Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсан винт на изпрител Ловато ел.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсан винт на изпрител Ловато ел.

    Преди да си обслужа занемареното Ловато докато се мъчех да правя някакви настройки за да пали лесно Бравото/1,4/ скъсах винта за лесното палене поне такава информация намирам за него в мрежата.Конусчето му /връхчето/ остана в изпарителя блокирано.Сега с обслужен изпарител пали сравнително добре и ме интересува дали да го сменям или да си карам така?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    карай си така, щом имаш и добър празен ход, евентуално ако имаш проблем с разхода, тогава ще го сменяш ама по принцип е хубаво да си го смениш, всичко да си е изправно както си му е реда

    Коментар


      #3
      вероятно говориш за байпасния винт? Ако е така, то той има ролята да прекарва неконтролирано количество газ, в смисъл независещо и неконтролирано от мембраните вътре. По принцип аз го затварям докрай, а и газаджийте така правят, обаче и доста време съм карал с отворен- разликата е най-вече при палене, но се усеща и при празен ход и ниски обороти също. Принципно можеш да караш така, но е възможно според позицията, в която е заседнал със задръстването на филтъра /възд/ да почне да те бъзика.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Месинговият винт(байпас) отгоре ли? Често газаджиите го завиват докрай и връщат четвърт оборот, а празният ход го регулират само от другият. Ти можеш да настроиш винта за чувствителност според положението, в което е останал байпасният. В крайна сметка разхода не зависи от тези винтове, а само празният ход. Най-много да се случва понякога леко да ’клати’ мотора на празен ход, ако не успееш да го настроиш добре. Макар да се препоръчва празният ход да зависи 70% от месинговият винт и 30% от този за чувствителност аз лично не успях да го настроя така и както и газаджиите масово правят затегнах байпасният докрай, върнах четвърт оборот и си го настроих изцяло от другият.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          хубаво е да го смениш. такива винтове (игли им казват) има до баварската къща и не са скъпи.

          Коментар


            #6
            kolev написа:
            хубаво е да го смениш. такива винтове (игли им казват) има до баварската къща и не са скъпи.
            Бившата Баварска къща нали?
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              да, в блока на ъгъла има офис на вивател мисля. хващаш уличката между блока и парк габровси (където беше баварската къща). във втория блок вляво най-първия магазин - мсм газ. няма начин да не го видиш. продавачката е малко сприхава, но с повече търпение ще намериш каквото ти трябва ти от къде си пазарува ремонтния комплект.

              Коментар


                #8
                kolev написа:
                да, в блока на ъгъла има офис на вивател мисля. хващаш уличката между блока и парк габровси (където беше баварската къща). във втория блок вляво най-първия магазин - мсм газ. няма начин да не го видиш. продавачката е малко сприхава, но с повече търпение ще намериш каквото ти трябва ти от къде си пазарува ремонтния комплект.
                Да знам го магазина.Ремонтния комплект го взех точно от там.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар

                Working...
                X