Аз дори и на гас си паля-при -15 ,ама смених помпата на скоро-щом може -въпроса е да не започне да трупа грешки компа???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 1,6 16в 103к.с. не пали !
Collapse
X
-
Днес , благодарение на тази тема смених регулатора на бензина и колицата започна да пали от четвърт Преди трябваше да връткам по 5-7 секунди и да подавам газ за да запали без начение дали е изгасена на бензин или на метан. Благодарности за съвета.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Колеги когато си сменяхте клапаниa за налягане, какви като марка бяха, и 3 бара ли са, че моето е 3 бара, аа имам страхотен проблем, сложих клапана и колата няма тяга, гасне и пука постоянно, баща ми го е сменил и каза че имало някакво феродово пръстенче , то не било с клапана а било сложено на стария, та въпроса ми е сложихте ли го това пръстенче отново ии защо според вас колата губи обороти и гасне на бензин, на гас всичко е 6, даже и да изкарам маркуча на клапанчето пак колата гасне и не работи като хората, това се получи след въпросната смяна...Мерси
Коментар
-
Ако както казваш направо е пръскало бензин от вакума при старото клапанче то наи вероятно двигателя си е взимал от там някакво количество бензин.Сега с новото това количество го няма и двигателя ти не работи(няма мощност,прекъсва)Мисля че е наред вече да погледнеш към инжекторите в какво състояние са и да ги изчистиш (или смениш)и мисля че ще се оправи проблема стига при смяната на клапаните да не сте счупили нещо в реиката.А клапана е същия които си взел 3 бара.Пръстенчето мисля че не играе никаква роля.Така или иначе клапанчето си има уплътнения.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Колега, явно не се изразих правилно, преди смяната карах колата със затапено клапънче и всичко беше 6, нямаше проблеми работеше супер и палеше , но исках да го сменя за да не стои така затапено ии като го смених не можах да запаля, няма логика да е от Инжекторите, а за счупване и дума да не става то няма как и какво да се чупи, то си излезе лесно и си влезе новото, това е.... явно новото не надува до 3 бара и не работи правилно така ми каза техника, и казаха да пробвам пак старото и ако запали всичко е от клапънчето, днес ще пробвам да видя...Моля ако някой има идеи да пише....
Коментар
-
Колеги , колата е оправена, значи за Газовата колата е бил някакакъв бушон а за бензина, смених рейка, инжектори, и клапан налягане на гориво иии колата тръгна, имах счупен инжектор и рейката тръбичката беше се счупила вътре а и клапана изпускаше бензин, а сега всичко е ок...Внимавайте много с подмяната на този клапън.Мерси на всички за помоща...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар