, не че искам да те отказвам просто намери някой наистина добър майстор за да я настрой добре и да не съжаляваш. И един съвет внимавай с българските газови компютри... май само фобос съм чул че горе долу става.
Имам бравата от една година и вече ми писна да я карам на бензин. Но проблема е че съм с пластмасови колектори. Въпросът ми е дали задължително трябва да и монтирам ГИ или има как да и сложа обикновенна АГУ? Предварително благодаря.
От 1 г. съм с марея 1.6 2000г. с пласмасови колектори с обикновенно атикер ,и нямам никакви проблеми,има кихалка само на резонатора и симулатор само на дюзите.Компа е 49ф
Коментар