Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1,6 16в 103к.с. не пали !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Аз дори и на гас си паля-при -15 ,ама смених помпата на скоро-щом може -въпроса е да не започне да трупа грешки компа???
    Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

    Коментар


      #32
      Не.Не трупа никакви грешки.Дори си и върви на бензин. :D Просто се отразява на разхода на бензин.Нищо повече.
      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

      Коментар


        #33
        Днес , благодарение на тази тема смених регулатора на бензина и колицата започна да пали от четвърт Преди трябваше да връткам по 5-7 секунди и да подавам газ за да запали без начение дали е изгасена на бензин или на метан. Благодарности за съвета.
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #34
          Колеги когато си сменяхте клапаниa за налягане, какви като марка бяха, и 3 бара ли са, че моето е 3 бара, аа имам страхотен проблем, сложих клапана и колата няма тяга, гасне и пука постоянно, баща ми го е сменил и каза че имало някакво феродово пръстенче , то не било с клапана а било сложено на стария, та въпроса ми е сложихте ли го това пръстенче отново ии защо според вас колата губи обороти и гасне на бензин, на гас всичко е 6, даже и да изкарам маркуча на клапанчето пак колата гасне и не работи като хората, това се получи след въпросната смяна...Мерси

          Коментар


            #35
            Ако както казваш направо е пръскало бензин от вакума при старото клапанче то наи вероятно двигателя си е взимал от там някакво количество бензин.Сега с новото това количество го няма и двигателя ти не работи(няма мощност,прекъсва)Мисля че е наред вече да погледнеш към инжекторите в какво състояние са и да ги изчистиш (или смениш)и мисля че ще се оправи проблема стига при смяната на клапаните да не сте счупили нещо в реиката.А клапана е същия които си взел 3 бара.Пръстенчето мисля че не играе никаква роля.Така или иначе клапанчето си има уплътнения.
            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

            Коментар


              #36
              Колега, явно не се изразих правилно, преди смяната карах колата със затапено клапънче и всичко беше 6, нямаше проблеми работеше супер и палеше , но исках да го сменя за да не стои така затапено ии като го смених не можах да запаля, няма логика да е от Инжекторите, а за счупване и дума да не става то няма как и какво да се чупи, то си излезе лесно и си влезе новото, това е.... явно новото не надува до 3 бара и не работи правилно така ми каза техника, и казаха да пробвам пак старото и ако запали всичко е от клапънчето, днес ще пробвам да видя...Моля ако някой има идеи да пише....

              Коментар


                #37
                И аз да споделя-това клапанче преди да го сменя нямаше палене,нито на гас нито на бенз-днес го смених с едно 2-ра ръка-даже не е от Фиат ,ама те са за няколко марки еднакъв размер и налягане-сега пали от половон завъртане :D
                Brava 1.6 16+ АГУ(Landi Renzo)

                Коментар


                  #38
                  Колеги много внимаваите при смяната на това клапанче. Вътрешноста на реиката е много крехка да не счупите нещо.Колегата veselinov 87 вече маи я е свършил тая работа без да иска. :D
                  FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                  Коментар


                    #39
                    Колеги , колата е оправена, значи за Газовата колата е бил някакакъв бушон а за бензина, смених рейка, инжектори, и клапан налягане на гориво иии колата тръгна, имах счупен инжектор и рейката тръбичката беше се счупила вътре а и клапана изпускаше бензин, а сега всичко е ок...Внимавайте много с подмяната на този клапън.Мерси на всички за помоща...

                    Коментар


                      #40
                      кола

                      Ти си сменил половината кола как няма да тръгне ама само една маскимум две част са правили проблем Не знам що и инжектори ако си ги взел на сметка хубаво
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #41
                        Е значи все пак не си проверил всичките бушони както ти казах...... :D Остава само да почерпиш за"новата кола"
                        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                        Коментар


                          #42
                          Да ти кажа честно гледах всички които са ми известни на мен, ама при ламбда сондата под кутията имало още бушони хахаха , аа за черпенето няма проблем....Лек ден колеги Темата беше много полезна!!

                          Коментар

                          Working...
                          X