Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

СПЕШНО ПОМОЩ ЗА ГАЗОВА УРЕДБА !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    СПЕШНО ПОМОЩ ЗА ГАЗОВА УРЕДБА !!!

    Здравейте колеги,Имам голям проблем, Колата ми е Фиат Мареа 1.6 16V бензин/газ 1997 г. газовата уредба ми е BRC с изпарител AT90e вакумен е 100 киловатов. Стана проблем изведнъж колата ми спря да пали на газ като предишния ден си вървеше нормално и на сутринта изобщо не иска да запали на газ пали само на бензин и то първото палене на бензин е въртене над 60 пъти на стартер пука в въздушния филтър все едно на два цилиндъра се опитва да запали и като запали на бензин нали и като е загряла и като превключи на газ ако не се подава газ колата гасне веднага на секундата смених свещите чисто нови са NGK двуполюсни и предишните бяха такива стъпковото моторче на колата е сменено също кабелите за свещите са нови изпаритела съм отвил пробката за отичане на утайки и съм източил маслото филтъра въздушния е нов почистил съм датчика на хол долу където е шайбата на коляновия вал и понеже имам стъпково моторче и на газовата освен и за бензина сложих на негово място кранче което регулирах на оборот и полвина първо после и на два оборота и пак колата си гасне на ниски обороти и най интересното е че върви си добре на газ не сеца има мощност като спреш после не можеш да я запалиш на газ дори и да е в работна температура 90 градуса вадих акумулатора за 30 минути да се нулира всичко но проблема си е същия както обясних по горе минал съм на газ над 70 000 км но такова чудо не ми се беше случвало както стана изведнъж ПОМАГАЙТЕ С СЪВЕТ КАКВО ДА ПРАВЯ САМО НЕ МЕ ПРАЩАЙТЕ НА ДИАГНОСТИКА ЧЕ МИ СЕ ПОВРЪЩА ОТ ДИАГНОСТИКИ ДЕТО САМО ТИ ВЗИМАТ ПАРИТЕ А ПРОБЛЕМИТЕ СТАВАТ ВСЕ ПОВЕЧЕ СЛЕД ТОВА

    #2
    значи като си махнал стъпковия мотор на газта си разцентровал абсолютно всякакви настройки на газ.Със слагането на кранче щом върви добре трябва да реголираш изпарителя на ниски обороти.

    Коментар


      #3
      При мен същия проблем се оказа от клапана за регулиране на налягането на реиката на инжекторите.През маркучето на вакума ми връщаше бензин в колекторите и ми давеше двигателя.Явно вътре се беше спукала няква мембрана и съвсем случаино след консултации по маистори,които вдигнаха ръце,един ден на запален двигател дръпнах маркуча за вакума(случаино) и като зацвърча един бензин,лошо ми стана. :D И наи интересното е че маисторите казват богата ти е сместа,богата ти е сместа, а никои не можа да каже от де идва тая смес.хихихи.Тя колата си работи хем на гас хем ми засмуква и бензин през вакума.Как да запали при тва изобилие от горива. :D
      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

      Коментар

      Working...
      X